Riiezione di u Tempu di u focu in u casu di a stazione Haydarpaşa è Sirkeci Apertu da IMM

In u casu di Haydarpasa è Sirkeci Gari aperti da l'ibb, a decisione hè stata rifiutata durante l'epidemie.
In u casu di Haydarpasa è Sirkeci Gari aperti da l'ibb, a decisione hè stata rifiutata durante l'epidemie.

L'11a Corte Amministrativa di Istanbul ùn hà micca truvatu a causa presentata da IMM per l'annullamentu di l'offerta per e stazioni Haydarpaşa è Sirkeci, cù a decisione presa 2:1. U ghjudice chì appellu a decisione; Annotated chì ci hè una cuntradizione trà l'annunziu di l'offerta è e specificazioni di l'offerta, chì e regule cunflittuali impediscenu a cumpetizione, chì ùn hè micca necessariu di emette u certificatu di sperienza di travagliu da ogni cumpagnia in u partenariatu; Hà sustinutu chì l'offerta deve esse annullata. IMM purterà sta decisione di rifiutu di a corte à u Cunsigliu di Statu in u periodu legale.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), presidente Ekrem İmamoğluIn uttrovi 2019, l'eliminazione di i filiali İBB da l'offerta aperta da a Direzzione Generale di TCDD in quantu à e zone di Haydarpaşa è Sirkeci Station, chì .

In u casu d'annullamentu davanti à a 11a Corte Amministrativa di Istanbul, IMM hà dumandatu l'annullamentu di a transazzione, affirmannu chì era illegale. U tribunale ùn hà micca truvatu a dumanda di annullamentu di l'IMM adatta cù a decisione 2: 1. IMM appellu a decisione à u Cunsigliu di Statu in 15 ghjorni, chì hè u periodu legale.

In a decisione di a 11a Corte Amministrativa di Istanbul; Hè statu dichjaratu chì tutti i partenarii chì formanu a joint venture duveranu presentà certificati di sperienza di travagliu separati, è hè statu dichjaratu chì MEDYA AŞ, METRO İSTANBUL è ISBAK AŞ, fora di KÜLTÜR AŞ, ùn anu micca presentatu u documentu di sperienza di travagliu in cunfurmità cù a specificazione.

In a decisione, chì includeva l'opinione chì e specificazioni di l'offerta è l'annunziu di l'offerta ùn si cuntradite micca, hè statu sustinutu chì a specificazione è l'annunziu di l'offerta sò state clarificate.

U tribunale ùn hà ancu appruvatu a difesa di l'IMM chì u casu hè statu realizatu in violazione di i regulamenti. In a decisione, hè statu dichjaratu chì "A cumpagnia chì hà vintu l'offerta hà e cundizioni necessarie è l'offerta hè stata realizata".

RIFIUTATA DA 3 GIUDICI, IN CONGIUNTA È IN CONGIUNTA

Per d 'altra banda, i 3 ghjudici chì anu firmatu a decisione ùn anu micca accettatu l'usu di "conjuntamente è cumunamenti" cum'è un mutivu, invece di e parolle "conjuntamente è solidalmente", chì hè statu prisentatu da a Cummissione di Tender cum'è unu di i motivi per Affiliati IMM da esse esclusi da l'offerta.

Tuttavia, 2 ghjudici chì anu statu contru IMM, hà dichjaratu chì "Siccomu era capitu chì e violazioni susmentionate, chì sò state dimustrate cum'è u mutivu di l'esclusione di l'attori di l'offerta, ùn eranu micca violazioni effettive di u meritu, hè statu cunclusu chì ùn era micca un aspettu culpèvule di a transazzione ".

OBJECTING A DECISIONE, U JUJU MUSTRA E SUE DECISIONI

Ghjudice Adnan Koray Demirci, chì hà annotatu a decisione; Hà dichjaratu chì ci hè una cuntradizzione trà l'annunziu di l'offerta è u ducumentu di l'offerta, è chì e regule cunflittuali impediscenu a cumpetizione, u trattamentu uguale è l'affidabilità.

