U Coronavirus hè trasmessu da a mamma à u zitellu?

U coronavirus hè trasmessu da a mamma à u zitellu?
U coronavirus hè trasmessu da a mamma à u zitellu?

L'epidemie di virus Covid-19, dichjarata cum'è una pandemia da l'Organizazione Mondiale di a Salute, affetta tutte e persone. L'epidemie, chì ùn cade micca in l'agenda, porta cun ella parechje preoccupazioni. Siccomu hè una nova infizzione, a mancanza di infurmazione chjara nantu à a gravidanza è i so effetti nantu à u zitellu preoccupa e donne incinte.

Dichjarà chì l'infezione da coronavirus hè risicatu per e donne incinte è per tutti l'altri, Türkiye İş Bankası Sussidiaria Bayındır İçerenköy Hospital Ginecologia è Ostetricia Specialista Opr. Dr. Ayşe Deniz Şimşir hà dettu: "I cambiamenti fisiologichi ligati à a gravidanza è u sistema immune soppresso in e donne incinte ponu causà sintomi più severi. Per quessa, a prutezzione hè particularmente impurtante in e donne incinte.

Siccomu u virus Covid-19, chì affetta u mondu sanu, hè una nova infezione, i so effetti nantu à a gravidanza è u zitellu sò scunnisciuti. L'infurmazioni da infezioni precedenti di SARS è MERS mostranu chì l'infezione da coronavirus ùn hà micca un effettu avversu nantu à u zitellu in i primi sei mesi di gravidanza. Tuttavia, in l'ultimi 3 mesi di gravidenza, studii sò stati publicati chì certi risichi ponu accade se a mamma hà una infezione da Covid-19.

Ancu se u periodu d'incubazione in l'infezione da Covid-19 hè di 2-14 ghjorni, a contagiosità pò principià prima, è e persone asimptomatiche senza sintomi sò ancu contagiose. I risultati più cumuni sò a frebba, a tosse è a mancanza di respira. In più di questi, sintomi cum'è disordini di u gustu è l'olfattu è a diarrea pò ancu esse vistu. Hè criticu chì quelli chì anu una frebba sopra i gradi 37,5 è una tosse secca applicà à l'istituzione di salute più vicinu. I criterii di diagnostichi per Covid-19 in e donne incinte ùn sò micca sfarenti di quelli chì ùn sò micca incinti, è sò ancu testati da PCR da e secrezioni. Ùn ci hè micca male à piglià a tomografia pulmonale, chì hè impurtante in u diagnosticu di sta malatia, prutegge l'abdomen in e donne incinte.

Dicendu chì e donne incinte anu da piglià e stesse misure di prutezzione chì tutti avemu bisognu di fà durante stu prucessu, Bayındır İçerenköy Hospital Ginecologia è Obstetricia Specialist Opr. Dr. Ayşe Deniz Şimşir hà dettu: "U prublema più impurtante quì hè di prestà attenzione à l'igiene persunale è suciale. In più di questi, ùn hè micca necessariu di viaghjà, per ùn esse in ambienti affollati, è per ùn aduprà u trasportu publicu. À u listessu tempu, hè assai impurtante per e donne incinte di portà una maschera quandu partenu da a casa. Ùn ricumandemu micca l'usu di guanti ", disse.

U latti maternu hè impurtante chè tuttu

Şimşir hà dettu chì e mamma chì hà datu nascita per a prima volta in Cina sò state separate da i so zitelli per 2 settimane, cù u pensamentu chì l'infezione da coronavirus puderia esse trasmessa da a mamma à u zitellu per via di un cuntattu strettu dopu a nascita. Se a mamma hè pusitiva per Covid-19, ùn ci hè micca dannu in l'allattamentu cù una maschera è lavà e mani prima di toccu u zitellu. Hè statu pruvatu chì Covid-19 ùn passa micca in u latte materno. Se u zitellu hè alimentatu in buttiglia, a mamma deve lavà e mani è aduprà una maschera prima di toccu a buttiglia, u zitellu è a pompa di pettu.

I VERIFICHE DI ROUTINE ÙN DEVERU ESSERE FIRMATI

Mentre chì e persone chì esitanu à andà in ospedali durante u prucessu straordinariu sperimentatu ùn sanu micca cumu procedi in i so controlli di rutina, a mente di e donne incinte hè piena di punti d'interrogazione. Dicendu chì e donne incinte ùn devenu micca ritardà i so esami di rutina cù u pensamentu di catturà una infezione da coronavirus, Opr. Dr. Ayşe Deniz Şimşir hà dettu: "Ci sò qualchi teste chì deve esse fattu in ogni mese di gravidanza. E donne incinte duveranu portà e so maschere mentre venenu à l'uspidale è furnisce u trasportu in veiculu privatu. Ùn ci hè nisuna ragione per e donne incinte per evità di vene à l'esame in ogni ospedale induve sò pigliate e precauzioni necessarie ". Inoltre, Şimşir hà aghjustatu i seguenti nantu à u parturitu: "Cumu ricumandemu chì e donne incinte ùn interrompe micca i so esami di rutina, hè particularmente impurtante di dà nascita in l'uspidale durante stu periodu. Perchè sapemu chì ci ponu esse donne incinte asimptomatiche. Siccomu tutte e precauzioni necessarie per una nascita sana sò pigliate in l'uspitali, ùn avete micca mutivu per evitari di dà nascita in l'uspidale. "

U COVID-19 DEVE PREFERIRE A GRAVIDANZA PUSITIVA CESERICA O A NASCITA NORMALE ?

Şimşir hà dettu: "Tuttavia, in i studii realizati in Cina finu à a data, solu una di e 9 donne incinte pusitive Covid-19 hè stata infettata da u virus, mentre chì Covid-9 ùn hè statu rilevatu in u fluidu amnioticu, a placenta, u sangue di u cordone. , o u tampone di gola di u nascitu in i campioni pigliati da queste donne incinte 19. In più di i risultati di a ricerca, Covid-19 hè stata rilevata in u tampone di gola di i zitelli di trè donne incinte pusitive chì hà datu nascita vaginale à u a fini di marzu in i Stati Uniti. Dunque, a cesareana hè vista cum'è un modu megliu per a consegna di e donne incinte pusitive Covid-19. Inoltre, se a mamma hà lagnanza, cum'è a mancanza di respirazione è a tosse durante u parto vaginale, hè un fattu cunnisciutu chì questi risultati s'aggravanu durante u travagliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*