E strade di l'Hospital Başakşehir İkitelli City seranu finite da u 20 di maghju

E strade di l'Hospital Başakşehir İkitelli City seranu finite finu à maghju
E strade di l'Hospital Başakşehir İkitelli City seranu finite finu à maghju

Dopu a custruzzione di e strade di l'Hospital di a cità di Başakşehir İkitelli, chì serà apertu in maghju nantu à l'istruzzioni di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, da u Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture, u Ministru Karaismailoğlu hà fattu un esame.

Facendu una dichjarazione à a stampa quì, Karaismailoğlu hà dettu chì unu di i lochi più necessarii per via di coronavirus sò strutture sanitarie. Karaismailoğlu hà dettu:

"L'Hospital Başakşehir İkitelli City hà e tecnulugia più avanzate in u mondu. Hè un grande cumplessu cù 2 700 letti. Questu hè unu di i cumplessi chì pudemu prufittà più in questa lotta. U nostru Ministeru di a Salute cuntinueghja u so travagliu per compie stu spitali assai rapidamente. Attualmente, e strade d'accessu à l'uspidale sò nantu à a nostra agenda. Hè tardu. Issi chjassi duveranu esse finiti ormai, ma quelli chì duvianu finiscinu ùn l'anu finitu. Ùn hè micca pussibule per tutti di custruisce una strada di l'uspidale. Da u principiu di sta settimana, avemu principiatu a custruzzione di e strade pigliendule sottu a rispunsabilità di u nostru ministeru, Direzzione Generale di Strade. U nostru presidente hà annunziatu l'apertura di a prima sezione di l'uspidale u 20 d'aprile. Spergu chì u dipartimentu d'urgenza di u nostru hospitalu serà apertu u 20 d'aprile. Ùn ci sarà micca prublema cù l'accessu quì. Quandu tuttu l'uspidale apre u 20 di maghju, cumincià à serve cù e so strade. Spergu chì averemu accessu à tutte e strade di u nostru spitali da u 20 di maghju. Visitemu ancu u cantiere per rinfurzà a morale di i nostri amichi. Vulemu successu à tutti i nostri amichi ".

"Hè chjaru quale hè rispunsevule per u metro"

U Ministru Karaismailoğlu, annantu à una quistione di u metro chì vene in l'uspidale, hà dettu: "Hè ovvi chì hè rispunsevule per u metro. Un metro chì a custruzzione hà iniziatu da IMM. Finu à u 10 per centu di a fabricazione hè stata finita. I siti di custruzzione sò digià aperti. Quelli rispunsevuli devenu cumpiendu e so rispunsabilità. Sfurtunatamente, in un complexu cusì grande, u muvimentu di ogni ghjornu di 100 mila persone hè previstu. Vulariu ch'ella sia stata aperta cù u so metro. A Municipalità Metropolitana di Istanbul deve cumpiendu sta rispunsabilità. "Aspittemu chì facenu u so duvere". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*