Nisun rinviu in a vittura domestica di Turchia TOGG

A vittura naziunale di Turchia toggda senza ritardu
A vittura naziunale di Turchia toggda senza ritardu

U Ministru di l'Industria è Tecnulugia, Mustafa Varank, hà dettu chì ùn ci era micca ritardu in l'Automobile di Turchia, chì hè statu introduttu u 27 dicembre cù u mottu di "Viaghju à l'Innuvazione". Nutendu chì i travaglii cuntinueghjanu senza interruzzione, u Ministru Varank hà dettu: "Ùn ci hè micca un ritardu seriu in u nostru sognu di l'automobile domestica. A nostra squadra; I negoziati cuntinueghjanu cù i fornitori potenziali. Ùn avemu micca previstu alcuna disrupzione maiò in quantu à a data di rivoluzione di a fabbrica chì deve esse stabilita in Gemlik. Ci ponu esse cambiamenti di uni pochi di settimane à u più. A fabbrica hè in u prucessu di riceve u rapportu EIA. I studii di a terra prubabilmente seranu finiti in 10 ghjorni ", disse.

Chjamendu l'industriali di l'automobile, Varank hà dettu: "Pianificate assai bè u prucessu di ritornu. Quandu a dumanda principia à rinviviscia, avete bisognu di alimentà u mercatu in u megliu modu pussibule. Cù a dumanda più forte, avete bisognu di u vostru fornitore PMI u più. A so cumpetenza vi permetterà. Questa epidemia hà tornatu dimustratu l'impurtanza di a localizazione, cumpresu l'accessu à e risorse di materia prima. Migliurate e vostre capacità di produzzione, diversificate u vostru ecosistema. Vulemu chì agisci audaci in mosse d'investimentu strategicu ".

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà assistitu à a riunione di u Cunsigliu di l'Associazione di i Fabbricanti di l'Automobile (OSD) via videoconferenza. Durante a riunione, u presidente OSD Haydar Yenigün hà fattu una presentazione è hà parlatu di e so sperienze durante stu prucessu è spiegò e misure chì anu pigliatu in quantu à i travagliadori. Yenigün hà ancu dichjaratu ch'elli avianu sperimentatu un prucessu in e fabbriche chì ùn avianu micca previstu finu à avà. Parlendu dopu à Yenigün, u Ministru Varank hà fattu dichjarazioni annantu à l'ultime situazione è fasi di pruduzzione in l'Automobile di Turchia. Felicitando u mese di Ramadan, Varank hà dettu:

DANNI SUCCESSI : Nisun paese in u mondu hè immune à u focu di Covid-19. In più di l'effetti diretti nantu à a salute umana, l'epidemie hà ancu cuminciatu à dannà i equilibri ecunomichi è suciali. U cummerciu internaziunale, i movimenti di capitali è u turismu anu patitu ferite gravi.

U FABRICANTU PROVA A STANDARE: Avemu vistu fluttuazioni forti in i mercati di a borsa mundiale è i mercati di materie prime. I scossa simultanea di offerta è dumanda aumentanu l'incertezza di u prucessu chì vene. Mentre i mudelli di cumportamentu di i cunsumatori cambianu, i pruduttori cercanu di stà nantu à questu terrenu slippery. E previsioni predicanu chì l'ecunumia glubale hà da sperimentà a cuntrazione più pesante di l'ultimi 100 anni. In un tali ambiente, naturalmente, Turchia hè affettata da stu prucessu.

A PRODUZIONE hè stata annullata: In i primi dui mesi di l'annu, a produzzione industriale, l'appetite d'investimentu è e dati d'esportazione eranu abbastanza boni. Sfurtunatamente, cù l'epidemie, avemu cuminciatu à sperienze cuntrazzioni in u fronte di u cummerciu è di a produzzione. Partendu da a seconda mità di marzu, u cunsumu di l'electricità in l'industria hà cuminciatu à calà. A maiò parte di e fabbriche chì operanu in i settori di l'automobile è tessili anu decisu di suspende a produzzione.

