I rapporti di salute scaduti di i pazienti cronichi seranu validi

I rapporti di salute di i pazienti cronichi scaduti in ghjennaghju è dopu seranu validi.
I rapporti di salute di i pazienti cronichi scaduti in ghjennaghju è dopu seranu validi.

U Ministru di a Famiglia, di u travagliu è di i servizii suciali Zehra Zümrüt Selçuk, in u scopu di e misure di l'Istituzione di a Sicurezza Soziale in a lotta contru u novu tipu di coronavirus, "I rapporti di salute è e prescrizioni di i nostri pazienti cronichi, chì scadenu u 1 di ghjennaghju è dopu, saranu validu finu à un secondu annunziu ". disse.

Ùn ci hè bisognu di Regolamenti di Represcription

U Ministru Selçuk hà dettu: "In questu cuntestu, i nostri pazienti chì piglianu droghe è materiale medicale basatu annantu à u so rapportu di salute per via di a so malatia crònica ùn anu micca bisognu di ripruduce". usatu e frasi.

SGK copre u costu di droghe è pruvisti medichi

Ricordendu chì l'obbligazione di i pazienti cronichi è di quelli chì sò in gruppi à risicu altu di dumandà à i fornitori di servizii di salute per stampà e prescrizioni hè stata temporaneamente eliminata, u Ministru Selçuk hà riiteratu chì u costu di droghe è materiale medicale serà coperto da l'Istituzione di a Seguretat Soziale durante stu periodu.

In un annunziu precedente, hè statu annunziatu chì i rapporti chì scadunu u 1 di marzu è dopu seranu validi finu à un secondu annunziu, per prevene i malati cronichi da esse vittime.

Cù u novu regulamentu, i pazienti cronichi chì i so rapporti scadunu trà u 1 di ghjennaghju è u 1 di marzu ùn sperimenteranu alcuna lagnanza. I medicini dati per un mesi ponu ancu esse dati per trè mesi.

"Avemu suspesu l'applicazione di u Sistema di Verificazione di l'Identità Biometrica, Finita u 31 di Marzu, finu à un Secondu Annunciu"

Ricordendu chì anu sospesu l'obbligazione di implementà u Sistema di Verificazione di l'Identità Biometrica in i fornitori di servizii di salute privati ​​​​, u Ministru Selçuk hà dettu: "Avemu sospesu temporaneamente l'applicazione di u Sistema di Verificazione di l'Identità Biometrica, chì hè obbligatoria in tutti i fornitori di servizii privati ​​​​di salute, finu à u 31 di marzu. In questu cuntestu, avemu allargatu a validità di sta applicazione finu à novu avvisu ". hà fattu a dichjarazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*