Viaghju in trenu per i Picculi Studenti

viaghju in trenu per i picculi studienti
viaghju in trenu per i picculi studienti

In u quadru di u 12u anniversariu di l'accettazione di l'Innu Naziunale di u 99 di Marzu è a commemorazione di Mehmet Akif Ersoy, u pueta di l'Innu Naziunale, i studienti di 1a scola primaria di Hacı İbrahim Işık anu fattu un viaghju in trenu cù e so bandiere in manu. da a cumuna di Battalgazi. Mentre chì i nostri figlioli, impannillati in bandiere turche, anu avutu a gioia di cullà in u trenu per a prima volta, l'imaghjini chì anu datu cù bandiere, chì sò u mottu di a nostra nazione, li fece gonfià u pettu.

A municipalità di Battalgazi hà urganizatu un prugramma speciale cù a participazione di i studienti di u primu gradu per celebrà u 12 anniversariu di l'adopzione di l'Innu Naziunale di u 99 di Marzu è per commemorate u nostru Poeta Naziunale Mehmet Akif Ersoy. In u scopu di u prugramma, chì hè stata urganizata per cuntà i primi anni di a Republica è per mantene in vita u periodu di a Republica, è ancu per inculcà l'amore di a bandiera, i studienti di 1a scola chì studianu à a Scola Primaria Hacı İbrahim Işık sò stati fatti. viaghjà in trenu.

U PRESIDENTE GÜDER ACCUTTA I PICCOLI STUDENTI

I picculi studienti purtati à a Stazione Battalgazi in u scopu di l'avvenimentu sò stati accolti da u sindaco di Battalgazi Osman Güder. U sindaco Güder, chì era assai interessatu à i picculi studienti, hà dettu à i zitelli nantu à l'impurtanza di l'Innu Naziunale è Mehmet Akif Ersoy. I studienti, chì si movevanu da a Stazione Battalgazi à a Stazione Centrale cù Bandiere Turche in manu, avianu un viaghju in trenu piacevule. I genitori di i studienti anu ringraziatu u sindaco di Battalgazi Osman Güder per u prugramma è enfatizatu chì hè assai impurtante per i zitelli per amparà l'amore di a festa è a patria da a ghjovana età.

PRESIDENTE GÜDER: "Che u mo Signore ùn scrive più l'innu naziunale per stu paese"

U sindaco di Battalgazi Osman Güder hà dettu: "Oghje, avemu spartutu u spiritu di lotta naziunale chì i nostri antenati anu datu in a lotta per l'indipendenza è u futuru, indipendentemente da e donne, omi, anziani o zitelli, cù i nostri studienti. Da Battalgazi à a stazione cintrali, i nostri figlioli viaghjanu in trenu, è avemu vulsutu ricurdà à i nostri figlioli stu ghjornu è festighjà. U nostru pueta naziunale, Mehmet Akif, hà spressu a lotta naziunale di i nostri antenati quellu ghjornu in a lotta per l'indipendenza è l'avvene, indipendentemente da donne, omi, anziani o zitelli, da Mehmet Akif Ersoy, è a lotta chì hà purtatu quellu ghjornu, sia in tuttu u ghjornu. paese è in quantu à a so riflessione oghje, cù u nostru innu naziunale. . In e so parolle, hà dettu: "Quandu Diu ùn lasciarà mai più scrive l'innu naziunale". Dicendu chì, avia spressu questu in modu chì l'avvenimenti chì sò accaduti à l'antenati ùn succedenu micca in a nostra Turchia. A fonte di ispirazione sò i nostri valori spirituali. In particulare quandu u prufeta s'ammucciava in a caverna durante a so migrazione da a Mecca à Medina. Ispiratu da a corsa di Ebubekir à dì "Ùn àbbia paura, Allah hè cun noi", u nostru Mehmet Akif hà ancu scrittu u nostru Innu Naziunale quellu ghjornu. Hè statu aduttatu 99 anni fà in a Gran Assemblea Naziunale Turca. Avemu urganizatu st'evenimentu oghje in nome di prutezzione è di prutezzione di u nostru Innu Naziunale, chì hè u simbulu di a nostra indipendenza, in nome di a prutezzione di sta lotta naziunale. In e parolle di Akif, chì Diu ùn lascià sta nazione campà di novu quelli ghjorni.

TEACHER AKTAŞ: "Avemu da trasferisce sta cuscenza da a generazione"

Esprimendu a so gratitudine à a municipalità di Battalgazi Osman Güder per u prugramma urganizatu, Hacı İbrahim Işık Primary School 1-G Class Class Teacher Nilüfer Zontul Aktaş hà dettu: "Prima di tuttu, vulemu ringrazià u sindaco di Battalgazi Osman Güder per u prugramma urganizatu stu ghjornu speciale. Sò assai entusiasmu è fieru di commemorate u spiritu di Mehmet Akif Ersoy è di creà a cuscenza di l'Innu Naziunale in i zitelli cù l'avvenimentu. Cum'è educatore, sò quantu hè impurtante di lascià sti tracce in l'ànima di i nostri figlioli. Perchè ci anu lasciatu una patria battendu finu à l'ultima goccia di sangue. Avemu da trasfiriri sta cuscenza da generazione in generazione ". usatu e frasi.

In u scopu di u prugramma, mentri i picculi studienti recitavanu e 10 stanze di l'innu naziunale, i studienti sorditi accumpagnavanu i picculi studienti in lingua di i segni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*