2. A Storia di Rails Renovated to Respect Abdulhamid Han

A storia di i rails rinnuvati per abdulhamid han
A storia di i rails rinnuvati per abdulhamid han

Sultan II. Abdulhamid Han, durante a custruzzione di a rùbbrica di Medina di e Ferrovie Hejaz, Hz. Ci vulia à fà studii per prevene u rumore è a vibrazione in umagiu à a persona di Muhammad. Per questu scopu, sta sensibilità, chì hè stata dimustrata da a pusizioni di feltro nantu à i rails cù a tecnica di quellu periodu, hè stata accolta da Metro Istanbul cù a tecnulugia d'oghje.

T1 passendu per a regione Çemberlitaş induve si trova a tomba di Abdulhamid II Khan Kabataş- U prughjettu, chì hè statu iniziatu per minimizzà u rumore causatu da a linea di tram Bağcılar in questa regione, hè statu implementatu. Cù i travaglii chì durò 81 ghjorni, l'infrastruttura ferroviaria in a regione hè stata rinnuvata cumplettamente cù materiali speciali chì riduceranu u rumore à u minimu livellu. In u scopu di u prugettu, u travagliu di rivisione di un totale di 306 metri di linea ferroviaria in i dui sensi è a sustituzione di 150 metri di ferrovia davanti à a tomba sò stati realizati.

A STORIA DI RAILS RINNOVATI PER ABDULHAMID HAN

Nimu ùn sà, ma u prughjettu appartene à u mo preziosu fratellu Hayati İnanç...
A notte di 31 dicembre 2016, Sultan II. Abdulhamid Han face a seguente sentenza in u prugramma di televisione chì apparsu cù i so nipoti;

"Ùn hè micca chì u celeste Abdulhamid Han s'hè sentitu stendu nantu à i rails di a ferrovia ch'ellu avia custruitu in Hejaz in Medina, perchè ùn facia micca rumore quandu s'avvicinava à a prisenza di u Prufeta... Avemu da mustrà a listessa sensibilità nantu à u tramway chì passava da a so tomba in Sultanahmet, per fideltà à ellu, in cunfurmità cù i rails in quella sezione. Avemu da vene à una suluzione ".

U fratellu Hayati dice cusì è passa ... Francamente, ùn trascura chì qualchissia sente sta chjama o mostra interessu. Ma si capisce chì era sbagliatu uni pochi ghjorni dopu quandu u so telefonu sona. Caller, Metro Istanbul AS. U Direttore Generale hè Kasım Kutlu... U sgiò Kasım dichjara chì l'ascolta cù cura è chì farà un sforzu per realizà stu prughjettu u più prestu pussibule. Passa assai tempu, Hayati Brother pensa chì a prumessa fatta à ellu hè stata scurdata, ma ùn hè micca cusì.

Kasım Kutlu dà a bona nutizia à Hayati İnanç, chì hà cercatu u 10 di ferraghju 2018, vale à dì à u 100 anniversariu di a morte di Abdülhamid Han;

"Puntaremu sistemi di fissazione di plastica è rails chì riducenu a vibrazione in a sezione davanti à a tomba, è metteremu un sistema d'avvertimentu di luce per chì u meccanicu ùn sona micca, questu serà probabilmente abbastanza per cumpiendu u vostru desideriu ..."
Grazie Hayati İnanç, u prugettu hè finitu è ​​messu in serviziu à a fine di maghju.

In quelli ghjorni, avemu digià inclusu stu bonu serviziu in u nostru ghjurnale è in a nostra culonna ... In a seccione di 150 metri, chì i so rails sò stati rinnuvati, u sistema d'avvertimentu di luce LED hè avà attivatu durante a traversata di tram è i pedoni sò avvistati senza trenu. cornu.

U sistema intelligente permette ancu à i citadini di l'anziani, di i disabili è di i passeggini chì si movenu lentamente per compie a so transizione. I LED rossi avvisanu ancu quelli chì sò distratti o camminendu mentre portanu cuffie. Ma ci hè una carenza impurtante in u prugettu... I passageri di u tram, in particulare i turisti, ùn cunnosci micca stu dettu.

Ricertamenti, aghju ricevutu una altra bona nutizia da Hayati İnanç ... Suggerì di appiccà un segnu nantu à u locu induve si trova a tomba, ma ùn hè micca successu. Quandu hà sparte l'infurmazioni cun mè, aghju suggeritu chì facenu un annunziu in turcu è in inglese mentre passanu quella seccione di 150 metri, micca u segnu. Qualunque sia accettatu, una carenza impurtante di stu serviziu serà infine cumpletu.

Yucel Koç - Ghjurnale Turcu

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*