U cuntrollu di a distanza suciale in u trasportu publicu in Antalya

cuntrollu di distanza suciale in u trasportu publicu in Antalya
cuntrollu di distanza suciale in u trasportu publicu in Antalya

E squadre di polizia cuntinueghjanu à travaglià annantu à u coronavirus A municipalità metropolitana di Antalya hà aumentatu e so misure in a lotta contru coronavirus, chì minaccia a salute publica.

E squadre di polizia travaglianu duramente, da a regula di distanza suciale in u trasportu publicu à i cuntrolli di i prezzi in i mercati. E squadre affiliate à u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana, chì cuntinueghjanu strettamente i so duveri per a pace, a salute è l'ordine publicu di i citadini in Antalya, cuntinueghjanu u so travagliu per cumbatte l'epidemie di coronavirus (Covid-19). L'ispezioni cuntinueghjanu senza interruzzione in u centru di a cità è i distretti. In u scopu di a lotta di u Ministeru di l'Affari Interni contr'à coronavirus, e squadre di polizia inspeccionanu i taxi è i veiculi di trasportu publicu, inspeccionanu i prezzi in i mercati chì vendenu cibo, è inspeccionanu e spiagge di Konyaaltı è Lara.

CONTROL DI DISTANZA SOCIALE IN TRANSPORT PUBLIC

Cù a circular publicata da u Ministeru di l'Affari Interni, in u scopu di e misure di coronavirus, i squadre di u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana cuntinueghjanu e so ispezioni per dimezzà u numeru di passageri in i veiculi di trasportu publicu chì operanu in cità è assicuranu chì i passageri si sentenu à una distanza sicura. in i veiculi. I squadre inspeccionanu in diversi punti di a cità fermanu i veiculi di trasportu publicu unu per unu per verificà u numeru di passageri è se i passageri sò pusati à una distanza sicura. E squadre avvisanu i passageri è i cunduttori chì ùn rispettanu micca e regule. Hè statu dichjaratu chì l'ispezioni continuanu à intervalli periodichi.

ISPEZIONE DI TARGA PER I Taxis

E squadre di a Pulizzia di a Municipalità Metropolitana anu cuminciatu à inspeccionà i taxi cummirciali in Antalya. L'ispezioni sò state realizate in quantu à l'applicazione di targhetta impari-pari publicata da u Ministeru di l'Affari Interni in quantu à i taxi cummirciali.

NO PERMISSIONE À PREZZI EXORBITIVE

E squadre cuntinueghjanu ancu e so ispezioni di i posti di travagliu cù e squadre di a Direzzione Provinciale di u Cummerciu di Antalya. Dopu chì u casu di coronavirus hè accadutu in Turchia, l'ispezioni contr'à l'aumentu di i prezzi esorbitanti in l'alimentariu, e maschere è i prudutti d'igiene cuntinueghjanu à esse intensificate. E squadre di pulizzia, in cuuperazione cù e squadre di a Direzzione Pruvinciale di Cummerciu, realizanu ispezioni in i posti di travagliu chì vende tali prudutti. In u scopu di l'ispezioni, l'ispezioni d'igiene sò state realizate ancu in stalle di bagel chì operanu in u centru di a cità. I squadre anu avvistatu à i cummercianti chì travaglianu in stalle di bagel per aduprà guanti protettivi è maschere.

OVER L'età di 65 hè avvisatu

E squadre di polizia avvisanu ancu i citadini di più di 65 anni chì ùn rispettanu micca u curfew per via di u focu di coronavirus. E squadre avvisanu l'anziani chì venenu à cullà u so salariu davanti à e banche, soprattuttu in piazze è spazii verdi, è chì si sguassate per i carrughji, è li cunsiglianu di ùn abbandunà e so casa è di vultà in casa per a so salute. E squadre cuntinueghjanu ancu e so ispezioni nantu à e spiagge di Konyaaltı è Lara, induve i citadini sò pruibiti di entre in u scopu di e misure di virus.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*