A piattaforma di e-commerce Hepsiburada recruterà 5 mila persone

piglierà mille persone in tutti
piglierà mille persone in tutti

E persone chì sò cunfinate in e so case per via di l'epidemie di Coronavirus chì hà affettatu u mondu rispondenu à i so bisogni urdinendu in linea. A piattaforma di e-commerce Hepsiburada hà annunziatu chì assumerà 5 mila persone per risponde à a dumanda crescente.

I citadini cunfinati in e so case per via di u coronavirus anu vultatu à shopping in linea. A piattaforma di e-commerce Hepsiburada hà annunziatu chì furnisce un impiegu supplementu per 2020 mila persone à a fine di u 5, per esse impiegati in a rete di operazione è distribuzione in Gebze Smart Operations Center, Hepsijet Logistics è Hepsiexpress Cebideki Market unità. Sicondu a dichjarazione fatta da a cumpagnia, cù l'impieghi supplementari, u numeru tutale di l'impiegati in l'operazioni è l'area di distribuzione di Hepsiburada cresce à 7,500 XNUMX.

U CEO di Hepsiburada, Murat Emirdağ, hà enfatizatu in a so dichjarazione chì continuanu à investisce in Turchia è hà dettu: "Cumu Hepsiburada, cuntinuemu à investisce è rende a vita di i nostri clienti più faciule cù novi prudutti, servizii, soluzioni tecnologiche. In particulare in issi ghjorni difficiuli chì passamu, cum'è a Famiglia Hepsiburada, cuntinuemu à travaglià cù tutte e nostre forze per rializà u nostru duvere cun piena cuscenza di u duvere.

In questu cuntestu, cum'è Hepsiburada, avemu u scopu di creà impieghi supplementari per 5 mila persone à a fine di questu annu per i nostri servizii Smart Operations Center, Hepsijet è Hepsiexpress ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*