"10 Reguli d'oru di Solidarità in l'epidemie" da u Cunsigliu di a cità di Ankara

a regula d'oru di sulidarità in l'epidemie da u cunsigliu municipale di Ankara
a regula d'oru di sulidarità in l'epidemie da u cunsigliu municipale di Ankara

U Cunsigliu di a cità di Ankara (AKK) chjama a ghjente di a capitale à esse unita contr'à l'epidemie cù e "10 Reguli d'oru di Solidarità in l'epidemie" publicate da u Cunsigliu di a cità di Ankara (AKK).

Dichjarà chì anu preparatu un prughjettu per facilità a vita di i citadini di a capitale è aumentà a cultura di solidarietà lucale durante l'epidemie, u presidente di u Cunsigliu Esecutivu di u Cunsigliu di a cità di Ankara, Halil İbrahim Yılmaz, hà dettu, "a sulidarità è a cooperazione cù i nostri vicini ci rinfurzanu contr'à l'epidemie è ancu furnisce una forte infrastruttura per e nostre relazioni umane per u periodu post-epidemicu ".

"AVEREMI DISPOSITI L'EFFETTI DI L'EPIDEMIA CU I NOSTRI RELAZIONI DI QUARTIERE"

Esprimendu chì volenu annunzià à tutti i residenti di Ankara chì hè pussibule di stà forte contr'à l'epidemie solu agisce inseme, u presidente di l'AKK Halil İbrahim Yılmaz hà dettu: "Noi, cum'è a capitale Ankara, credemu chì usciremu da stu prucessu cum'è una grande famiglia custituita da sei milioni di vicini ".

Dichjarà chì tutti i paesi di u mondu anu fattu un sforzu per una lotta cumuna per a prima volta dopu à un bellu pezzu, Yılmaz hà fattu e seguenti valutazioni:

"Elimineremu sta epidemia glubale in i nostri quartieri, in i nostri appartamenti, cù i nostri centu anni di relazioni vicinu. In stu periodu, quandu avemu da esse tistimunianze di e cundizioni duri di u tempu ch'è no passemu per un pezzu, vulemu chì i citadini di a Capitale agiscenu cù u principiu di "Ùn simu micca quellu chì dorme quandu u so vicinu hà fame". , è stà vicinu à quelli chì anu bisognu di sustegnu materiale è morale. Cum'è Cunsigliu di a cità di Ankara, invitemu i citadini di a Capitale à applicà e 10 Reguli d'oru per passà stu prucessu prendendu cura l'un l'altru ".

LINEA DI EMERGENZA È BUDGETTU SOLIDARITÀ IMECE

AKK Executive Board Vice President Prof. Dr. I "10 Reguli d'oru di Solidarietà in a Pandemia", preparati da a squadra di accademichi da u cumpunente di u Cunsigliu Municipale sottu a presidenza di Savaş Zafer Şahin, sò listati cum'è seguente:

1. Assicuratevi di esse in un umore sanu è capaci di pensà raziunale. Stà alluntanati da e fonti d'infurmazione chì vi causarà u panicu è causanu una paura estrema, fora di i dati scientifichi annunziati da l'autorità. Passate abbastanza tempu durante u ghjornu nantu à interessi fora di a pandemia è pensate raziunale.

2. Rivisite a regula d'oru di "distanzamentu suciale" prima di ogni passu chì fate. A bona vuluntà è a sincerità pò purtà à volte à violà a regula più impurtante in l'epidemie, a regula di mantene a distanza cù e persone. Ùn agisce micca finu à chì site completamente sicuru chì ciò chì farai ùn pruvucarà micca a diffusione di l'epidemie. Sè vo site cunfusu, cercate l'opinione di l'autorità nantu à sta materia.

3. Segnala u vostru vuluntariu per a sulidarità cuntattendu l'appartamentu, u situ, a gestione di u vicinatu è i vicini in quale vivi. Mentre fate questu, utilizate l'uttene di cumunicazione telefunale è digitale quant'è pussibule. Se ùn avete micca un risultatu, ùn disperate micca. A sulidarità cù ancu unu di i vostri vicini hè assai impurtante.

4. Determinate u metudu di cumunicazione cù quale stabilirete una cumunicazione cuntinuu è sana in l'appartamentu, u situ è ​​u vicinatu. Per esempiu, pudete creà una linea d'urgenza d'urgenza basata in vuluntarii in u vostru vicinatu, creà e social media è gruppi di cumunicazione istantanea, è aduprà i pannelli di avvisi in appartamenti è siti. Cumincià annunziendu u metudu di cumunicazione per esse determinatu à tuttu u vostru quartiere / quartiere. Determinà e regule è e persone rispunsevuli per prevene l'abusu è l'usu innecessariu di u metudu di cumunicazione.

5. Revisate a situazione di i vostri vicini, cuminciendu cù a vostra propria famiglia. In particulare monitorà a situazione di l'anziani, i zitelli, i disabili è i ghjovani. Pruvate à identificà e persone chì ponu esse in una situazione difficili è i so bisogni. Ricurdativi, questi bisogni ponu esse materiali è spirituali. Cuntattate i vostri vicini se necessariu per una valutazione precisa di i bisogni.

6. Identificà e risorse è i vuluntarii in u vostru vicinatu attraversu u canali di cumunicazione chì avete determinatu. E risorse dispunibili di un quartiere è a forza di travagliu vuluntariu ponu diventà cruciali durante una epidemia. Pudete creà un bilanciu di sulidarità per e persone chì a situazione finanziaria ùn hè micca bona, è sviluppà approcci cooperativi per risponde à i bisogni cumuni. Ricurdativi, in questu periodu, ancu solu chjamà è dumandà un ricordu pò esse un bisognu assai impurtante.

7. Annunziate risorse cumuni è vuluntarii dispunibili in u vostru quartiere / cità. Hè impurtante d'avè accessu à risorse cumuni è di cumunicà in modu efficace ciò chì i vuluntarii ponu cuntribuisce. In particulare, assicuratevi chì e persone chì ùn utilizanu micca strumenti digitale è e persone cù disabilità sò infurmati.

8. Segui i meccanismi d'aiutu è di sustegnu di i guverni statali è lucali è annunziali attraversu a vostra reta di cumunicazione. Assicuratevi chì i vostri vicini sò infurmati currettamente, in particulare nantu à e regule d'accessu à u sistema di salute, l'accessu à u sustegnu durante l'epidemie.

9. Crea un gruppu chì pò decide di furnisce l'aiutu chì raccoglie è e cuntribuzioni vuluntarii chì avete determinatu à quelli chì anu bisognu in cuuperazione cù l'autorità. Questa persona autorizata pò esse u vostru capu di quartiere. Hè impurtante di truvà a suluzione ghjusta per quelli chì anu bisognu prevenendu a perdita di tempu in situazioni d'emergenza. Se ci sò troppu persone in bisognu, pudete fà una lista di priorità secondu i disadvantages di i vostri vicini.

10. Fate stu aiutu in cortesia è equità à i vostri vicini chì sò decisi à esse aiutati, è sparte apertamente i risultati cù i vostri vicini. In i tempi di crisa, cum'è l'epidemie, a ghjente pò esse assai fragili. Tuttu l'aiutu deve esse furnitu in cunfurmità cù i diritti umani è a privacy persunale. I risultati di i studii anu da esse annunziatu in una lingua chì rinfurzà u sintimu di vicinanza senza dà u nome di a persona.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*