Misure pigliate in u scopu di u Curfew di 2 ghjorni in Mersin

E misure sò state pigliate in u scopu di u curfew di ogni ghjornu in Mersin
E misure sò state pigliate in u scopu di u curfew di ogni ghjornu in Mersin

U sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin, Vahap Seçer, hà dichjaratu chì u Centru di Crisi in a municipalità metropolitana continuarà à serve cù i so 2 impiegati durante u curfew di 50 ghjorni è chì risponderanu immediatamente à i bisogni di i citadini, in particulare l'alimentariu, a medicina, i pannolini è l'alimentariu per i zitelli. .

"U timing hè assai sbagliatu"

U sindaco Seçer hà ancu criticatu l'annunziu di u curfew à l'ora tardi è hà dettu: "U curfew hè una decisione tardiva. Pensu chì u tempu di piglià a decisione o di annunzià à u publicu era ancu sbagliatu. Hè vera, un curfew di u weekend hè adattatu. Tuttavia, s'elli avianu annunziatu questu à u publicu durante l'ora di u ghjornu, a ghjente averia pigliatu precauzioni. Puderanu uttene i bisogni basi per 2 ghjorni. Ùn vedemu micca a fretta chì vedemu in e strade è i mercati avà. Dicemu à a ghjente di ùn esce micca per ùn infettà l'altri, ma distrughjemu i guadagni chì avemu avutu fattu per via di 2 ghjorni di precaution. Dunque, u timing hè assai sbagliatu. Sì sta decisione era stata annunziata durante u ghjornu, ùn avariamu micca scontru stu stampede. Sta decisione hè stata presa per chì a ghjente ùn entre in cuntattu cù l'altri, ma per via di u timing, a ghjente hè stata riunita. Ci hè un dittu: "Quandu vulete fà ciglia, ùn caccià micca l'ochji". "Questu incidente descrive esattamente sta situazione", disse.

Enfatizendu chì ancu s'è a decisione hè sbagliata, avemu bisognu di fighjà u futuru, u sindaco Seçer hà dettu: "I nostri citadini ùn deve micca preoccupatu. "Cum'è l'amministrazione, a municipalità metropolitana è e municipalità di u distrittu, pigliaremu e precauzioni necessarie per assicurà chì i nostri citadini passanu questi dui ghjorni in pace è per evità vittime", disse.

Crisis Center hà da travaglià

Dichjarà chì u persunale di 50 hà travagliatu 24 ore à ghjornu in u Centru di Crisi chì anu creatu per via di l'epidemie è hà valutatu e dumande di i citadini, Seçer hà enfatizatu chì u Centru di Crisi hà da travaglià cù a stessa capacità è capiscitura durante u curfew. Seçer hà dettu: "Aiuti alimentari, e persone di più di 65 anni dumandanu medicine, è e famiglie povere dumandanu cibo è pannolini. A nostra cumuna copre digià tutti questi. Avemu scuntratu queste richieste ancu prima di u curfew. Avemu da cuntinuà à travaglià. U Centru di Crisi cuntinueghja e so operazioni. Cumpitemu richieste urgenti nantu à prublemi essenziali. I nostri citadini, state calmi. Nimu passa a fame o stà fora à l'apertu. In casu di ogni malatia, ùn avemu micca causatu prublemi in bisognu di medicazione. Mantenemu u nostru Centru di Crisi aperto. U Crisis Center hà ricevutu più di 40 mila chjama. Avemu distribuitu 8 mila scatuli. I pasti caldi sò stati distribuiti à 50 mila persone. I medicini sò stati mandati à l'anziani. "Questi continueranu", disse.

U sindaco Seçer hà dichjaratu chì a Fabbrica di Pane Publicu MER-EK di a Metropolitana continuarà à operare per 2 ghjorni è chì u pane serà furnitu à i citadini da i buffet.

L'autobus municipali serviranu solu i travagliadori sanitari è u persunale publicu.

Durante u curfew di 2 ghjorni, i veiculi di trasportu publicu chì appartenenu à a Municipalità Metropolitana serviranu solu u persunale publicu è i travagliadori sanitari chì sò tenuti à travaglià.

U persunale publicu è i travagliadori sanitari chì sò tenuti à travaglià puderanu ottene infurmazioni nantu à i numeri di linea è l'ora di partenza da e linee telefoniche di u Call Center à 444 2 153 è a linea WhatsApp à 0533 155 2 153.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*