Dichjarazione cumuna di 11 municipalità chì e so donazioni sò state bluccate

dichjarazione cumuna da a municipalità chì e so donazioni sò state bluccate
dichjarazione cumuna da a municipalità chì e so donazioni sò state bluccate

11 municipalità metropolitane, chì e donazioni contr'à u coronavirus sò state bluccate, anu publicatu una dichjarazione cumuna.

Cù una circular emessa da u Ministeru di l'Interior, u dirittu di e municipalità di cullà e donazioni, chì hè sempre statu cunsideratu legale, hè stata cuncessa u permessu. Hà avutu i donazioni raccolte per a lotta contru u coronavirus bluccatu in i banche, ghjustu à mezu à a crisa.

I citadini chì ùn pudianu esce per via di l'epidemie, chì anu persu u so travagliu è chì i posti di travagliu eranu chjusi, sò diventati vittime. L'11 presidenti metropolitani di u Partitu Populare Republicanu (CHP), chì si sò riuniti di fronte à sta decisione inaspettata, anu dumandatu à vultà da u male.

In a dichjarazione, hè statu enfatizatu chì agisce fora di a pulitica di fronte à u disastru affruntatu da Turchia è assicurà l'armunia trà l'istituzioni statali hè una necessità.

À a dichjarazione cumuna, u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul Ekrem İmamoğlu, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Ankara Mansur Yavaş, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, Sindaco di a municipalità metropolitana di Adana Zeydan Karalar, u sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin Vahap Seçer, u sindaco di a municipalità metropolitana di Eskişehir Yılmaz Büyükersen, u sindaco di a municipalità metropolitana di Hatay Lütfü Savaş, u sindaco di a municipalità metropolitana di Muğla Osman Gürün, u sindaco di a municipalità metropolitana di Antalya Muhittin Böcek, Tekirdağ Kadir Albayrak è Aydın Özlem Çerçioğlu, firmatu.

I seguenti dichjarazioni sò stati inclusi in a dichjarazione:

"Cum'è u mondu è cum'è un paese, andemu per un periodu straordinariu chì esige agisce sopra a pulitica. Davanti à sta grande catastrofa di l’età, simu cuscenti di u nostru duvere, cum’è tutte l’istituzioni pubbliche, d’unisce è di agisce in modu rispunsevuli. In questu sensu, agisce fora di a pulitica ùn hè micca una scelta per noi, ma un obligatu chjaru.

Cuuperà per piantà u disastru in quistione, per eliminà i danni è per chjappà cù i grievances di e vittimi ùn hè micca solu un duvere publicu, ma ancu una rispunsabilità cuscienziosa.

Simu partiti cù questa intenzione è cuminciamu una campagna à a dumanda di i nostri citadini chì meritanu ogni tipu di ringraziu. Mentre facia u nostru duvere di merri, avemu previstu chì puderemu superà u nostru budgetu di fronte à a dimensione di u disastru. Perchè eramu di fronte à una epidemia in corso è duvemu cunsiderà induve i danni puderanu ghjunghje è piglià precauzioni.

Per quessa, avemu fattu una chjama à e donazioni, appuendu à u spiritu di fraternità è di sulidarità chì ci unisce è face di noi una nazione. A nostra nazione, chì era abbastanza misericordiosa per ancu dà l'acqua à i so nemici in Çanakkale, certamenti avaristi cun u so propiu fratellu, è di sicuru cunsideremu u nostru cumandamentu per mediate in questu. Eppuru, mentri sta chjama cumplettamente intenzionata è sincera hà cuminciatu à truvà una risposta, a nostra campagnia « Puderanu e municipalità riceve donazioni o micca ? suspendu per via di a cuntruversa.

Mentre hè cumplettamente legale per e municipalità à accettà "donazioni", u Ministeru di l'Internu bluccatu di a pratica, chì hè stata fatta da e municipalità per anni, in u scopu di "aiuti", per una ragione incomprensibile, ùn furnisce micca alcun benefiziu. ma solu aumentà e lagnanza di i nostri citadini chì aspettanu aiutu.

Esprimimu questu di tuttu u core: Mentre chì e novi vittimi sò aghjuntu à i nostri milioni di vittimi, ùn simu micca in una pusizioni di entre in un dibattitu "chì hè ghjustu è quale hè sbagliatu" nantu à sta questione, è ùn simu micca in pusizioni di perdi. tempu mentre u nostru populu aspetta una suluzione. Lasciamu sta materia à a discrezione di u publicu è di a lege. Ùn vulemu chì sta situazione sensibile sia aduprata com'è strumentu per i sforzi di polarizazione pulitica.

Ùn simu in tuttu in una pusizioni di calculà u prufittu puliticu o a perdita chì pò nasce dopu avè partitu cù l'intenzione di aiutà. Ùn importa micca s'ellu ci hè rimediatu à e lagnanze di u nostru populu, o à quellu chì ne riceve u prufittu puliticu. Sempre chì noi, cum'è un paese sanu, cum'è tutte l'istituzioni, pigliamu a rispunsabilità micca solu cù e nostre mani, ma ancu cù i nostri corpi.

A nostra priurità hè di purtà u pane à quelli chì sò senza pane, di mette abbastanza soldi in a sacchetta di i bisogni senza ferisce u so orgogliu, di ùn lascià micca a fame, d'accumpagna i di i so tempi duri, di riunite cù u benessere di u fratellu. , per impannillamentu e nostre ferite inseme, per respira per l'altri, invece d'avè una lotta "giusta-inghjusta", Avemu un duvere sacru è un prublema indispensabile.

Per quessa, noi, cum'è l'11 Sindaci Metropolitani, simu cuscenti di a nostra rispunsabilità è ùn vulemu mai entre in queste discussioni. Per chì u nostru paese si sbarazza di stu disastru u più prestu pussibule, avemu u scopu di ghjunghje sin'à e cellule più chjuche di tutti quelli chì sò stati affettati in e nostre cità, senza alcuna discriminazione, è di eliminà e so lamentele inseme cù altre istituzioni di i nostri. statu. In issi ghjorni scuri, hè u nostru duvere di chjappà cù e vittimi chì volenu vede u statu daretu à elli.

Mentre lassendu a detta discussione inutile à a discrezione di u publicu è à a lege, vulemu chì sia cunnisciutu chì staremu da u nostru populu di fronte à u disastru epidemicu chì hè diventatu un focu glubale è chì simu determinati à dà à elli ogni tipu d'aiutu ".

Dichjarazione cumuna

dichjarazione cumuna

dichjarazione cumuna

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*