Hè pruibitu di guidà i veiculi di trasportu publicu senza maschera in İzmir

Hè pruibitu di guidà i veiculi di trasportu publicu senza maschera in Izmir.
Hè pruibitu di guidà i veiculi di trasportu publicu senza maschera in Izmir.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà annunziatu ch'elli piglianu precauzioni per impedisce à i citadini di guidà u trasportu publicu senza una maschera in u scopu di e misure coronavirus.

Presidente Tunç Soyer In un prugramma di televisione lucale à u quale hà assistitu u 2 d'aprile, hà dettu chì avarianu ubligatoriu di portà maschere in u trasportu publicu è chì avianu principiatu a preparazione per questu. Un ghjornu dopu à a dichjarazione di Soyer, u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà annunziatu un curfew per quelli di menu di 20 anni in u scopu di e misure di coronavirus, è ancu annunziatu chì anu introduttu un requisitu di maschera in lochi cum'è spazii chjusi, mercati è mercati. U Ministeru di l'Affari Interni hà ancu annunziatu e misure in una circular.

A restrizzioni hè pusitiva ma insufficiente

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Hà ricurdatu chì vulianu chì un curfew sia impostu assai prima per prevene l'epidemie, è l'anu prisintatu l'ultima cum'è una dumanda ufficiale à u Cunsigliu Pruvinciale di Pandemia u luni scorsu. Dichjarà chì anu accoltu l'ultime decisioni di restrizione, ancu s'ellu eranu insufficienti, u sindaco Soyer hà dettu: "Riitemu a nostra dumanda chì un curfew sia dichjaratu senza ritardu. Ùn ci hè micca altru modu per piantà o rallentà a diffusione di l'epidemie. Intantu, vulemu chì e persone ùn viaghjanu micca in trasportu publicu senza maschera. Per questu scopu, avemu fattu azzione ghjorni fà per cumprà maschere è dimustrava a nostra vuluntà. Spergu chì u populu di Izmir rispetterà sta regula. "Anu ancu sustene a ghjente di Izmir chì ùn pò micca ottene una maschera", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*