Campagna di Solidarietà in e-Commerce per e PMI da u Ministeru di u Cummerciu

Campagna di sulidarità per e PMI in e-Commerce da u Ministeru di u Cummerciu
Campagna di sulidarità per e PMI in e-Commerce da u Ministeru di u Cummerciu

U Ministeru di u Cummerciu hà iniziatu una campagna di sulidarità per sustene e PMI in u campu di u cummerciu elettronicu.

Più di 19 siti di cumerciu elettronicu sò stati lanciati in primu locu, cù u tematicu "Semu cù e PMI cum'è E-Commerce", chì hè statu lanciatu da u Ministeru per riduce l'impattu negativu di a pandemia di Covid-10, chì hà affettatu. u mondu sanu, nantu à e PMI è per assicurà a cuntinuità di u cummerciu di e PMI in stu periodu, è l'ospiti di l'ospiti anu participatu, furnisce u sustegnu.

In a so dichjarazione annantu à u sughjettu, u Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan hà ricurdatu chì assai sustegnu impurtante hè statu furnitu à e PMI cù u Pacchettu Scudu di Stabilità Economica annunziata da u presidente Recep Tayyip Erdoğan durante u prucessu di pandemia chì hà affettatu negativamente u mondu sanu, è ancu da u Ministeru di Tesoru è Finanze è u Ministeru di a Famiglia, u travagliu è i servizii suciali, hà dettu ancu chì parechji pacchetti di sustegnu sò stati annunziati.

Enfatizendu chì cum'è u Ministeru, stanu sempre à fiancu di e PMI, Pekcan hà dettu: "I nostri PMI travaglianu diligentemente per risponde à i so bisogni mentre stanu in casa, è ancu per assicurà chì u cummerciu domesticu ùn hè micca disturbatu. Sò i veri eroi di a nostra vita cummerciale ". hà fattu a so valutazione.

Dichjarà chì, cum'è u Ministeru, sò in cuntattu constante cù e PMI è l'imprese, ascoltanu i so prublemi è valutanu e so suluzioni, Pekcan hà dettu: "Per riduce l'effetti negativi di a pandemia nantu à l'attività cummerciale di e PMI, per assicurà chì e PMI beneficianu. da l'uppurtunità di e-commerce in i so attività cummirciali in stu periodu.Avemu lanciatu una campagna per fà questu pussibule è incuraghjenu à mantene u so impiegu. In questu cuntestu, avemu tenutu riunioni cù siti di e-commerce è cuntinuemu à fà. In più di i siti di e-commerce, l'applicazioni per u mercatu virtuale è l'asportu sò stati ancu inclusi in a nostra campagna.

U Ministru Pekcan hà dettu: "In u scopu di a nostra campagna, certi siti di e-commerce anu riduciutu a so maturità per e PMI, mentre chì alcuni anu riduciutu i so tassi di cumissioni. Certi di sti siti prumettenu impieghi à e nostre PMI, è certi anu preparatu pacchetti speciali per e nostre PMI. usatu a frasa.

Invitendu tutti i siti di e-commerce à a campagna di sulidarità, Pekcan hà dettu: "Credemu sinceramente chì avemu da superà sti tempi difficiuli più forti cù u sustegnu di u nostru statu, unità, sulidarità è sulidarità". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*