Hè pruibitu di guidà nantu à u trasportu publicu senza maschere in Kocaeli

Hè pruibitu di guidà nantu à i veiculi di trasportu publicu senza maschere in Kocaeli
Hè pruibitu di guidà nantu à i veiculi di trasportu publicu senza maschere in Kocaeli

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà annunziatu novi misure contr'à l'epidemie di coronavirus (Covid-19) in a so dichjarazione di stampa ieri. In questu cuntestu, i citadini sò stati pruibiti di guidà u trasportu publicu senza una maschera. In u scopu di a lege chì hà iniziatu da oghje, a Municipalità Metropolitana di Kocaeli hà distribuitu 25 mila maschere à i citadini.

NOVA DECISIONE PÀ I TRANSPORTI PUBBLICI

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà annunziatu ieri in una cunferenza di stampa chì novi misure sò state pigliate contr'à l'epidemie di coronavirus. Mentre quelli sottu à 20 anni sò pruibiti di esce, una nova pratica hè stata lanciata per i citadini chì anu da esce. Hè diventatu ubligatoriu per tutti à portà una maschera in tutte e zone induve a ghjente si riunisce, cum'è i mercati è i mercati. A Municipalità Metropolitana di Kocaeli hà pigliatu a stessa decisione per i veiculi di trasportu publicu.

25 MIL MASCHERE

A Municipalità Metropolitana di Kocaeli hà fattu ubligatoriu per i citadini chì utilizanu u trasportu publicu per portà una maschera. Dopu à a pruibizione iniziata sta matina, a Municipalità Metropolitana hà pigliatu azzione immediata. In questu cuntestu, a Municipalità Metropolitana di Kocaeli hà consegnatu 25 mila maschere à Ulasimpark per l'usu di i citadini chì piglianu u trasportu publicu.

DISTRIBUTU À I CITATASINI

E maschere sò state consegnate à i cunduttori di u parcu di trasportu è i guardiani di sicurità in e fermate di tram è sò state distribuite à i citadini chì utilizanu u trasportu publicu. E maschere distribuite à i citadini chì vulianu cuddà in trasportu publicu senza maschera sò state apprezzate. L'ufficiali di u parcu di u trasportu anu avvistatu i citadini chì da avà ùn puderanu micca andà in trasportu publicu senza una maschera.

GRAZIE À NOSTRE STATO

I citadini anu dichjaratu ch'elli eranu cuscenti di l'obbligazione di cullà in u trasportu publicu cù maschere, chì hè entrata in vigore oghje, in a matina; "A decisione presa hè a decisione ghjusta. Sustemu a decisione presa in cunsiderà a nostra salute è publica. Ùn avemu micca una maschera quandu avemu ghjuntu in l'autobus sta mane. Grazie, i cunduttori ci anu consegnatu e maschere in nome di a Municipalità Metropolitana. Ci anu avvistatu chì da avà ùn pudemu micca andà in trasportu publicu senza una maschera. Avemu vistu i paesi stranieri in a nutizia. Anu sacrificatu l'anziani, ùn ponu truvà maschere per i so citadini. In u nostru paese, a Municipalità Metropolitana di Kocaeli produce maschere è li distribuisce gratuitamente per a nostra salute. Chì Diu ùn dannu micca u nostru statu. "Chì pudemu dumandà di più?" disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*