Càmera di l'ingegneri civili "I siti di custruzzione duveranu esse chjusi urgentemente"

A Camera di l'ingegneri civili è i siti di custruzzione deve esse chjusa immediatamente
A Camera di l'ingegneri civili è i siti di custruzzione deve esse chjusa immediatamente

I siti di custruzzione deve esse chjusu immediatamente. A Filiale d'Istanbul di a Càmera di l'Ingegneri Civili si concentrava nantu à i cantieri in quantu à e misure di u virus Corona. Ha riunitu l'applicazioni in parechji cantieri di Istanbul. Hà aghjustatu ancu l'infurmazioni da l'ingegneri civili membri di a filiera chì travaglianu in custruzzioni d'oltremare à u testu. Hà inclusu ancu i licenziamenti è l'applicazioni di permessu senza pagamentu in l'industria di a custruzione in u testu di valutazione. Hà evaluatu i prublemi di l'uffizii di u prughjettu, chì hè un altru spaziu di travagliu di l'ingegneri civili.

I siti di custruzzione deve esse chjusu immediatamente

A Filiale d'Istanbul di a Càmera di l'Ingegneri Civili si concentrava nantu à i cantieri in quantu à e misure di u virus Corona. Ha riunitu l'applicazioni in parechji cantieri di Istanbul. Hà aghjustatu ancu l'infurmazioni da l'ingegneri civili membri di a filiera chì travaglianu in custruzzioni d'oltremare à u testu. Hà inclusu ancu i licenziamenti è l'applicazioni di permessu senza pagamentu in l'industria di a custruzione in u testu di valutazione. Hà evaluatu i prublemi di l'uffizii di u prughjettu, chì hè un altru spaziu di travagliu di l'ingegneri civili.

I siti di custruzzione sò in periculu

I siti di custruzzione sò u pilastru di l'industria di a custruzione. Paragunatu à i nostri culleghi chì travaglianu in u prugettu è altri uffizii è u settore publicu, hè cunnisciutu chì a maiò parte di elli travaglianu in cantieri di custruzzione. Ci sò millaie di siti di custruzzione in diverse scale in Istanbul. Micca solu ingegneri civili, ma ancu millaie di travagliadori travaglianu in i cantieri. Ci sò quasi 300 XNUMX travagliadori di custruzzione in Istanbul.

Oltre à l'ingegneri è i travagliadori, un gran numaru di persone sò implicati in a vita di u situ di custruzzione in diverse ore di u ghjornu, fora di u persunale fissu, da i trasportatori di materiale à l'operatori di corriere, da l'ufficiali di ispezione di l'edilizia à l'esperti di salute è sicurezza di u travagliu.

Alcune misure iniziate in u scopu di luttà contra u virus corona sò state ancu implementate in i cantieri. Tuttavia, ci vole à sprime chì, sfurtunatamenti, i cantieri ponenu un periculu sia per l'impiegati è dunque per u so ambiente suciale. Perchè e misure pigliate ùn sò micca abbastanza, nè u scrutinu publicu nè una attitudine cuscente versu e misure individuali è a distanza suciale pò esse citati.

Hè necessariu di enfatizà u prublema principali prima di passà à e cundizioni di travagliu in i siti di custruzzione. Perchè u prublema cuntinueghja finu à chì i cantieri sò aperti. In cunsiderà e cundizioni di travagliu è di alloghju è i lochi induve i bisogni basi sò soddisfatti, ùn pare micca pussibule di furnisce a distanza suciale.

In un ambiente induve ancu e misure di sicurezza in u travagliu ùn ponu esse pigliate à un livellu abbastanza, inevitabbilmente serà difficiule di cumbatte l'epidemie.

I siti di custruzzione sò aperti à e cundizioni naturali; i travagliadori sò direttamente esposti à a pioggia, a terra, u fretu o u calore. Stu ambiente naturali porta à cunsequenze negative in quantu à l'igiene. Sala di pranzu è dormitori cumuni, uffizii amministrativi cumuni sò fattori chì facenu difficiule di rispettà a distanza suciale è assicurà l'igiene.

Tutti sti mutivi necessitanu a chjusura di i siti di custruzzione per un certu periodu di tempu. Sfortunatamente, nisuna azzione hè stata presa in questu sensu. A peor parte hè chì ancu una aspettazione chì serà cacciatu ùn era micca permessa. Perchè i decisori sò di l'opinione chì a produzzione deve cuntinuà in mine, fabbriche è altre linee di cummerciale, cumprese i siti di custruzzione.

