Ubligatoriu di portà maschere in u trasportu publicu in Samsun

In Samsun, l'obblighi di portà maschere in u trasportu publicu hè statu introduttu.
In Samsun, l'obblighi di portà maschere in u trasportu publicu hè statu introduttu.

I passageri chì utilizanu veiculi di u sistema ferroviariu ligeru è autobus utilizati in u trasportu publicu urbanu in u corpu di SAMULAŞ A.Ş sò ancu obligati à portà maschere. U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, hà dettu: "I passageri sò stati obligati à portà maschere in tutti i veiculi di trasportu publicu in Samsun".

In u scopu di e misure di coronavirus, dopu a chjusura di l'entrata è di l'uscita di l'aria, di a terra è di u mare in 30 cità metropolitane, cumprese Samsun, è Zonguldak, hè statu resu obligatoriu di portà maschere per i passageri chì utilizanu veiculi di u sistema di ferrovia ligera è autobus utilizati in u publicu urbanu. trasportu in u corpu di a Municipalità Metropolitana di Samsun SAMULAŞ A.Ş. .

Mentre hè dichjaratu chì i passageri senza una maschera nantu à a so faccia ùn saranu micca purtati à i veiculi di trasportu publicu à u sabbatu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, hà fattu una dichjarazione nant'à u so contu Twitter, "In parte di e misure di coronavirus, hè stata resa obbligatoria. per i passageri di portà maschere in tutti i veiculi di trasportu publicu in Samsun da u 4 d'aprile di u 2020. Seguimu e regule per a salute di noi stessi è di i nostri amati ".

1 Comment

  1. E municipalità chì anu purtatu sta decisione (Istanbul, Ankara, etc.) dà ancu maschere à l'entrate. Serà distribuitu in Samsun BB o si dice "pruibitu" ?

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*