I medichi chì trattanu i pazienti Covid-19 anu infurmatu à u Ministru di a Salute

I medichi chì trattanu i pazienti covid anu infurmatu à u ministru di a salute
I medichi chì trattanu i pazienti covid anu infurmatu à u ministru di a salute

Ministru di a Salute Dr. Fahrettin Koca hà scontru cù i medichi è i prufessiunali di a salute chì trattanu i pazienti Covid-19 via videoconferenza. U Ministru Koca hà ricevutu infurmazioni nantu à a cundizione è i prucessi di trattamentu di i pazienti trattati in diverse pruvince.

Ricordendu chì l'epidemie di coronavirus minaccia u mondu è u nostru paese, u Ministru Koca hà nutatu chì u pesu più grande hè nantu à e spalle di i travagliadori sanitari in questu periodu difficiule. U Ministru di a Salute Koca hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"I nostri travagliadori di salute, chì u numeru righjunghji 1 milione 100 mila, sò a nostra forza più grande. So quantu dura una lotta chì site. Mentre fate un sforzu per salvà a vita, site ancu in risicu. Avemu distribuitu 24 milioni di maschere chirurgiche, più di 3 milioni di maschere N95, più di 1 milione di tute protettive è occhiali à i nostri ospedali.

Pensemu chì prima avemu principiatu u trattamentu di i pazienti, u più prestu pudemu piantà a distress respiratoria è l'arrivu di l'unità di terapia intensiva. Pensemu chì hè impurtante di inizià sti droghe in u periodu iniziale. Hè estremamente impurtante chì fate un sforzu per prutege i nostri impiegati ".

I medichi anu datu infurmazioni detallate à u Ministru Koca nantu à i pazienti Covid-19 in i so ospedali. Dichjarà chì ùn ci era micca prublemi cù l'equipaggiu medicale è i materiali protettivi, i medichi anu ringraziatu u Ministru Koca.

Durante a riunione, ci sò stati cunsultazioni ancu nantu à i protokolli di trattamentu, l'usu di droghe è i prucessi di cure intensive.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*