Situazione attuale in i cantieri

In u risultatu di a ricerca realizata in Istanbul, a situazione in i cantieri di custruzzione pò esse riassuntu cusì:

In più di i cantieri di custruzzione di cumpagnie chì pudemu definisce cum'è istituziunale, parechji siti di custruzzione definiti cum'è opere di custruzzione è vende sò attivi. Sicondu a dimensione di u travagliu è cambià da ghjornu à ghjornu, da 10 à 50 persone travaglianu in questi siti di custruzzione. E, sfurtunatamenti, ùn ci sò micca e misure contr'à u virus (distanza suciale, maschera, disinfettante, usu di sapone, etc.), ancu i cumitati basi di salute ùn sò micca implementati.

E misure parziali sò state pigliate in custruzzioni à grande scala. Tuttavia, ùn hè micca pussibule di parlà di u listessu livellu di precautions per ogni situ di custruzzione. In listessu modu, hè dichjaratu chì micca tutti i travagliadori di u cantiere rispettanu cumplettamente e regule d'igiene è di precauzione.

E misure di i cantieri sfurtunatamenti cuminciaru in a seconda mità di marzu. In fatti, assai di elli eranu in un novu statu versu a fini di marzu.

A prima cosa chì si distingue trà e misure hè l'usu di disinfettante in dormitori è caffetterie. Questi lochi sò disinfettati ogni ghjornu. Tuttavia, a misura in quale stu metudu hè una suluzione hè discutibile. Hè statu ripetutamente dichjaratu da l'esperti chì lavà è disinfettà e strade cù sapone hè inutile.

In certi siti di custruzzione, u disinfettante hè dispunibule à i punti di traversu. Tuttavia, ùn hè micca chjaru se ogni impiigatu l'utiliza quandu hè necessariu.

In novu, in certi siti di custruzzione, u focu hè misuratu prima chì u travagliu principia in a matina. Hè chjaru chì sta pratica pusitiva, cumminata cù u fattu chì a frebba ùn hè micca l'unicu sintumu di u virus, serà insufficiente per detectà i travagliadori di i trasportatori.

In i cantieri di custruzzione à grande scala, 400-500 persone manghjanu à u stessu tempu in cafeterias. Cunsiderendu u numeru di travagliadori, ùn hè nè pussibule di riduce a densità in a cafeteria, nè pò esse introduttu un metudu di turnu per via di l'ore di travagliu.

Hè statu determinatu chì u numeru di tavule hè stata ridutta in i cafeterias in certi siti di custruzzione, ma ancu, un spaziu adattatu ùn pò micca esse creatu è a densità ùn pò micca esse creatu secondu l'avvirtimenti di l'esperti.

I dormitori nantu à i siti di custruzzione, invece, ponenu un periculu più grande. 80 per centu di i travagliadori in i cantieri di custruzzione in Istanbul sò fora di a pruvincia. Tuttavia, u 20 per centu residenu in Istanbul. U significatu di questu hè chjaru. Migliaia di travagliadori utilizanu dormitori creati nantu à i cantieri. Una media di 10 travagliadori stanu in dormitori. Riduce stu numeru à un livellu raghjone ùn hè micca pussibule cunsiderendu u numeru di travagliadori. Cumu puderia esse spiegà a situazione di i dormitori mentre hè cunsigliatu chì ancu i membri di a famiglia ùn sò micca in a stessa stanza?

Hè statu determinatu chì i pranzi è i dormitori eranu cumplettamente chjusi in certi cantieri di custruzzione è chì l'impiegati anu purtatu i so pranzi da a casa. In novu, in certi siti di custruzzione, l'impiegati chì utilizanu dormitori sò pruibiti di entre in u campu dopu à 18.30.

Hè stata riflessa in a stampa chì un travagliadore hà pigliatu u virus corona in u situ di custruzzione di a cumpagnia, chì face affari à grande scala è impiega migliaia di travagliadori. Hè statu determinatu chì a cafeteria in stu situ di custruzzione avia una capacità di 250 persone è chì i travagliadori anu utilizatu spazii di doccia cumuni.

In novu, hè statu vistu chì certi siti di custruzzione pigghianu a fine di l'ore di travagliu à 17.00 per chì l'impiegati ùn viaghjanu micca à u travagliu durante l'ore occupate di trasportu publicu, ma sta pratica hè finita dopu uni pochi di ghjorni.

