U Ministru Varank Spiegò u Prucessu di Produzione di Respiratore di Cura Intensiva Domestica

U Ministru Varank hà spiegatu u prucessu di produzzione di u ventilatore di terapia intensiva domestica
U Ministru Varank hà spiegatu u prucessu di produzzione di u ventilatore di terapia intensiva domestica

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà dichjaratu chì u 14 percentu di respiratore di terapia intensiva domestica è naziunale, chì hà iniziatu a produzzione di massa in 100 ghjorni, hè à i standard mundiali è hà dettu: "L'ingegneri turchi anu agitu cù a cuscenza di u prucessu di a lotta naziunale in u prugettu". disse.

Varank hà valutatu u prucessu di pruduzzione è i prossimi passi di u respiratore di terapia intensiva domestica, chì hè statu sviluppatu da Arçelik, Aselsan, Baykar è Biosys in cuuperazione cù u Ministeru di a Salute, sottu a coordinazione di u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia, è chì hà ricivutu piena marca. da i medichi in u primu usu in l'uspidale dopu avè passatu cù successu e teste.

Dichjarà chì u dispusitivu hè statu toltu da a linea di produzzione di massa in un cortu periodu di 14 ghjorni è chì era 100 per centu naziunale è naziunale, Varank hà dettu chì i primi prudutti sò stati dispunibili in l'Hospital di a cità di Başakşehir.

Varank hà dichjaratu chì i squadre chì si sò riuniti per a produzzione di u dispusitivu ùn anu mai guardatu stu prucessu cù u scopu di guadagnà soldi, "Lettu i rapporti di i studii tecnichi di i nostri ingegneri ogni ghjornu. L'ingegneri turchi anu agitu in u prugettu cù a cuscenza di u prucessu di a lotta naziunale. Ognunu di elli hà travagliatu devotamente, dedicà a so notte à i so ghjorni. Aghju seguitu personalmente chì i prudutti chì sò difficiuli di impurtà da l'esteru, o ancu pruvatu à cumprà à duie volte u prezzu è micca mandati à noi, sò localizzati in pocu tempu cum'è 2-3 ghjorni. Hè qualcosa chì pò accade cù u sacrificiu ". disse.

Spieghendu chì prima chì u virus vene in Turchia, per ordini di u presidente Recep Tayyip Erdogan, anu travagliatu inseme cù u Ministeru di a Salute, Varank hà cuntinuatu cusì:

"Avemu cuminciatu à fà i nostri piani assai strettamente per i prudutti è i materiali chì u nostru paese pò avè bisognu è bisognu in a lotta contru stu virus. Cum'è sapete, a caratteristica più impurtante di stu virus hè chì si appiccica à i pulmoni è li rende disfunzionali. Hè statu capitu da u mondu sanu chì unu di i strumenti più impurtanti per cumbatte sta malatia hè i ventilatori di terapia intensiva ".

EMI INIZIATI PER PUBBLI FABRICARE QUESTI DISPOSITIVI IN U NOSTRU PAESE

Varank, rializendu a necessità di respiratori di cure intensive in pocu tempu, hà dichjaratu ch'elli anu investigatu i studii realizati in questu campu in Turchia è hà dettu: "Ci era una sucietà imprenditoriale chì emerge cù u sustegnu di u nostru Ministeru, u so nome hè Biosys. . Avemu determinatu chì sta cumpagnia pruduce ventilatori di terapia intensiva. Sti dispusitivi sò stati pruduciutu solu à un livellu pilotu. Avemu determinatu chì 12 sò stati pruduciuti in Turchia è usati in certi ospedali. Allora avemu fattu un pianu cù i nostri amichi è hà dettu: "Pudemu pruduce sti dispusitivi in ​​u nostru paese". Allora partimu ". disse.

