I risultati di e teste di 91 pazienti COVID discaricati in Corea di u Sud sò di novu pusitivi

I risultati di teste di u paziente covid liberatu in Corea di u Sud sò stati di novu pusitivi
I risultati di teste di u paziente covid liberatu in Corea di u Sud sò stati di novu pusitivi

Jeong Eun-Kyeong, Capu di i Centri Sudcoreani per u Controlu è a Prevenzione di e Malattie, hà dichjaratu in una cunferenza di stampa u venneri chì a malatia hè riapparsa in 91 pazienti recuperati è liberati da Coronavirus (COVID-19).

Eun-Kyeong hà dichjaratu ch'elli pensanu chì u virus ùn hè micca passatu per sè stessu è hè diventatu "attivu" di novu, invece di ripiglià u virus.

L'ufficiali sudcoreani anu dichjaratu chjaramente chì ùn sanu micca perchè a malatia si ripresenta è chì anu da fà una ricerca cù i scientisti epidemici.

Questa nova funzione di u virus mortale, chì hà pocu infurmazione concreta finu à avà, minaccia a via di l'immunità di a banda, chì hè unu di i scenarii di diminuzione di a malatia. In l'epidemiulugia, l'immunità di a mandria significa a prutezzione di e pupulazioni da una malatia per via di a vaccinazione o l'immunità naturale. In teoria, se un corpu custruisci un "muru" cù una vacuna o l'immunità naturali di u corpu, pò impedisce a malatia di esse trasmessa à l'altri membri di a società.

Sicondu i dati di l'Università John Hopkins, 10,480 casi attivi di COVID-19 sò stati rilevati in Corea di u Sud. U numeru di morti in u paese hè 211, è u numeru di pazienti recuperati è liberati hè 7,243.

A Corea di u Sud era unu di i paesi cù u sicondu numeru più altu di casi in u primu mese di u focu di COVID-19, chì hà iniziatu da a cità di Wuhan in Cina è hà spazzatu rapidamente u mondu. A Corea di u Sud hà sappiutu cuntrullà a malatia cù e pratiche straordinarie di quarantena chì hà pigliatu rapidamente è u sistema di seguimentu di i pazienti, chì hè avà chjamatu u famosu "sistema di Corea di u Sud".

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*