U nostru primu trolleybus domesticu "Tosun"

u primu trolleybus domesticu tosun
u primu trolleybus domesticu tosun

Istanbul hà cuminciatu à riceve l'immigrazione intensivamente in l'anni 1960. Dopu, e linee di trolebus cuminciaru à sparghje in tutta a cità. A prima linea per a linea di Trolleybus, chì hè stata prima stabilita in Istanbul in u 1961, hè stata posta nantu à a linea Topkapı Eminönü. Hè statu pruduciutu da a cumpagnia italiana Ansaldo San Giorgia per i trolleybuses è cusì una flotta di 100 trolleybuses hè stata creata in Istanbul annantu à l'anni.

U trolleybus, chì hè statu compru da a Francia in u 1955, ma hè statu ritiratu da u serviziu perchè ùn era micca adattatu per u trasportu publicu, hè statu cunvertitu in un trolleybus in u 1968 per via di mesi di travagliu da uni pochi di staffi di l'IETT cù i so mezzi è superiori. sforzi, è fù chjamatu "Tosun" perchè era chubby.

U primu trolebus domesticu "Tosun" hà iniziatu u so viaghju à a fine di u 1968 cù u numeru di a porta 101 è hà servitu quasi tutte e linee di trolebus IETT in Istanbul per 16 anni.

Trolleybuses, chì sò spessu nantu à e strade per via di i tagli di energia è chì i so servizii anu aumentatu per disturbà u trafficu, sò stati cacciati da u funziunamentu u 16 di lugliu di u 1984 per a causa chì anu impeditu u trafficu, è sò stati ritirati à u parcheghju di scarti IETT in Yedikule. Gashanesi è poi vendutu à a Direzzione Generale ESHOT di a Municipalità di Izmir.

L'amministrazione IETT d'oghje, per rinvivisce Tosun, chì hà un postu impurtante in a so storia di 143 anni, è i ricordi chì porta, in l'ultimi mesi di u 2013, nantu à u chassis di un vechju autobus chì hè statu ritiratu da u serviziu, mani di i maestri IETT, hè statu rimodellatu in l'attellu di İkitelli è hà fattu un Tosun simili.

Cusì, Tosun, cum'è u trammu nostalgicu, hè stata pronta per u viaghju in u 2013 è dopu à 45 anni.

Pruduciutu sottu a cunsulenza di Akın Kurtoğlu è Mustafa Noyan, chì travaglianu in u campu di a storia di u trasportu, Tosun opera avà nantu à a linea Edirnekapı-Taksim cù u numeru 87 è face viaghji nostalgichi.

İlhami Pektaş

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*