Applicazione di u Pacchettu di Salute à Red Light in Mersin

applicazione di pacchettu di salute di luce rossa in mirtu
applicazione di pacchettu di salute di luce rossa in mirtu

A Municipalità Metropolitana di Mersin hà distribuitu pacchetti di salute à i citadini chì si fermanu à i luci rossi cù i so veiculi in 5 punti diffirenti di a cità per 2 ghjorni, cù a nova applicazione implementata in u scopu di cumbatte l'epidemie di Coronavirus, chì aumenta u so impattu in Turchia.

A Municipalità Metropolitana di Mersin, chì hà iniziatu una lotta in tuttu cù tutte e so unità per minimizzà a diffusione di l'epidemie di coronavirus è i periculi chì pone, hà implementatu un'altra pratica esemplare in prublemi di igiene persunale. I pacchetti di salute sò stati distribuiti da e squadre di a Municipalità Metropolitana per permette à i citadini chì anu da lascià a casa malgradu u virus per mantene a so igiene durante u ghjornu.

E squadre di u Dipartimentu di i servizii di e donne è di a famiglia, disposte in diversi punti di a cità, anu distribuitu u pacchettu di salute chì cuntene 1 sapone, 1 disinfettante, 2 maschere è 1 brochure d'infurmazione à i cunduttori è i pedoni fermati à i luci rossi.

5 mila pacchetti di salute ghjunghjenu à i citadini in 5 ghjorni

In u scopu di a pratica, chì hà cuntinuatu per 5 ghjorni, i squadre anu realizatu a distribuzione in l'ora di a matina in dui punti diffirenti ogni ghjornu. Cù l'applicazione, 5 mila pacchetti di salute sò stati consegnati à i citadini in 5 ghjorni. I citadini chì avianu da lascià a casa per u travagliu è per altri motivi obbligatori malgradu u virus anu manifestatu a so gratitudine à a Municipalità Metropolitana per i pacchetti di salute distribuiti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*