A data di apertura di l'aeroportu Rize Artvin hè stata posposta?

L'apertura di l'aeroportu di Rize Artvin hè posposta?
L'apertura di l'aeroportu di Rize Artvin hè posposta?

U travagliu di custruzzione di l'Aeroportu Rize-Artvin, u sicondu aeroportu chì deve esse custruitu nantu à u mare di Turchia, chì hè statu cuncepitu da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture nantu à una superficie di 766 ettari è a fundazione di quale hè stata stallata 3 anni fà, cuntinua. quantu pussibule malgradu l'epidemie di coronavirus. U 2 per centu di u riempimentu di u mare, in quale i camioni è i battelli di terraportu portanu materiali, hè statu finitu.

266 milioni di tunnellate di petra seranu aduprate nantu à una zona di 88,5 ettari per l'Aeroportu Rize-Artvin. U riempimentu di mare cuntinueghja in a zona, induve i materiali sò trasportati ghjornu è notte da 350 camioni. In più di i camioni, 2 navi di scavi sò ancu utilizati in l'opere. U prucessu di riempimentu di a pista cuntinueghja in a custruzzione di l'aeroportu, induve circa 120 mila tunnellate di riempimentu sò realizati ogni ghjornu.

I petri, chì sò carricati nantu à i navi di scavi cù camioni, sò scaricati in u mare à una prufundità di 28 metri à l'apertu. A zona interna di u frangifluttu serà di circa 2 milioni di metri quadrati è un totale di 2 milioni 400 mila metri quadrati di riempimentu di mare serà fattu. In u prugettu, u 65 per centu di u quale hè statu finitu, hè previstu di inizià a produzzione di fundazioni, sottobase è rivestimenti in marzu 2020 nantu à i campi di pista, di piazzale è di taxiway, induve a pruduzzione di dragatu è di riempimentu cuntinueghja. I travaglii infrastrutturali di l'Aeroportu Rize-Artvin, chì sò previsti per esse utilizati da 3 milioni di passageri annu, costaranu 1 miliardi 78 milioni di lire.

A custruzzione di l'Aeroportu Rize Artvin, chì hè prevista per esse finita à a fine di questu annu, cuntinueghja u più ininterrotta pussibule malgradu l'epidemie. Tuttavia, l'aeroportu, chì hè previstu per esse cumpletu u 29 d'ottobre, hè pensatu per inizià u serviziu à a mità di l'annu prossimu per via di l'epidemie di coronavirus.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*