Forze Armate Turche è Elicotteri Utility (2)

Forze Armate Turche è Elicotteri General Purpose
Forze Armate Turche è Elicotteri General Purpose

Cuntinuemu cù a seconda parte di a nostra serie d'articuli "Forze Armate Turche è Elicotteri Utility". per a prima parte quì pudete cliccà.

Cumincia u Prughjettu di Produzione di Elicotteri Utilità

In u studiu realizatu da u Ministeru di a Difesa Naziunale in l'anni 80, u nostru bisognu di elicotteri chjuchi, mediu è grande, cumpresi elicotteri armati, hè statu determinatu cum'è 720, è e cumpagnie / imprese chì puderanu pruduce tutti i 3 tipi di elicotteri sò stati investigati à u principiu. L'obiettivu quì hè di furnisce diverse tippi di elicotteri cù una cumpagnia di partenariatu per esse stabilitu in Turchia in cuuperazione cù una sola cumpagnia. Candidati chì ponu esse l'unica cumpagnia in i studii di cumissioni stabiliti; American Waist, MDHC Mc. Truvatu in Donnell Douglas Helicopter Company, Sikorsky, Europa cum'è Aerospatiale MBB, Agusta, Westland.

In casu di un accordu, ancu s'è u 901st Aircraft Main Depot and Factory of the Land Forces era cunsideratu cum'è u situ di fabricazione di l'helicopteri, u compitu principalu di sta urganizazione era mantenimentu è riparazione, chì hà causatu sta idea per esse abbandunata. U prugramma di fabricazione di 60 elicotteri hè statu intrapresu, sustinutu da un prestitu di Vendite Militari (FMS).

SAGEB (Presidenza di u Sviluppu è u Supportu di l'Industria di a Difesa), cum'è era allora cunnisciuta, hà cuntattatu diversi fabricatori di elicotteri in l'aostu 1987 è li dete una lettera per 252 elicotteri di diversi tipi (SIKORSKY, BELL, MBB, AEROSPATIALE), 700 di i quali eranu previsti esse prudutte in TAI. li hà invitatu à presentà e so pruposte cù un questionnaire.

Sottosecretariatu per l'Industrie di a Difesa (SSM), u 16.08.1989, Aerospatiale Helicopter Division, Agusta SPA, Bell Helicopter Textron Ine., MBB GmbH, Sikorsky Aircraft è Westland Helicopters LTD. cumpagnie, cumpresa a pruduzzione di almenu 200 elicotteri media (12-persona) generale in Turchia, offsets è u dirittu di vende à i paesi terzi, è un calendariu promozionale hè statu determinatu per l'imprese chì rispondenu. A tavula mostra ancu u tipu è u numeru di elicotteri chì ponu esse acquistati finu à u 3 in a prima lettera d'invitu mandata da u Sottosecretariatu di l'Industria di Difesa à i fabricatori di elicotteri in 1990.

Forze Armate Turche è Elicotteri General Purpose

10 di l'helicopteri di u scopu generale specificati in a tavula anu da esse acquistati cum'è pronti. S-1988A Black Hawk (UH-6) hè statu sceltu per 70 di sti bisogni, chì hè ghjuntu à a fase di decisione in u 60, è questi elicotteri sò stati mandati à u Cumandante Generale di Gendarmerie à u principiu di u 1989.

L'imprese chì offrenu per a produzzione di 200 Elicotteri Utility anu dimustratu e capacità di i so elicotteri cù prugrammi di 15 ghjorni tenuti in Anatolia Orientale trà u 15 di lugliu è u 1990 d'aostu di u 5. I testi generalmente evaluate l'altitudine alta è a temperatura alta (Hot & High) prestazioni di volu, chì sò assai impurtanti in quantu à a struttura geugrafica di Turchia, mentre chì à u stessu tempu, capacità di volu di u mutore unicu è doppiu (avanti, laterale è in daretu, elevazione, fissu). altitudine, sbarcu unicu cù un mutore, etc.), manuvrabilità, capacità di volu specificu per a missione, capacità di volu di notte, capacità di trasportu di truppe (facilità di sbarcu / imbarcu, tiro, volu à longu andà, etc.), usu di ambulanza (medevac) capacità, capacità di ricerca è salvata (SAR) è facilità di mantenimentu / riparazione in u campu (paller, singulu mutore è disassemblamentu è riassemblamentu).

