La jetée SEKA sera démolie par une grue flottante

Seka pier essendu demolitu da una gru flottante
Seka pier essendu demolitu da una gru flottante

U molo in Seka Park, u più grande prughjettu di trasfurmazioni di l'industria di Turchia, disconnected from the land, idle for years in the middle of the sea, and as a result of the investigations, is being demolished by the Kocaeli Metropolitan Municipality per u periculu di colapsu. Per a demolizione di u molo sò usati grue flottanti di u mare è di u fiumu cù una capacità di 680 tunnellate.

TENDER PER A DISTRUZIONE

U molo, chì restava da a fabbrica di carta SEKA è ùn era micca cunnessu à a riva in u terrimotu di Marmara 17 August 1999, era in periculu. L'erosione è a ruggine causata da l'avanzamentu di u tempu anu aumentatu u periculu di u molo. A municipalità metropolitana di Kocaeli hà tenutu una offerta per u molo, chì hè in periculu di colapsu.

U LAVORO CONTINUA

Kocaeli Metropolitan Municipality Support Services Department Movable Goods and Warehouses Branch hà apertu una offerta di vendita per a demolizione.

A distruzzione cuntinuerà per 1 mesi

Una gru flottante speciale hè stata purtata per u travagliu di demolizione, chì hà cuminciatu da u 14 di ferraghju. Per a demolizione di u molo sò usati grue flottanti di u mare è di u fiumu cù una capacità di 680 tunnellate. Cù a grua chì pesa 4 mila 586 tunnillati grossi, a demolizione duverà circa 1 mese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*