Halkalı A custruzzione di a ferrovia di Kapıkule hà fattu una rivolta di l'agricultori di Edirne!

A custruzzione di a ferrovia Halkalı Kapikule hà fattu u ribellu agriculu
A custruzzione di a ferrovia Halkalı Kapikule hà fattu u ribellu agriculu

Istanbul, realizatu in partenariatu cù u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture di a Republica di Turchia è l'Unione Europea. HalkalıA custruzzione di u prugettu Edirne Kapıkule Railway Line hà attiratu una reazione per l'aumentu di a densità di polvera in i zoni agriculi. In u paese di Kabaağaç di u distrittu Havsa di Edirne, a densità di polvera in i zoni agriculi per via di a custruzzione di u prugettu attira l'attenzione; CHP Edirne Deputy Assoc. Dr. Okan Gaytancıoğlu, piattaforma di Tracia sözcüsü Göksal Çidem è u presidente di u Cunsigliu Esecutivu di u Cunsigliu di Edirne, Ziya Göker Küçük, hà dichjaratu chì e perdite subite da l'agricultore devenu esse compensate.

Istanbul, realizatu in partenariatu cù u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture di a Republica di Turchia è l'Unione Europea. HalkalıA custruzzione in corso di u prugettu Edirne Kapıkule Railway Line hà attiratu una reazione in Edirne. Hè nutate chì a custruzzione in corso di u prughjettu, chì i fundamenti sò stati posti cù una cerimonia tenuta u 25 di settembre di u 2019 à a stazione di treni storica in u Campus Karaağaç di l'Università Trakya, hà aumentatu a densità di polvera in i zoni agriculi in Kabaağaç. paese di u distrittu Havsa di Edirne.

Sicondu a nutizia di Uğur Akagündüz da SÖZCÜ; "Mentre l'intensa furmazione di polvera causata da i camioni chì travaglianu in a custruzzione di u prugettu, chì hè previstu durà 4 anni, affetta i zoni agriculi in a regione; Hè statu dichjaratu chì puderia dannà a produzzione agricula è a salute umana è ambientale. Mentre era annunziatu chì i negatività in i zoni agriculi per via di a custruzzione di u prughjettu sò stati trasmissi à a Direzzione Provinciale di Agricultura è Foresta Edirne è a Direzzione Provinciale di Ambiente è Urbanizazione; CHP Edirne Deputy Assoc. Dr. Okan Gaytancıoğlu, piattaforma di Tracia sözcüsü Göksal Çidem è u presidente di u Cunsigliu Esecutivu di u Cunsigliu di Edirne, Ziya Gökerkuş, anu fattu dichjarazioni annantu à l'impattu di a custruzzione di u prugettu nantu à i zoni agriculi. In a so dichjarazione, Çidem hà dichjaratu e lagnanza di u pruduttori regiunale chì nascenu da a custruzzione di u prughjettu, è l'impattu di a custruzzione di u prugettu nantu à i zoni agriculi in a regione in Göker Küçük; Gaytancıoğlu hà dettu chì i danni chì saranu in i zoni agriculi anu da esse compensati.

Piattaforma di Tracia sözcüSü Göksal Çidem hà dichjaratu chì i terreni agriculi intornu à a strada di 3 chilometri chì porta à a custruzzione di u prugettu sò stati affettati negativamente da una intensa furmazione di polvera; "I pruduttori si lamentanu assai di questu è ùn sanu micca ciò chì facenu. A situazione hè assai cattiva è l'azzione urgente hè necessaria. Se ci hè un dannu, u pruduttore deve esse cumpensu. Azzione urgente deve esse presa per a sustenibilità di a pruduzzione agricula. "Ancu s'ellu ùn ci hè micca azzione, i pruduttori piglianu azzione legale", disse.

A custruzzione di a ferrovia Halkalı Kapikule hà fattu u ribellu agriculu
A custruzzione di a ferrovia Halkalı Kapikule hà fattu u ribellu agriculu

"L'efficienza è a qualità seranu affettate negativamente"

U presidente di u Cumitatu Esecutivu di u Cunsigliu di Edirne, Ziya Gökerücü, hà dettu chì l'intensa furmazione di polvera risultata da u trafficu di camioni durante a custruzzione di u prugettu hà causatu chì i zoni agriculi sò cuparti di polvera; "A polvera generata affetterà negativamente u rendiment è a qualità in a produzzione agricula. In questu casu, l'emissioni di polveri per l'intensità di i venti prevalenti sò trasportati à i zoni agriculi in a direzzione est-ovest. Fararà a fotosintesi più difficiuli di l'imbulighjate l'urgani cum'è e foglie di foglie di e piante cultivate in a regione, chì hè una zona agricula assoluta.

"Puntà una minaccia per a salute umana è ambientale"

Apuntendu chì l'emissione di polvera pò impedisce a ripruduzzione è a ripruduzzione di a pianta com'è u risultatu di l'accumulazione in e foglie, radiche è steli di e piante, Göker Küçük hà dettu; "In questu casu, affetterà gradualmente a crescita è u rendiment di a pianta. Serà inevitabbile chì a ghjente lucale chì si campa cù questi prudutti serà affettata da sta situazione. Se ùn si piglianu precauzioni, a produzzione agricula serà dannata è a ghjente di sta regione serà affettata in ogni modu, è questu serà una minaccia per a salute umana è ambientale è l'esistenza. Hè chjaru chì u pruduttore perderà l'ingudu per via di sta attività. Hè impurtante per a sustenibilità di a pruduzzione agricula per determinà a perdita per esse incurru da l'istituzioni pertinenti è per eliminà a vittima di i pruduttori.

