Effetti di l'epidemia di Kovid-19 nantu à l'Ecunumia in Turchia

L'effetti di l'epidemie di covid in Turchia nantu à l'ecunumia
L'effetti di l'epidemie di covid in Turchia nantu à l'ecunumia

U Ministru di u Cummerciu, Ruhsar Pekcan, hà dichjaratu chì a decisione ragiunata di u Cunsigliu di Publicità in quantu à quelli chì anu applicatu aumenti di prezzu inghjustu per i prudutti cù una dumanda aumentata durante u novu tipu di epidemie di coronavirus (Kovid-19) serà publicata nantu à u situ web di u Ministeru inseme cù i nomi di u Ministeru. cumpagnie.

Rimarchendu chì l'epidemie di Kovid-19, chì affetta a vita ecunomica cum'è a vita umana, hà ancu cambiatu e rutine è l'abitudini di cunsumu, Pekcan hà enfatizatu chì l'effetti di u virus ponu esse vistu cumplettamente quandu l'epidemie hè cuntrullata.

Rimarchendu chì l'urganisazioni internaziunali facenu rivisioni discendente in i figuri di crescita, Pekcan hà dettu: "Quandu guardemu tuttu questu, noi, cum'è Turchia, avemu principiatu questu annu veramente bè. In ghjennaghju-febbraiu, mentri l'espurtazioni di a Cina anu diminuite da 17 per centu, u 12 per centu di Norvegia è u 9 per centu di u Brasile, e nostre esportazioni di ghjennaghju-febbraio anu aumentatu da 4,3 per centu. disse.

Dichjarà chì a chjusura di e porte di e fruntiere iraniane è irachene è a cessazione di ordini da l'Europa anu affettatu l'esportazioni di Turchia, Pekcan hà dettu:

"Vemu chì e nostre esportazioni in Iran anu diminuitu da 82 per centu in marzu. A diminuzione di l'esportazioni à l'Iraq era intornu à u 55-60 per centu, questu hè diventatu u 48 per centu cù e misure di cummerciale senza cuntattu chì avemu pigliatu. Mentre u cummerciu era 200-300 camioni à ghjornu cù u scambiu di cunduttori, rimorchi è containeri, avemu avà ghjuntu à 1000, ma avemu bisognu à ghjunghje à 1700. Ci hè una diminuzione di 40 per centu in Spagna è Italia, 32,5 per centu in Francia, 14 per centu in Germania, 19 per centu in Cina è 12 per centu in Inghilterra. In u lume di tuttu questu, vedemu una diminuzione di e nostre esportazioni stu mese, ma aspittemu una diminuzione di circa 20 per centu, chì serà sottu à 17 per centu. Annunziaremu i numeri esatti dumane, ma cù u cummerciu senza contactu, a cuglieremu u più prestu pussibule ".

G-20 Reunione di i Ministri di Cummerciu è Investimenti

U Ministru Pekcan hà dichjaratu chì in a Reunione di i Ministri di Cummerciu è Investimenti G-20 tenuta in i ghjorni precedenti, l'effetti di Kovid-19 nantu à l'ecunumia sò stati discututi.

Spieghendu chì anu dichjaratu chì e pulitiche prutezionistiche devenu esse abbandunate à a riunione, Pekcan hà dettu:

"Avemu sempre dichjaratu chì simu in favore di u cummerciu ghjustu è liberu, avemu ancu dettu chì avemu cridutu in u sistema cummerciale multilaterale, è avemu spartutu i nostri punti di vista in questa direzzione. In generale, i stessi punti di vista sò stati spartuti. In più di questi, i paesi anu pigliatu alcune misure cummerciale per via di a situazione attuale. Almenu, era una decisione cumuna chì questi deve esse à cortu termine è trasparenti, micca troppu duru, è per rispettà e regule di l'Organizazione Mondiale di u Cummerciu quantu pussibule. I gruppi tecnichi travaglianu per dui mesi, è a riunione di i Ministri di u Cummerciu è di l'Investimenti G-20 si terrà di novu dui mesi dopu. Inoltre, cum'è Turchia, avemu sottolineatu chì sta pandemia ùn deve micca affettà negativamente l'immigranti è e persone chì sò stati spustati da e so terre, è chì questu deve ancu esse evaluatu ".

Pekcan hà dettu chì in a riunione in quistione, anu parlatu di a suluzione di "cumerciu senza cuntattu" di Turchia è chì hà attiratu assai attenzione.

