L'ispezione di a camera termale hè stata cuminciata à e stazioni di Metrobus

L'ispezione di a camera termale hà iniziatu in stazioni di metrobus
L'ispezione di a camera termale hà iniziatu in stazioni di metrobus

IMM, in u scopu di e misure di coronavirus, hà piazzatu camere termiche in stazioni di metrobus induve u numeru di viaghji hè altu. I passageri cù febbre alta sò diretti à l'istituzioni sanitarie più vicine.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul hà aghjustatu una nova à e misure pigliate per u Coronavirus (Covid-19). Dopu à e stazioni di metro, İBB hà ancu cambiatu à u sistema di càmera termale nantu à e linee Metrobus.

Cù camere termali installate in stazioni Uzunçayır, Zincirlikuyu, Mecidiyeköy, Şirinevler è Avcılar, induve u numeru di passageri hè altu, a temperatura di i passageri chì entra in queste stazioni cuminciaru à esse misurata.

U sistema di càmera termale installata trasmette l'imaghjini à l'urdinatori in i punti induve u persunale di sicurità travaglia. U persunale di securità pò vede istantaneamente a temperatura di e persone chì passanu per i tornelli nantu à u screnu.

U PASSAGGIU CU FEBBRA ALTA ÙN PUDE ENTRA IN STAZIONE

I passageri chì si trovanu à avè una frebba alta cù camere termali monitorate da u persunale di sicurità sò infurmati è manteni in una zona adattata. L'ufficiali di sicurezza chjamanu 112 è 184 è dirigenu u passageru à l'istituzione sanitaria più vicina.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*