Quandu i Dispositivi Respiratori Locali seranu Distribuiti à l'Ospedale?

Quandu u respiratore lucale serà distribuitu à l'uspitali?
Quandu u respiratore lucale serà distribuitu à l'uspitali?

U Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia hà guidatu a strada, è u Ministeru di a Salute hà guidatu. U primu prototipu di u respiratore sviluppatu da BioSys hè statu cuncepitu è ​​pruvatu in cuuperazione cù Aselsan è Baykar. U dispusitivu sviluppatu in Arçelik Garage hè avà prontu per a produzzione di massa.

Unu di i bisogni più impurtanti per minimizzà a perdita in a lotta contru l'epidemie hè un respiratore. U Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia hà lanciatu una mobilizazione di i dispositi respiratorii contr'à l'epidemie cù a participazione di l'imprese Arçelik, Baykar, Aselsan è BioSys. I primi passi per a produzzione di massa sò stati prestu prestu. U dispusitivu, chì hè criticu per u prucessu di trattamentu di u virus Corona, ghjucà un rolu maiò in u prucessu di ricuperazione di i pazienti.

Quandu i Dispositivi Respiratori Locali seranu Distribuiti à l'Ospedale?

U Ministru Varank hà dettu: "Cum'è pilotu, avemu vistu chì una cumpagnia produce respiratori à i standard internaziunali. Avemu purtatu sta iniziativa inseme cù cumpagnie chì producenu alta tecnulugia in Turchia cum'è Baykar, Aselsan è TUSAŞ. A preparazione per a pruduzzione di massa principia, un cunsorziu hè statu furmatu cumpresu Arçelik. Avà più di centu ingegneri travaglianu per a produzzione di massa. U so scopu hè di cumincià à furnisce i primi prudutti da u 15 d'aprile ".

Hè previstu di pruduce 2 mila unità finu à a fini d'aprile è 3 mila unità in maghju. In questi ghjorni, quandu millaie di persone chì anu cuntrattu u coronavirus sò in terapia intensiva, e nostre istituzioni travaglianu duramente, cumincianu, senza aspittà nunda in ritornu. Per esempiu, Abdi İbrahim produce una di e droghe aduprate in u trattamentu di coronavirus è a dona à u ministeru, è migghiara di dispositivi respiratorii pruduciuti da Arçelik seranu distribuiti à l'uspitali assai prestu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*