PROTEGEmu i vostri diritti: Dapoi u principiu di l'epidemie, avemu pigliatu cura di prutege i diritti di i pruduttori è di i travagliadori in u megliu modu pussibule. Avemu annunziatu prugrammi di supportu speciale attraversu KOSGEB, TUBITAK è agenzie di sviluppu. Avemu permessu di travaglià remotamente in technoparks è centri R&D. In cunfurmità cù u cursu di l'epidemie in u nostru paese è a dumanda di l'industriali, ùn avemu micca avutu un accostu cum'è a chjusa permanente di e fabbriche.

TURCHIA DIFERENTAMENTE POSITIVAMENTE: Ancu in i ghjorni di curfew; Avemu assicuratu chì i pruduttori cù impegni di esportazione o chì ponu affruntà perdite maiò in casu di interruzzione di e so attività cuntinueghjanu à travaglià. In questu modu, Turchia hà differenziatu positivamente da parechji paesi.

SUCCESSU DI L'ECOSISTEMA R&D: Avemu realizatu a produzzione di massa di ventilatori di cure intensive, chì parechji paesi ùn anu micca è anu difficultà à pruduce, in solu duie settimane. Stu successu hè u successu di l'industria turca, l'imprenditori è l'ecosistema R&D. Avemu purtatu un pruduttu mundiale fora di a linea di produzzione di massa in un tempu record di 14 ghjorni cù u spiritu di mobilizazione naziunale.

A NOSTRA FACCIA CORRENTE: U futuru di Turchia hè in a produzzione di valore aghjuntu è l'alta tecnulugia. In questu prucessu, simu cuscenti di l'impurtanza di u settore di l'automobile, chì hè a locomotiva di a nostra industria. Stu settore; Semu a nostra faccia in parechji campi cum'è l'impieghi, R&D è esportazioni. Semu unu di i pruduttori principali di u mondu, simu in u top 5 in Europa. Pudemu esportà in 5 paesi in 190 cuntinenti.

LE NOSTRE 5 ASPETTAZIONI BASE: Se e misure sò seguite à u più altu livellu durante u mese di Ramadan, Diu vuluntà, avemu u scopu di rinvià u nostru paese à a vita normale dopu a festa. Dunque, l'industria di l'automobile deve esse preparata per a nova normale in u megliu modu pussibule. À questu puntu, avemu 5 aspettative basi da voi.

RISPETTU I FORNITORI: U primu hè a casa, u più impurtante hè di assicurà a salute di i vostri impiegati. Pianu u prucessu di ritornu assai bè. A nostra seconda aspettativa hè di esse agile. Quandu a dumanda principia à rinviviscia, avete bisognu di alimentà u mercatu in u megliu modu pussibule. Terzu, aspittemu chì avete cura di i vostri fornituri. Cù a dumanda più forte, avete bisognu di u vostru fornitore PMI u più. A so cumpetenza vi permetterà.

BE BRAVE IN INVESTIMENTI STRATEGICI: Quartu, duvete fucalizza nantu à l'aumentu di i vostri tassi di indigenizazione. Questa epidemia hà tornatu dimustratu l'impurtanza di a localizazione, cumpresu l'accessu à e risorse di materia prima. Dunque; Ùn cessate mai di investisce in R&D, innuvazione è risorse umane. Migliurate e vostre capacità di produzzione, diversificate u vostru ecosistema. Infine, vi dumandemu di agisce audace in i vostri movimenti d'investimentu strategicu.

Nisun ritardu nantu à a vittura domestica: Avemu presentatu i nostri vitture à u mondu u 27 dicembre cù u mottu di Journey to Innovation. Da tandu, u travagliu hà cuntinuatu senza interruzzione. Ùn ci hè micca un ritardu seriu in u nostru sognu di l'automobile domestica! A nostra squadra; Cuntinueghja e negoziazioni cù i fornitori potenziali in Corea, Inghilterra, Germania, Spagna, Italia è u nostru paese.

COME U RAPPORTU EIA OK: Ùn avemu micca previstu alcuna disrupzione maiò in quantu à a data di rivoluzione di a fabbrica chì deve esse stabilita in Gemlik. In cunsiderà u prucessu di nurmalizazione, valuteremu u prucessu in cunfurmità cù e pussibilità. Ci ponu esse cambiamenti di uni pochi di settimane à u più. A fabbrica hè in u prucessu di riceve u rapportu EIA. I studii di a terra prubabilmente seranu finiti in 10 ghjorni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*