L'usu di maschere hè ancu problematicu è fastidiosu. Ùn hè micca pussibule di parlà di ogni media chì e maschere rispettu u standard è chì u standard hè utilizatu. Ùn hè micca osservatu chì l'attenzione hè pagata à portà una maschera da u principiu à a fine di u turnu. L'impiegati chì travaglianu basatu nantu à a forza fisica ritardanu l'usu di maschere durante u ghjornu.

Hè sicuru chì l'usu di l'elevatori hè periculosu, soprattuttu cunsiderà chì e cabine di l'elevatori sò strette è più di un travagliadore hè adupratu à u stessu tempu.

Alcune cumpagnie impieganu u so persunale in a sezione di l'uffiziu di i cantieri da casa. Questu hè sicuru pusitivu. Tuttavia, micca tutti i siti di custruzzione sò listessi.

Hè statu osservatu chì un sistema di travagliu rotativu hè appiicatu à l'impiegati di subcontractor in certi siti di custruzzione, ma micca in tutti i siti di custruzzione. In novu, hè statu determinatu chì e produzzioni non-critiche sò stati fermati cumplettamente in certi siti di custruzzione.

Situazione in siti di custruzzione d'oltremare

Alcuni di i nostri culleghi chì sò membri di a nostra filiera travaglianu à l'esteru per cumpagnie turche. Per sintetizà a situazione attuale in i cantieri di custruzzione à l'esteru, e misure, l'aspettu pusitivu è negativu sò à u listessu livellu. Siccomu un curfew hè statu dichjaratu in i paesi induve ci sò certi cantieri di custruzzione, a vita cuntinueghja in cunfurmità cù a prohibizione.

Hè cunnisciutu chì l'impiegati chì ùn ponu micca vultà in Turchia per via di a sospensjoni di i voli internaziunali anu avutu prublemi maiò. Hè dichjaratu chì per via di l'epidemie di virus, alcune cumpagnie anu licenziatu i travagliadori, i travagliadori chì ùn ponu micca pagatu è ùn ponu micca vultà in Turchia sò in una miseria indescrivibile è ùn hè micca surprisante chì anu prublemi di salute.

Disoccupazione è permessi senza paga

U prublema più impurtante in a nostra linea di cummerciale in u mumentu hè u licenziamentu è u permessu senza pagamentu. Parechji cantieri di custruzzione è subcontrattori anu licenziatu i so uffizii è i travagliadori di u campu o anu pigliatu un permessu senza paga. Ancu s'ellu ci sò cumpagnie chì ùn anu micca applicatu questu modu, secondu l'infurmazioni ottenute, e cumpagnie ùn puderanu più tene più è prestu cumincianu à licenziari è à attribuisce permessi senza paga.

Hè cunnisciutu chì circa 15 mila travagliadori di a custruzzione sò stati licenziati finu à avà, alcuni di elli sò capaci di vultà in a so cità nativa, assai travagliadori cuntinueghjanu à campà in Istanbul perchè i viaghji interurbani sò pruibiti, ma i prublemi di sussistenza è alloghju cuntinueghjanu.

Ovviamente, ùn hè micca pussibule per u settore di a custruzione, chì hè digià affruntatu una crisa severa, per superà a nova crisa causata da l'epidemie. I patroni pruvaranu di superà a crisa vittimendu i so impiegati, cum'è hè statu vistu parechje volte prima. U pesu di a crisa inevitabbilmente serà riflessu in i salarii. Hè cunnisciutu chì, ancu s'è u statu duveria intervene in questu puntu, cumpiendu i requisiti di esse un statu suciale è impone sanzioni à l'imprese, ùn sò micca stati fatti in questa direzzione, è parechji impiegati sò stati disoccupati è pigliati in licenza senza paga dapoi u principiu di l'epidemie. Inoltre, u numeru di travagliadori micca registrati in l'industria di a custruzione hè abbastanza altu. Ùn hè chjaru se un regulamentu serà fattu per queste.

Si parla avà di un prugettu di regulamentu. Sicondu u prugettu, i licenziamenti sò pruibiti per trè mesi. Hè previstu chì quelli chì sò in licenza senza paga seranu datu 39 lire per ghjornu, 1177 lire per mese.

À questu puntu, vulemu nutà chì, in quantu pudemu determinà, alcune cumpagnie di custruzzione o subcontrattori o licenzianu parechji di i so impiegati, cumpresi ingegneri, o piglianu un permessu senza paga. Disposizioni retrospettive devenu esse incluse in u prucessu di promulgazione di u prugettu sopra citatu. Hè statu ancu nutatu chì u prugettu ùn impone micca obbligazioni à i patroni, à u cuntrariu, hà rilassatu e so mani.

