TCDD piglia precauzioni per u virus Corona in stazioni è stazioni di treni

tcdd hà pigliatu precauzioni per u virus corona in stazioni è stazioni
tcdd hà pigliatu precauzioni per u virus corona in stazioni è stazioni

A causa di l'epidemia di coronavirus in u mondu di recente in crescita, a Republica di Turchia State Railways hà pigliatu misure per parechje stazioni è stazioni.

In più di i travaglii di pulizia di ogni ghjornu, i prucessi di disinfezione sò realizati in stazioni è stazioni induve centinaie di passageri visitanu spessu.

Ogni ghjornu, i travaglii di disinfezione sò realizati dopu a fine di i servizii di treni in parechje di e nostre stazioni, è ancu MARMARAY cù una capacità di 500 mila passageri ogni ghjornu in Istanbul, BAŞKENTRAY in Ankara, İZBAN in İzmir, Trenu High Speed ​​​​​​stazioni. In questi studii di prevenzione di virus cunsigliati da u Ministeru di a Salute, sò usati materiali chì cuntenenu anti-allergii è senza dannu à a salute umana.

I prucessi di disinfezione è sterilizazione sò realizati periodicamente à l'entrata è l'uscita di l'edifici di a stazione, interni è esterni, spazii d'attesa di passageri, cabine di pedaggio è in e sezioni designate cum'è spazii d'usu cumuni.

Distributori di disinfettanti è disinfettanti per e mani da tavola sò stati posti in tutte e stazioni è stazioni trà Çukurhisar è Kapıkule, cumprese stazioni MARMARAY.

Grazie à l'ambiente igienicu furnitu in i spazii cumuni di l'edifici di a stazione, chì sò largamente utilizati da i nostri citadini, hè destinatu à viaghjà in modu sanu è sicuru.

Hè destinatu à sensibilizà a nostra ghjente cù i manifesti d'avvertimentu annantu à u Coronavirus chì pendemu in tutte e nostre stazioni è stazioni.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*