2 TL Pagamenti di Supportu in Contanti cumincianu à 300 Milioni 1.000 Milla Case

I pagamenti di supportu in cash à milioni di milla famiglie cuminciaru
I pagamenti di supportu in cash à milioni di milla famiglie cuminciaru

U Ministru di a Famiglia, u travagliu è i servizii suciali, Zehra Zümrüt Selçuk, hà annunziatu chì i pagamenti di supportu di 2 TL in contanti à 300 milioni 1.000 mila famiglie in u scopu di u Pacchettu Scudu di Stabilità Economica hà iniziatu oghje.

Ricordendu chì in u scopu di u Pacchettu Scudu di Stabilità Economica annunziata da u presidente Recep Tayyip Erdoğan, u primu sustegnu hè statu fattu à 2 milioni 111 mila famiglie chì ricevenu assistenza suciale regulare trà 1-5 d'aprile 2020; "U nostru Prugramma di Supportu Suciali, chì avemu creatu per sustene i nostri citadini cum'è parte di a lotta contru u coronavirus, hè custituitu di 3 fasi. Cù e nostre Fundazioni d'Assistenza Soziale è di Sulidarità, furnimu 2.3 TL in assistenza in cash à 2 milioni di famiglie chì avemu identificatu cum'è bisognu in u campu in u scopu di a fase 1.000 ". disse.

Enfatizendu chì, cum'è in u primu sustegnu, queste famiglie sò attualmente iscritte in u sistema di l'Assistenza Soziale, ùn anu micca bisognu di fà alcuna dumanda ; "U pagamentu di supportu in cash di 1.000 TL hà cuminciatu à esse dipositu in i cunti PTT di queste famiglie oghje. Cum'è in l'aiuti precedenti, questi aiuti sò purtati in casa è consegnati à manu per riduce u risicu di contaminazione ". disse.

3. Applicazione per esse ricevutu per i Pagamenti di Fase

U Ministru Selçuk hà ancu dichjaratu chì l'applicazioni per i pagamenti di a 3a fase di 1000 TL ognunu seranu cuminciate à esse ricevute via e-Government: "I pagamenti in u scopu di a Fase 3 ùn sò micca individuali; serà fattu nantu à a famiglia. Se più di una applicazione hè fatta da a stessa famiglia, a cunsideremu cum'è una sola applicazione ". hà fattu una dichjarazione.

U Ministru Selçuk hà aghjustatu chì anu da annunzià ancu e date in quantu à i pagamenti in u scopu di a 3a fase.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*