U presidente Şahin hà esaminatu e misure pigliate contr'à u focu di Coronavirus

U presidente Şahin hà esaminatu e misure pigliate contr'à l'epidemie di coronavirus
U presidente Şahin hà esaminatu e misure pigliate contr'à l'epidemie di coronavirus

U sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, hà esaminatu e misure pigliate da e squadre metropolitane contr'à l'epidemie di Corona Virus (COVID-19).

E misure pigliate contr'à u virus Corona, emerse in a cità di Wuhan di a Republica Populare Chine è affettatu u mondu è a Turchia, sò strette. A Municipalità Metropolitana, chì furnisce a disinfezione è u sustegnu suciale in a lotta naziunale, cuntinueghja u so travagliu. U sindaco metropolitanu Fatma Şahin, invece, hà supervisatu u travagliu fattu è e misure pigliate cù a so squadra. Ascoltò i citadini.

U presidente Fatma Şahin, chì hà travagliatu duru da u primu ghjornu chì u virus hè statu vistu in Turchia, inseme cù a so squadra, andò à l'ispezione per vede u travagliu in locu. Esaminendu a Tamvay è e fermate di l'autobus, Şahin hà spiegatu à i citadini chì viaghjanu e strade di distanza suciale applicate per a prima volta in Turchia à u trasportu publicu, cù a circular emessa da u Ministeru di l'Interior. Hà trasmissu ancu e misure è studii pigliati contr'à l'epidemie di Corona. U presidente Şahin hà dichjaratu chì u publicu deve esse cuscente è agisce annantu à questu tema. Hà verificatu l'etichette in i mercati di shopping cù e squadre di polizia. Hà verificatu se e regule di a circular sò state seguite. Andò à u bancu di l'alimentariu è hà osservatu i pacchi preparati è l'ultima situazione in u locu.

Per d 'altra banda, u presidente Şahin hà distribuitu bleach è sapone à i citadini.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*