Dichjarà chì ùn anu micca rinunciatu à u cummerciu quandu e porte di u cunfini eranu chjusi è cuntinueghjanu à esportà è impurtà cù u metudu di "cumerciu straneru senza cuntattu", Pekcan hà spiegatu chì anu superatu i prublemi cù u scambiu di cunduttori, rimorchi è cuntenituri in e zone. induve si trovanu i buffer zones.

Apuntendu chì anu sviluppatu una soluzione ferroviaria in u cummerciu cù l'Iran, induve ùn ci hè micca una zona buffer, Pekcan hà dettu: "À u listessu tempu, un trenu cù 40 vagoni viaghja nantu à a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars, simu in una pusizioni per aumentà à dui treni, sempre chì ci hè dumanda. Invitu i nostri pruduttori è esportatori à aduprà e nostre strutture ferroviarie. In listessu modu, avemu una linea ferroviaria da Kapıkule à l'Europa. Ancu quì, simu in una pusizioni per aumentà a pruduzzione annuale di 35 mila 800 carri à 50 mila carri.

Cumpagnia Opportunisticu Sarà Postatu

U Ministru Pekcan hà ricurdatu chì l'ispezioni riguardanti i prudutti è l'imprese chì sò sottumessi à prezzi esorbitanti anu cuntinuatu, è chì l'imprese chì anu identificatu prima sò state amminate da u Cunsigliu di Publicità, è hà dettu:

"U 2 di stu mese, a decisione motivata di u Cunsigliu di Publicità in quantu à queste serà publicata nantu à u nostru situ web cù i nomi di e cumpagnie. Trà 6 mila 558 cumpagnie, quelli chì a so difesa è i prucessi legali sò stati cumpletati seranu valutati in a riunione di u Cunsigliu di Publicità u 14 d'aprile. Spartemu tutti i risultati quì sia cù a Direzzione Generale di Sicurezza, u Ministeru di Tesoru è Finanze è MASAK. Semu un paese fabricatore è esportatore di maschere. Puniremu quelli chì vendenu merchenzie à prezzi esorbitanti. Cum'è u Ministeru, avemu ligatu l'esportazione di questi à l'autorizazione preliminare di u Ministeru di a Salute, in modu chì i nostri travagliadori di salute è i citadini anu bisognu di maschere è equipaggiu medicale. Tuttavia, ùn deve micca bluccà u modu di e nostre cumpagnie di esportazione, chì ùn causanu micca prublemi in supply à u Ministeru di a Salute è ùn applicà micca prezzi esorbitanti, è offre à u trasportu di u nostru Ministeriu è u publicu à prezzi raghjone, perchè questi sò i ghjucatori in stu mercatu è spergu chì sta pandemia passerà, queste cumpagnie seranu permanenti in questi mercati, dunque duvemu valutà i dui separatamente.

Apuntendu chì ci hè stata una tendenza discendente in i prezzi chì anu aumentatu cù e misure pigliate, Pekcan hà dettu: "Per furtuna, Turchia hè un paese exportatore in quantu à l'alimentariu, un paese chì hà un surplus in l'esportazioni. Avemu bisognu di evaluà. in questu modu, ma facemu ciò chì hè necessariu ". usatu a frasa.

Rimarchendu chì ùn ci hè micca prublema in e-commerce è spedizione di carica, u Ministru Pekcan hà dettu chì ùn ci hè micca ritardu in i servizii furniti da u Ministeru, grazia à e misure pigliate.

Avemu Opportunità di Borsa di Studiu per Certi Dipartimenti in l'Università

Rispondendu à una quistione nantu à l'Accademia di u Cummerciu Virtuale, Pekcan hà enfatizatu chì anu creatu una accademia cù a capacità di serve ogni citadinu.

Rimarchendu chì ci hè infurmazione è furmazione nantu à ogni sughjettu, da u cummerciu domesticu à u stabilimentu di a cumpagnia, da u cummerciu esteru à l'imprenditorialità, Pekcan hà dettu:

"Pensu chì i nostri studienti è i nostri cummirciali chì sò in casa avà prufittàranu assai da quì. Intantu, avemu i ghjovani chì si preparanu à l'università.Noi, cum'è u Ministeru, furnisce opportunità di borsa di studiu à i nostri studienti in certi settori induve Turchia hà successu, attraversu TIM. L'annu passatu, avemu datu una opportunità di borsa di circa 1 milione di lire à questa robba tessili è pronta, questu annu avemu una opportunità di borsa di 1 milione di lire per esse applicata à l'ingegneri minieri, metalli è metallurgichi. Offremu opportunità di stage à i nostri amichi chì sceglieranu dipartimenti ligati à i prudutti di pelle, è i nostri amici chì anu successu in i so stage anu ancu opportunità di travagliu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*