Nutendu chì anu cuntattatu rapidamente Baykar è Aselsan, anu riunitu e cumpagnie cum'è u risultatu di e negoziazioni chì anu avutu per a produzzione seriale di i dispositi è a produzzione di e parti in l'internu, Varank hà dettu:

"Qui, Selcuk Bayraktar, in particulare da Baykar, hà avutu un grande sustegnu. Pigliò a pruprietà di sta attività è avemu fattu u travagliu di ingegneria per a produzzione di massa di u dispusitivu. Intantu, avemu cuntattatu Arçelik, unu di i stabilimenti industriali ben stabiliti di u nostru paese. Anu ancu accunsentutu à esse una parte di stu studiu. Per a produzzione rapida è di massa di questu, una linea hè stata stabilita da zero è i dispositi cuminciaru à esse pruduciutu nantu à sta linea ".

U DISPOSITU CHE U MONDU SUTU HA STU CATTURATU

Spieghendu chì in più di questi 4 grandi cumpagnie, in particulare i fornitori di scala SME sò ancu implicati in u prugettu, Varank hà dettu: "Per esempiu, una cumpagnia di gomma hà apertu a so fabbrica per a produzzione di gaskets utilizati solu in questi strumenti. In u risultatu di sta cuuperazione, chì pudemu chjamà a Lotta Naziunale, avemu realizatu a pruduzzione in massa di stu respiratore di terapia intensiva, chì hè unu di i più impurtanti strumenti di salute in u trattamentu di i pazienti, chì u mondu sanu persegue in un pocu tempu cum'è 14 ghjorni. disse.

Varank hà dettu chì Turchia hà fattu investimenti assai impurtanti in u campu di a salute.

"Forse ùn avemu micca bisognu di stu dispusitivu in questu prucessu. Perchè a nostra infrastruttura hè solida, ma avemu pruduciutu questi in u locu è naziunale assai rapidamente, in casu chì ne avemu bisognu in u futuru, in ogni circustanza ". Utilizendu e so espressioni, Varank hà dichjaratu chì a produzzione di massa di u dispusitivu hè stata cuminciata à esse usata in casu di bisognu.

PUDEMU ANCHE ESPORTA E DISPOSITIVI

Dichjarà chì i dispusitivi ùn sò micca solu pruduciuti per Turchia, Varank hà dettu: "Avemu pruduciutu ancu sti dispositi per l'umanità. Se u nostru presidente ritene apprupriatu, stu dispusitivu pò ancu esse esportatu. Perchè credemu chì producemu un strumentu di classe mundiale ". disse.

Enfatizendu chì volenu chì a Turchia sia un paese chì ùn solu usa a tecnulugia, ma ancu pruduce tecnulugia in u scopu di u Movimentu Tecnologicu Naziunale, Varank hà cuntinuatu cusì:

"Hè chjaru induve và sta strada. Cum'è un paese, avemu bisognu di investisce in R&D è persone. Sottu à a dirigenza di u nostru presidente, investemu in R&D è e persone chì anu da fà sti studii, specifichi à u nostru ministeru. Investemu in i nostri imprenditori è grazia à questi investimenti chì avemu fattu in 18 anni, avemu ghjuntu à un puntu veramente impurtante. U mondu sanu hà cuminciatu à parlà di i nostri rializazioni in l'industria di difesa, soprattuttu dopu à e nostre ultime operazioni. Vulemu sparghje sta cuscenza è a cunniscenza à tutti i campi di l'industria ".

Varank hà dichjaratu chì continuanu à furnisce un supportu per a produzzione di prudutti d'alta tecnulugia chì creanu un valore aghjuntu supplementu in u campu di l'industria di a salute in u futuru.

Nutendu chì u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia hà assai strumenti di pulitica diffirenti in questa zona, Varank hà dettu:

"Sustemu a R&D cù TÜBİTAK. Avemu pruvatu à incuragisce quelli chì invistiscenu in questu cù KOSGEB. E nostre agenzie di sviluppu trovanu cumpagnie lucali è investenu in elli. U sustegnu di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia à a R&D continuerà in u campu di a salute. À u mumentu, seguimu i nostri prughjetti chì credemu chì farà un sonu novu in u mondu. Per esempiu, Aselsan hà da sviluppà un dispositivu MRI domesticu è naziunale. Avemu prughjetti chì avemu realizatu inseme cù questi, in quale sò implicati e nostre università. Spergu chì ghjunghjeremu a pusizione di un paese chì hè à tempu autosufficiente è una cura per u mondu in u settore di a salute in u periodu à vene ". (Industria.gov.tr)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*