CHP Speciale: "Pagamenti di Garanzia Ritardati di Ponti è Autostrade in tutta a Pandemia"

Postpone i pagamenti di garanzia di ponti privati ​​​​è autostrade cù chp in tutta l'epidemie
Postpone i pagamenti di garanzia di ponti privati ​​​​è autostrade cù chp in tutta l'epidemie

U vicepresidentu di u gruppu CHP, Özgür Özel, hà dettu chì durante u novu tipu di epidemia di coronavirus (Covid-19), i rinvii sò stati fatti in affitti, tasse, prime d'assicuranza è pagamenti di prestitu per via di "forza maggiore", è chì u pesu di u publicu hè aumentatu. per via di a diminuzione di traversate nantu à i ponti è l'autostrade, chì sò chjamati prughjetti di cuuperazione publicu-privatu, hà suggeritu: "U statu duverebbe posponà i pagamenti di guaranzia in u scopu di i prughjetti di cuuperazione publicu-privatu chì hà fattu à l'imprese mostrendu l'impattu negativu. di l'epidemie nantu à l'ecunumia è i rivenuti publichi ".

Özel di CHP, in una dichjarazione scritta, hà dettu: "In u scopu di i prughjetti di Partenariati Public Privati ​​(PPP), chì u presidente di u Partitu di Ghjustizia è Sviluppu, Recep Tayyip Erdoğan, hà dettu: "Hè fattu senza un centesimu da a sacchetta di u citadinu". pagamenti fatti da u budget sò 2017 miliardi TL in u periodu 2019-16. hà righjuntu . In cunsiderà l'appropriazioni attribuite per u 2020, i soldi chì esce da a sacchetta di u citadinu in solu 4 anni superà i 35 miliardi TL.

A causa di i curfews è di i divieti di viaghju implementati in u scopu di a lotta contru l'epidemie di coronavirus è a restrizione di a vita suciale, ci hè digià stata una seria diminuzione in l'usu di ponti è autostrade, chì sò assai sottu à a guaranzia per anni, è questu aumenta a quantità di pagamentu da esse fatta da u publicu in u scopu di garanzie. À a fine, u prugettu torna à a nazione ", disse.

Özel hà nutatu ciò chì segue: "Mentre u rinviu di l'affittu, l'impositu, a prima d'assicuranza è i pagamenti di prestitu per causa di forza maiò hè ghjuntu à u primu pianu durante l'epidemie di coronavirus, è e cumpagnie chì realizanu prughjetti PPP beneficianu di queste opportunità, si vede chì i pagamenti fatti da a sacchetta di a nazione in u scopu di garanzie per i prughjetti PPP sò fatti senza alcuna interruzzione.

U statu ùn pò truvà risorse per aiutà e persone chì sò affettate negativamente da l'epidemie. In questu periodu, quandu hè diventatu quasi impussibile di truvà risorse per aiutà u publicu per via di l'epidemie di coronavirus, u Statu duverebbe posponà i pagamenti di guaranzia in u scopu di i prughjetti di cuuperazione publicu-privatu chì hà fattu à l'imprese in invocazione di forza maiò per via di a forza maiò. l'impattu negativu di l'epidemie nantu à l'ecunumia è i rivenuti publichi.

Postponate i crediti di e strade chì dà una guaranzia di passaghju, l'aeroporti chì dà guaranzia di i passageri, e bande chì ingrassate cù garanzii statali. Se dite "stop it" à i cuntrattanti chì avete custruitu aeroporti è datu autostrade, 83 milioni surridiranu ".

Questionnaire

U privatu, chì hà ancu purtatu u prublema à l'agenda di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, in a so mozione indirizzata à u Vicepresidentu Fuat Oktay, hà dichjaratu a quantità di i pagamenti fatti per i prughjetti PPP in u periodu 2017-2020, secondu i prughjetti. A quantità di diminuzione in u numeru di l'aeroporti, l'autostrade è l'usu di ponti per via di e misure pigliate in u scopu di a lotta contru l'epidemie di coronavirus, dumandò a quantità di pagamenti di garanzia fatti in u prucessu è a quantità di passività assunte da u Tesoru. in u scopu di l'accordi di assunzione di u debitu fatti per i prughjetti di cuuperazione publicu-privatu.

Cosa hè a forza maiò?

A forza maiò hè a morte, a fallimentu, a malatia, a detenzione è situazioni simili chì ponu impedisce l'esercitu di u duvere, l'impegnu è a rispunsabilità in a lege.

U cuncettu di "force majeure" hè unu di i cuncetti basi di u dirittu è a so applicazione hè vista in quasi tutti i rami di u dirittu.T24)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*