Trasportu Gratuitu à i Farmacisti in Denizli

trasportu gratuitu à i farmacisti in Denizli
trasportu gratuitu à i farmacisti in Denizli

A Municipalità Metropolitana di Denizli, chì hà fattu autobus publichi gratuiti per i travagliadori sanitari chì cumbattenu ghjornu è notte contr'à coronavirus, hà purtatu ancu a stessa comodità à i farmacisti è l'impiegati di i farmacisti.

A Municipalità Metropolitana di Denizli, chì cuntinua à piglià precauzioni contr'à u coronavirus chì s'hè spargugliatu in u mondu dopu l'emergenza in Wuhan, Cina, cuntinua u so sustegnu à u settore di a salute, chì face sforzi intensi per cumbatte u virus. In questu cuntestu, a Municipalità Metropolitana di Denizli, chì offre l'usu gratuitu di l'autobus publichi à tutti i prufessiunali di a salute, hà purtatu a stessa comodità à i farmacisti è i travagliadori in farmacia. Di conseguenza, i farmacisti è u persunale chì travaglianu in a farmacia puderanu aduprà l'autobus di a Municipalità Metropolitana di Denizli gratuitamente da u marcuri 25 di marzu di u 2020, cù l'ID datu da a Camera di i Farmacisti di Denizli.

"Missaghju di unità è sulidarità"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, Osman Zolan, hà dichjaratu chì, cum'è a municipalità metropolitana, cuntinueghjanu à piglià tutte e precauzioni chì ponu per a salute è a pace di i citadini. Dichjarà chì tuttu u settore di l'assistenza sanitaria cuntinueghja i so funzioni cù dedizione è sacrificiu in stu prucessu sensibile, u sindaco Osman Zolan hà dettu: "Ampliemu a nostra applicazione di autobus publicu gratuitu chì offremu à i nostri prufessiunali di salute è includenu i nostri farmacisti è fratelli chì travaglianu in farmacie. "Se simu in unità è sulidarità, spergu chì supereremu sta epidemia u più prestu pussibule", disse.

“Resta a casa Denizli”

Dichjarà chì cuntinueghjanu à piglià e misure necessarie inseme cù tutte l'istituzioni di u statu, u sindaco Zolan hà cunsigliatu à i so concittadini di ùn esce micca s'ellu hè necessariu. Enfatizendu chì e regule stabilite per a prutezzione contra u virus devenu esse strettamente seguite, u sindaco Osman Zolan hà dettu: "Fatemu sicuramente attenzione à a pulizia, l'igiene è e regule di distanza".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*