"Riportatu à l'istituzioni ufficiali"

Göker Küçük hà dettu chì l'articuli 2872, 1 è 3 di a Legge Ambientale N ° 30 deve esse appiicata per risolve u prublema di l'agricultore; "Se u nostru statu hè un statu di dirittu, l'articulu pertinente di a Legge Ambientale N ° 2872 deve esse appiicata. Unipochi di i citadini chì ùn anu scappatu di l'attenzione di i paisani è di i citadini chì passanu è chì anu sperimentatu a vittimizazione informanu a situazione à a Direzzione Provinciale di l'Agricultura è à a Direzzione Provinciale di Ambiente è Urbanizazione. In issi ghjorni, quandu a ghjente hè fora di strada in modu limitatu per via di l'epidemie, e nostre istituzioni ufficiali anu da andà in a regione è determinà i danni senza bisognu di e lagnanze di i nostri agricultori chì sò vittimi. Cunsiglii di Prutezzione di Pruprietà Agricultori, Direzzione Distrettuale è Pruvinciale di Agricultura sò quì per questi ghjorni.

"E vittime deve esse rivive"

Göker Küçük, chì vole eliminà e lagnanza di l'agricultori; "In questu periodu quandu parechji posti di travagliu piglianu una pausa da u travagliu, hè sfurtunatamenti difficiule di seguità a cumpagnia chì travaglia 7/24 è di determinà ciò chì face in ogni mumentu. Ma hè abbastanza per esaminà e piante. Tuttu u mondu sapi chì u travagliu hè pianificatu per ùn dannà l'agricultura è l'allevamentu di l'animali, l'ambiente è e persone. Oghje, quandu l'agricultura guadagna più impurtanza, serà apprupriatu per l'istituzioni pertinenti per piglià precauzioni è per eliminà e lagnanze determinendu i danni.

"Avete bisognu di u Trenu d'Alta Velocità, avete ancu bisognu di a natura"

Gaytancıoğlu, invece, hà dichjaratu chì a natura ùn deve esse dannata durante l'implementazione di u prugettu; "Avemu bisognu di un trenu d'alta velocità per trasportà è ghjunghje à u mondu, ma avemu ancu bisognu di a natura. A vegetazione in a natura ùn deve esse danatu. In particulare in questi ghjorni cù u virus corona, l'impurtanza di l'agricultura, e piante, l'alimentariu è l'ambiente hà aumentatu ancu di più. Hè per quessa chì avete da pensà à u futuru. Tutti duverebbe amparà u terminu sviluppu sustenibile. Puderanu guadagnà soldi, ma ùn deve micca dannà l'ambiente mentre facenu soldi. Pregu à tutti à esse prudenti in questa materia. Dice chì u prucessu finisci u più prestu pussibule, ma a cugliera di granu principia in a regione. Malgradu questu, l'agricultore ùn hà micca travagliu per cumpensà a perdita di rendiment.

"L'impresa deve copre a perdita"

Gaytancıoğlu hà dettu chì unu di i prublemi più grande in Turchia oghje hè u micca funziunamentu di a lege; "Ùn ci hè micca u statu di dirittu, ma a lege di i supiriori. Anu aumentatu l'affittu ancu di più in i ghjorni di u virus corona. Nimu pò reagisce, ci hè un limitu di età è restrizioni di viaghju trà e cità. Dicenu: "Nimu ùn reagisce in ogni modu, femu quantu pudemu". Quessi sò necessarii da u publicu, ma l'ambiente hè ancu necessariu. A pruduzzione agricula deve esse fatta micca solu per noi, ma ancu per e generazioni future. In u futuru, l'acqua è l'alimentariu seranu ancu più impurtanti. Dunque, ùn duvemu micca cunsumà risorse. Per quessa, dumandemu chì a cumpagnia di l'imprenditori copre i danni chì saranu in i zoni agriculi.

Hè previstu per esse cumpletu in u 100th Anniversary

A cerimonia di iniziu di u prugettu, chì hè ancu descritta cum'è una parte di e Linee di Trasportu Transeuropee, hà assistitu da u Ministru di Trasporti è Infrastrutture di l'epica, Mehmet Cahit Turhan, Cummissariu di Trasportu è Mobilità di l'Unione Europea Violetta Bulc, Capu di Trasportu. a Delegazione di l'Unione Europea in Turchia Christian Berger, Bulgaria Tecnulugia di l'Infurmazioni di Trasportu è Vice Ministru di Comunicazioni Angel Popov, Direttore Generale di l'Unione Europea è Relazioni Estere è Capu di Struttura Operativa, Erdem Direkler, è Direttore Generale di Ferrovie di u Statu di a Republica Turca Ali İhsan Uygun. U prugettu hè previstu per esse cumpletu in l'annu 100 di a creazione di a Republica di Turchia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*