I cuntrolli di distanza suciale sò stretti in autobus è minibus in Eskişehir

Controlu di distanza suciale in autobus è minibus in Eskisehir
Controlu di distanza suciale in autobus è minibus in Eskisehir

In u scopu di u Pianu d'Azione per Luttà Contra u Virus Corona, a Municipalità Metropolitana di Eskişehir hà intensificatu e so ispezioni di e squadre di polizia, autobus è minibus. Esprimendu chì i veiculi ùn ponu purtà più di a mità di a so capacità secondu a circular, l'autorità fermanu i veiculi è informanu i citadini nantu à u virus corona.

Pruventendu di prevene a diffusione di l'epidemie di virus corona cù e misure chì hà pigliatu da u principiu di marzu, a Municipalità Metropolitana cuntinua i so cuntrolli in u scopu di u pianu d'azzione chì hà implementatu cun determinazione. Contr'à quelli chì volenu trasfurmà a crisa in una opportunità, soprattuttu in i mercati è in e farmacie, e squadre di pulizza, chì facenu cuntrolli di prezzi in cuuperazione cù a Direzzione Pruvinciale di u Cummerciu, verificanu regularmente ancu i veiculi di trasportu publicu. In questu cuntestu, l'autobus è i minibus sò inspeccionati da e squadre in i zoni cù una alta densità di passageri, in particulare in a regione Odunpazarı è a regione di l'Hospital City. Hè statu osservatu chì i cunduttori, chì sò stati avvistati di portà menu di a mità di a capacità di u veiculu cù a circular mandata da u Ministeru di l'Interior, ubbidivanu largamente à a regula.

Dichjarà chì i citadini chì viaghjanu in u veiculu sò ancu infurmati da e squadre di pulizzia, l'autorità anu dichjaratu chì a polizia municipale hè in turnu 7/24 per a pace è a sicurità di i citadini.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*