In a so decisione in settembre di u 1992, u Sottosecretariatu di l'Industrie di Difesa hà sceltu l'helicopteru Black Hawk di Sikorsky Aircraft per l'acquistu / pruduzzione di elicotteri di u scopu generale. Mentre chì u trasportu aereu di 3 regimentu cù 1 battaglioni hè pianificatu secondu i bisogni determinati, i negoziati di u cuntrattu sò cuminciati à esse realizatu per 25 elicotteri, cù 50 acquisti pronti è 75 pruduzzione cumuna. In questu casu, serà abbastanza per portà 75 squadre d'infanteria, o circa 1 battaglione (Black Hawks sò furmati per purtà 1 squad d'infanteria di l'Armata US - US Army Journal dicembre 91). Inoltre, Black Hawks hà participatu à l'offerta in Turchia aumentendu u nùmeru di sedi è facenu capaci di portà 20 persone. In u risultatu di e negoziazioni, un accordu di 08.12.1992 miliardi USD hè statu firmatu u 45, cumpresa a compra pronta di 70 elicotteri mudellu S28A-32 (50 d'elli Gendarmerie) è 1.1 pruduzzione cumuna. L'accordu include una opzione per pruduce 55 elicotteri supplementari. L'approvvigionamentu di l'helicopteru, definitu cum'è un bisognu urgente, hè statu finitu in circa 5 anni.

Forze Armate Turche è Elicotteri General Purpose

Dichjarazione di u Sottosegretariu di l'Industria di a Difesa Vahit Erdem nantu à u prugettu: "L'ammontu tutale di a prima parte di u cuntrattu, custituitu da 45 elicotteri, hè di 435 milioni di dollari. Tuttavia, hè previstu chì u valore di u cuntrattu aumenterà à u livellu di 500 milioni di dollari dopu à i cambiamenti chì ponu accade in a cunfigurazione di l'elicotteru è a lista di l'equipaggiu di missione speciale per esse acquistatu per l'elicotteru sò determinate da u Staff Generale è i necessarii. L'aghjustamenti sò fatti in a lista di i pezzi di ricambio è di l'equipaggiu di supportu in terra.

U valore di u cuntrattu di a seconda parte, chì prevede a pruduzzione cumuna di 50 elicotteri in Turchia, hè di 497 milioni di dollari. U costu tutale di a coproduzzione hè prevista per ghjunghje à $ 610 milioni dopu à i cambiamenti da esse fatti in a cunfigurazione di l'elicotteru è a determinazione di e liste di l'equipaggiu di missione speciale di l'helicopteru prima di l'entrata in vigore di sta sezione.

A consegna di l'elicotteri 45 à e Forze Armate Turche, chì serà acquistatu direttamente, serà finita in 9 mesi dopu l'entrata in vigore di a prima parte di u cuntrattu. A consegna di 50 elicotteri, chì seranu prudutte inseme in Turchia, serà finita in 5 anni dopu l'entrata in vigore di a seconda parte di u cuntrattu.

Intantu, i primi 45 di i 5 Black Hawks per esse acquistati attraversu l'acquistu direttu sò stati purtati in Turchia in l'ultima settimana di dicembre 1992, in u quadru di l'"Acordu Addizionale" fattu per risponde à i bisogni urgenti di u Cumandante Generale di Gendarmerie, è u 31 di dicembre di u 1992, dopu à a firma di u cuntrattu principale, hè statu mandatu à u Cumandante Generale di Gendarmeria 21 ghjorni dopu. hè in forma.

I spedizioni di 45 elicotteri sò stati finiti in u 1994 è un totale di 51 elicotteri Black Hawk sò stati consegnati.

In u 1993, ci hè statu un sviluppu di sorpresa in quantu à a necessità di l'elicotteru è cù a decisione di u Cumitatu Esecutivu di l'Industria di Difesa datata 28.02.1993, hè statu decisu di cumprà 20 elicotteri di trasportu Eurocopter AS-532 UL Mk1 Cougar, è u cuntrattu hè firmatu in u 1993. Settembre 1995 è e spedizioni cuminciaru in u XNUMX.

In u 1995, ancu s'è l'opzione per 55 unità hè stata finalizzata è una pruduzzione cumuna di 105 unità hè stata decisa, a fase di coproduzzione ùn pò esse principiata per prublemi di finanziamentu.

Inoltre, cù a decisione di u SSIK numeratu 95/4, 14 elicotteri AS, cumprese a necessità di 6 elicotteri di ricerca è salvata (SAR) è 10 elicotteri di ricerca è salvata di combattimentu (CSAR) di l'HvKK, è a necessità di 30 elicotteri di scopu generale di U KKK, i negoziati sò stati iniziati cù Eurocopter per l'helicopter 532 Cougar. Basatu nantu à a necessità di HvKK per elicotteri SAR, ci era 10 in a seccione di produzzione cumuna di u cuntrattu di l'helicopteru di utilità firmatu cù Sikorsky. In ogni casu, a scelta hè stata fatta cum'è l'AS-1 UL Mk532 + Cougar per l'incapacità di inizià u prucessu di coproduzzione è a necessità di l'utilizatori (è l'helicopteri UH-1H sò stati utilizati). Ancu s'è e negoziazioni in questione cuminciaru à fucalizza nantu à u più putente Cougar Mk ll equipatu di ogni tipu d'innuvazioni invece di u Cougar Mk1, chì hè per esce da a produzzione, hè dotatu di qualchi funziunalità Mk ll per u cockpit, cù u fattu chì i costi dighjà assai elevati aumenteranu ancu di più è i negoziati principiaranu di novu à a fine di u 1997. Un accordu di circa 532 milioni di USD hè statu righjuntu nantu à l'AS 1 UL Mk430 Cougar.