Siconda, u salariu cunsigliatu per l'impiegati chì sò in licenza senza paga hè ancu sottu à u limitu di fami. Significa "ùn mori micca di virus, ma mori di fame". U prugettu ùn pò esse accettatu cum'è hè. Hè una questione di curiosità perchè l'Indennità di Travagliu Cortu ùn hè micca stata implementata malgradu u regulamentu legale chjaru.

Un puntu impurtante nantu à sta questione hè chì nimu ùn serà obligatu à piglià un permessu senza paga. Questu hè un dirittu guadagnatu. Ovviamente, u Draft eliminerà stu dirittu.

Uffici di prughjettu

Parechji di i nostri culleghi travaglianu in uffizii di prughjettu. O pussede l'uffiziu o ci sò parechji ingegneri chì travaglianu in l'uffizii. L'uffizii chì ùn anu micca prublemi cù l'igiene è a distanza suciale sò affruntati cù un altru prublema oghje.

L'industria di a custruzione hè stata in crisa per un bellu pezzu. U valore ecunomicu creatu da a custruzzione hè sopratuttu cuncintratu in certe cumpagnie, mentri àutri sò solu à pruvà à sopravvive. L'epidemie di virus hà trovu a nostra industria in un tali ambiente. L'effetti di l'epidemie sò stati rivelati in pocu tempu, è l'uffizii di u prugettu anu diminuitu finu à u puntu chì ùn pudianu mancu pagà u so affittu di u locu di travagliu, per più di reclutà novi impieghi. L'amministrazione publica deve piglià misure per sustene l'uffizii di u prugettu. U sustegnu chì deve esse furnitu da l'assistenza à l'affittu à l'esenzione fiscale assicurarà chì u periodu straordinariu, chì ùn hè micca cunnisciutu per quantu tempu, serà superatu cù menu danni.

Marca negra chì entrerà in a storia

Pigliarà u so postu cum'è una pagina nera in a storia di u nostru paese per i travagliadori per firmà un impegnu dicendu "s'è aghju pigliatu un virus mentre sò travagliatu, hè a mo rispunsabilità" in un cantiere chì cuntinueghja à travaglià ma ùn piglia micca. precautions o solu piglià qualchi precautions per evitari pruibizioni.

Dunque, includemu stu impegnu in u nostru testu per u scopu di registrà cum'è un certificatu di vergogna:

"Usaghju l'area di u campu / e stanze è u lavatu di a mo propria vulintà, chì vogliu stà in u campu, chì rispettu strettamente e misure pigliate da u patronu in quantu à sta situazione straordinaria in u nostru paese durante stu periodu, chì Ùn rispettu micca e regule specificate da u patronu o chì sò in u locu di travagliu per altre cundizione. Sò pienamente rispunsevuli di qualsiasi danni chì ponu accade per u casu di infezione da coronavirus,

"Cù i motivi è i motivi presentati è spiegati sopra, ùn possu micca impone alcuna responsabilità penale, amministrativa, legale è legale à u patronu, ùn possu micca fà alcuna pretesa o pretesa contr'à u patronu sottu qualsiasi nome in queste materie, è chì u patronu sorgerà. per via di u mo sughjornu in u campu detti è di ammalatu di stu virus. Accetta, dichjarà è m'impegnu chì ùn sò micca / ùn saraghju micca rispunsevule per alcun dannu ".

per l'ultima parolla

Cum'è a custruzzione hè in prima linea di e linee di cummerciale problematiche legate à a salute è a sicurezza in u travagliu, hè statu revelatu chì da quandu l'epidemie hà iniziatu, ùn hè micca prutettu, apertu à a diffusione di u virus. Ancu se certi patroni anu pigliatu misure parziali, cuntinuà à travaglià rende e misure inefficace. I siti di custruzzione ponenu un periculu per u virus. Migliaia di ingegneri è travagliadori travaglianu in cundizioni malsane. Sfurtunatamente, a situazione di i siti di custruzzione ùn hè micca purtata in ogni modu.

U putere puliticu deve immediatamente capisce a situazione attuale in i cantieri di custruzzione è chjude per un certu periudu di tempu, ma à u stessu tempu, deve esse introdutte una regulazione chì ùn porta micca à a perdita di diritti di l'impiegati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*