U ghjudice Adnan Koray Demirci hà enfatizatu chì u cunflittu trà l'annunziu di l'offerta è u documentu di l'offerta hè statu cunsideratu u mutivu di l'annullamentu di l'offerta in e decisioni prese da u Cunsigliu di Statu in 2009, 2013, 2017 è 2019.

Hakim Demirci hà dettu chì l'annunziu di l'offerta ùn include micca un regulamentu chì ogni cumpagnia in a joint venture deve presentà u so documentu di sperienza di travagliu separatamente, Hakim Demirci hà dettu: "Hè chjaru chì ci hè un regulamentu sfarente in e specificazioni di l'offerta, dunque ci hè una cuntradizzione. trà a specificazione di l'offerta è l'annunziu di l'offerta ".

ANNUNCIO D'OFFERTA E CONFLITTI DI SPECIFICAZIONE

Demirci hà sottolineatu chì hè chjaramente dichjaratu in u Regolamentu di l'affittu di immubiliare TCDD chì "hè essenziale per assicurà a trasparenza, a cumpetizione, u trattamentu ugualmente è l'affidabilità in a pratica, è di piglià in contu e cundizioni di u mercatu" è hà datu e seguenti opinioni:

"In questu rispettu, hè chjaru chì l'ambiguità in a specificazione per via di a cuntradizione trà l'annunziu è a specificazione deve esse valutata in u scopu di sti principii. In questu casu, ùn era micca pussibule per mè d'accordu cù a decisione, chì hè stata appruvata da a maiò parte di i voti, per via chì l'annunziu di l'offerta è e disposizioni di a specificazione ùn sò micca coherente cù l'altri, è chì ci hè ambiguità. in u ducumentu di l'offerta è chì u principiu di trasparenza è di cumpetizione hè violatu, è chì ùn ci hè micca liceità à stabilisce i prucessi chì sò u sughjettu di u prucessu.

L'OFFERTA FUT DATA À UNA NOVU SUCCESSA IN LOCATION DI IMM

4 cumpagnie di İBB, cù una joint venture, aspiravanu à l'area di almacenamento di circa 2019 mila metri quadrati in stazioni Haydarpaşa è Sirkeci, per i quali TCDD avia publicatu una "offerta di affittu" u 29 ottobre di u 4 per esse aduprata in "Cultura è Eventi d'arte".

A joint venture IMM offre 100 mila TL per mese è Hezarfen Consulting Limited Company offre 300 mila TL per mese. A Cummissione d'Offerte, chì hà accettatu e duie offerte, hà invitatu solu Hazerfen Consulting Company à a riunione di negoziazione à a fine di u prucessu di 15 ghjorni è premiatu. l'offerta à sta cumpagnia per una tarifa di affittu di 350 mila TL.

Basatu nantu à l'Articulu 5216/o di a Legge di a Municipalità Metropolitana N ° 7 è l'Articulu 3 di u "Regolamentu nantu à l'affittu di immubiliari cù valore storicu è pecuniariu", a dumanda fatta da IMM à TCDD per u scopu di leasing direttu per u metudu di negoziazione hè stata. ancu rifiutatu.

Hezarfen Consulting Limited Company, chì hè stata stabilita 10 anni fà da un anzianu impiegatu di l'IMM Public Relations Directorate cù un capitale di 2 mila lire, avia fattu un aumentu di capitale di 1 milioni di lire ghjorni prima di riceve l'offerta.

İMAMOĞLU: "L'ISTITUZIONI PUBBLICHE PUBBLICU FÀ TRASFERIMENTU SENZA APPALTA"

Rimarchendu chì una istituzione publica pò trasfiriri à un'altra istituzione publica senza offerta, u presidente İBB Ekrem İmamoğlu"Ùn aghju micca cunsideratu quella cumpagnia. Senza sforzu è sudore, tali passi ùn ponu micca cullà in 6 mesi o un annu. Hè una parte impurtante di un dubbitu chì una sucietà cù un capitale di 10 mila lire, chì ùn hà micca un situ web ancu, face un aumentu di capitale di 1 milione di lire, un ghjornu prima di u secondu ghjornu di l'invitu, mentre piglià sta offerta. Se u Ministeru di i Trasporti vole, pò dà à IMM. Ci sò centinaie di esempi di questu in Istanbul ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*