U numeru di persone chì utilizanu u trasportu publicu in Mersin hè diminuitu di 50 per centu

U numeru di persone chì utilizanu autobus hè diminuitu da a mità
U numeru di persone chì utilizanu autobus hè diminuitu da a mità

Dopu chì hè statu annunziatu chì l'epidemie di coronavirus presenta un risicu in Turchia, una chjama hè stata fatta à i citadini per "Stà in Casa".

L'infurmazioni statistiche compilate da u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Mersin da l'autobus municipali mostranu chì a ghjente di Mersin rispetta largamente a chjama di "stà in casa". Sicondu statistiche, sia u numeru di passageri trà l'età di 60-65 è u numeru di passageri generale sò diminuite da a mità.

Trà u 9 di marzu è u 12 di marzu, l'autobus municipali di Mersin anu purtatu 476 mila 273 passageri. Tra u 16 di marzu è u 19 di marzu, u numeru di persone chì viaghjanu in autobus municipali hè diminuitu à 212 mila 245 persone.

Pò esse vistu da e statistiche di l'autobus municipali chì u numeru di passageri trà l'età di 60-65 hè in diminuzione ghjornu per ghjornu cù l'effettu di e chjama "Stay at Home". U 16 di marzu, 60 mila 65 passageri da u gruppu di età 2-815 anu utilizatu l'autobus municipali durante u ghjornu. Stu numeru diminuì à 17 persone u 1783 di marzu, 18 persone u 1691 di marzu, è 19 persone u 1395 di marzu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*