U prezzu di l'unità hè di 20 milioni di USD, escludendu i pezzi di ricambio di dui anni è u pacchettu logisticu (provisione iniziale), chì ammonta à 252 milioni di USD in u scopu di u cuntrattu di 24 milioni di USD di i primi 11.4 elicotteri furniti per u KKK. In u novu pacchettu di 30 unità, i prezzi unità sò à u livellu di 14.5 milioni di dollari. Cunsiderendu chì un sforzu speciale hè statu fattu per assicurà chì l'assemblea finali domestica è a produzzione di parti ùn incurrenu micca costi supplementari, diventa chjaru chì a diferenza di prezzu nasce da l'aghjurnamentu di a nova cunfigurazione à u livellu Mk1 +. Inoltre, u costu finali di u prugettu in Turchia ghjunghje à 550 milioni di dollari. Perchè, i consumabili iniziali di 30 anni è u pacchettu logisticu per 2 elicotteri, a furmazione è a capacità di Mantenimentu di Livellu di Magazzinu (OSB) è u materiale per esse furnitu da l'utilizatore, chjamatu GFE, ùn sò micca inclusi in stu prezzu.

Trà l'articuli da esse furniti in u paese in u scopu di i materiali GFE, in particulare FLIR da esse fabricatu da Aselsan cù Texas Instruments License, PLS (sistema di localizazione di u persunale), chì hà cuminciatu à fabricà cù licenza Tadiran, è VHF Have Quick ll air-ground. sistema di cumunicazione, chì hà cuminciatu à furnisce cù a licenza Magnavox, è Netaş U sistema APX 100 IFF (Ricunniscenza Friend-Foe), chì hà cuminciatu à esse furnitu sottu a licenza Hazeltine, pò esse cuntatu. In più di questi, Aselsan furnisce ancu i receptori d'avvisu di radar (RWR) di e plataforme. Inoltre, l'equipaggiu GFE per esse furnitu da l'esteru include u MT 12,7mm montatu in a porta è u cannone 20mm muntatu in pod è razzi 2.75 "(70mm).

In cunfurmità cù l'accordu firmatu in ferraghju 1997, a fabricazione di pezzi, l'assemblea finali è i testi di volu di l'helicopteri sò stati realizati da TAI. Un hélicoptère SAR et un hélicoptère CSAR ont été fabriqués et livrés par Eurocopter en France, tandis que les 28 hélicoptères restants ont été livrés par TAI entre 1999 et 2002.

Mentre chì a fase di coproduzzione di l'helicopteri Black Hawk hè prevista, u Ministeru di a Difesa Naziunale hà furnitu u schedariu di Call for Proposals (RfP) unica fonte per 15.09.1998 UH-50, preparatu in cunfurmità cù a decisione di u Cunsigliu di i Ministri datata 60. .50, à i funzionari Sikorsky Aircraft à a fini d'ottobre. Questa chjama, chì esigeva a presentazione di l'offerta in nuvembre, stipulava a consegna anticipata di l'helicopteri 45 (Comu si ricorda, Sikorsky hà furnitu u primu cuntrattu di unità 5 in un annu). In u pacchettu, XNUMX di i quali sò stati richiesti per esse di u tipu di Ricerca-Rescue (SAR) cù una cunfigurazione speciale, hè statu ancu enfatizatu chì e soluzioni AselFLIR di Aselsan è IFF di Netaş duveranu esse integrate cum'è standard. Hè statu ancu dumandatu di specificà e caratteristiche di u vetru (cockpit digitale) cum'è una opzione.

In u risultatu di e negoziazioni accelerate di u cuntrattu, un accordu di 03.02.1999 milioni di USD hè statu firmatu u 561.4. In cunfurmità cù l'accordu per elicotteri consegnati trà 1999-2000, 20 elicotteri S70A-28 Black Hawk sò stati mandati da a linea di produzzione esistente di Sikorsky per l'armata US in a prima fase. I restanti 30 elicotteri sò stati consegnati cum'è mudellu "D" cù cockpit digitale è i primi elicotteri 20 sò stati aghjurnati à u mudellu "D".

Venendu à l'anni 2000, si vulia cuntinuà cù 80 mudelli di coproduzzione in l'anni 325, chì era determinatu cum'è 90 in l'anni 200, è per necessità urgente, 532 Black, 17 + 6 + 45, prontu acquistatu escludendu AS- Elicotteri UL Cougar è MI-50 101. Mentre pussede l'Hawk, invece, u vantaghju di u prezzu di l'unità di negozià una pruduzzione di l'helicopteri 200, è ancu i guadagni tecnologichi è infrastrutturali chì furnisce, sò stati persi.

Fonte: A. Emre SİFOĞLU/Industria di difesa ST

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*