10 Regioni in 21 Pruvince Dichjarate Zone Sensibili da Prutegà

A regione hè stata dichjarata zona sensitiva per esse prutetta.
A regione hè stata dichjarata zona sensitiva per esse prutetta.

Alcune regioni in Ankara, Samsun, Konya, Mersin, Antalya, Muğla, Van, Bitlis, Muş, Kayseri sò state dichjarate cum'è zone sensibili da prutege.

U decretu presidenziale in quantu à a registrazione è l'annunziu di e regioni 21 in Ankara, Samsun, Konya, Mersin, Antalya, Muğla, Van, Bitlis, Muş, Kayseri cum'è "Zoni Sensibili per esse Protetti Rigurosamente" hè statu publicatu in a Gazzetta Ufficiale.

Di conseguenza, i letti fossili di Örencik in u distrittu Kahramankazan d'Ankara, Kirmir Stream Edge è Caves in u distrittu di Güdül, è i siti naturali di u Lavu Tuzla-Palas situati à u cunfini di i distretti Bünyan è Sarıoğlan di Kayseri sò stati dichjarati zone sensibili da prutege.

A Foresta Hacıosman in u distrittu di Çarşamba di Samsun è u Delta di Kızılırmak situati à i cunfini di i distretti di 19 Mayıs, Alaçam è Bafra, è e zone naturali protette di Samsam Lake è Kömüşini Lake in u distrittu Kulu di Konya sò stati ancu registrati cum'è zone sensibili. per esse prutetti.

Foresta di Düzlerçamı in u distrittu di Döşemealtı d'Antalya, Güver Cliff, Termessos Ancient City, Peninsula Taşdibi in u distrittu di Demre, area naturale protetta trà Olbia-Aktalia Ancient Cities in u distrittu di Konyaaltı, Emecik Mahallesi (località Alavara) in u distrittu di Datça di Muğla è u distrittu Naturale di Adanalisin Adanalisin. I zoni prutetti sò stati ancu dichjarati cum'è spazii sensittivi per esse prutetti.

Akgöl in u distrittu di Özalp in Van, a muntagna İspiriz in u distrittu di Başkale, Kazlıgöl, Tuz Gölü è Değirmigöl in u distrittu di Saray, Şor Lake-Bulanık Plain in u distrittu Bulanık di Muş, u lavu Heybeli è u lavu Ahlat à i cunfini di u distrittu Adilcevaz di Bitlis è Erciş. Van I potenziali spazii naturali protetti di u Lavu Nazik in u distrittu sò stati ancu arregistrati cum'è zoni sensittivi per esse prutetti.

NAZIK LAKE VAN'S PIÙ GRANDE LAGO D'ACQUA FRESCA

36 spezie vegetali sò stati rilevati in u situ naturali potenziale di u Lavu Nazik in u distrittu Ahlat di Bitlis, chì hè trà i lochi dichjarati com'è una zona sensitiva per esse prutetta da a Direzzione Generale di Conservazione di i Beni Naturali di u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione.

Inoltre, un totale di 6 spezie d'animali chì includenu 3 pesci, 9 spezie anfibii, 113 spezie di rettili, 10 spezie d'uccelli, 52 spezie di mammiferi è 193 spezie d'invertebrati terrestri sò stati identificati in a zona, 7 di quali sò spezie critiche è 4 di queste spezie critiche. sò endemichi, truvati à esiste.

U lavu Nazik, situatu à una altitudine di 1870 metri è cù una superficie di 4635 ettari, hè cunsideratu u più grande lavu d'acqua dolce in u bacinu di Van.

KIZIRMAK DELTA hè UNA DI E ZONE PIÙ IMPORTANTI D'ACCHELLI

Situata à i cunfini di i distretti 19 Mayıs, Alaçam è Bafra di Samsun, l'area naturale protetta di Kızılırmak Delta hè cunnisciuta cum'è una di e più grandi è più ricche di uccelli in Turchia.

U Delta di Kızılırmak, chì hè una di e zone d'uccelli più impurtanti in a Regione di u Mari Neru in quantu à a zona chì copre, a spezie d'uccelli chì ospita è u numeru di individui d'uccelli, include ancu ecosistemi rari cum'è e zone acquatiche è dune di sabbia. chì sò rari è critichi in u mondu sanu, è hè a casa di parechje spezie animali è vegetali.

24 TAXONI PIANTI DETECTUATI Trà L'ANTICHE CITTÀ DI OLBIA-AKTALIA

24 tassi di piante sò stati identificati in i studii di campu realizati in l'area naturale prutetta trà l'Antiche Cità di Olbia-Aktalia in u distrittu Konyaaltı di Antalya. Inoltre, un totale di 4 spezie di vertebrati, cumprese 29 anfibii, 13 rettili è 46 acelli, è 50 spezie d'invertebrati sò stati identificati in a zona.

L'area, chì include spezie faunisticamente impurtanti, ospita spezie di flora è fauna impurtanti in u mondu è naziunale secondu i criterii di spezie critichi. A regione determinata cum'è l'Area Sensibule per esse Protetta; Cuntene abitati cù un altu valore di risorse naturali terrestri, chì cunserva a so struttura naturali, inseme cù l'ecosistema aquaticu chì include u calu.

Inoltre, a zona hè trà i lochi di grande impurtanza in quantu à u paisaghju naturali è visuale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*