U Ministru Selçuk hà assistitu à un webinar d'infurmazione di l'indennità di travagliu brevi

U Ministru Selcuk hà assistitu à u webinar d'infurmazioni nantu à a borsa di travagliu
U Ministru Selcuk hà assistitu à u webinar d'infurmazioni nantu à a borsa di travagliu

U Ministru di a Famiglia, u travagliu è i servizii suciali, Zehra Zümrüt Selçuk, hà scontru cù u presidente di TOBB Rifat Hisarcıklıoğlu, i membri di u TOBB è i burocrati in u "Webinar d'informazione di l'indennità di travagliu breve" urganizatu da u metudu di videoconferenza.

Spieghendu chì i passi sò stati fatti per facilità i servizii di SGK è İŞKUR durante u novu prucessu di coronavirus, è u Pacchettu di Scudu di Stabilità Economica hè statu annunziatu sottu a guida di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, u Ministru Selçuk hà ricurdatu chì u pacchettu currisponde à una risorsa di 100 miliardi di lire. .

Ricordendu chì e cundizioni per l'indennità di travagliu breve sò state facilitate, u Ministru Selçuk hà dichjaratu ch'elli anu riduttu u numeru di ghjorni di pagamentu di prima necessarii per prufittà di l'indennità à 600 ghjorni da 450 à 120 ghjorni, è hà dettu chì anu riduttu a cundizione di essendu sottumessu à un cuntrattu di serviziu di 60 ghjorni à XNUMX ghjorni. Avemu u scopu di aumentà. disse.

Spieghendu chì u 12 per centu di i salarii di i primi di i travagliadori per l'ultimi 60 mesi sò stati pagati da İŞKUR, chì currisponde à u 75-78 per centu di u salariu netu di i travagliadori, Selçuk hà nutatu chì i primi di l'assicuranza di salute generale di i travagliadori chì beneficianu di l'indennità eranu ancu. coperto.

Applicazioni per più di 270 milioni di travagliadori da circa 3 mila imprese

U Ministru Selçuk hà dichjaratu chì in u scopu di l'Indennità di Travagliu à Cortu Termine, l'applicazioni sò state fatte per più di 270 milioni di travagliadori da quasi 3 mila cumpagnie: disse.

Trasferendu e statistiche nantu à u nùmeru di travagliadori è settori di i posti di travagliu da quale venenu l'applicazioni, Selçuk hà dichjaratu chì e misure da piglià secondu questi dati seranu discututi. Dicendu chì unu di i prublemi più impurtanti hè di fà l'applicazioni di l'Indemnità di Travagliu Cortu bè, Selçuk hà dichjaratu chì anu ricevutu alcune applicazioni cù duplicazioni o carenze.

Enfatizendu chì ùn ci hè nisuna restrizione à u settore o à u numeru di travagliadori chì beneficianu di l'indennità, Selçuk hà dichjaratu chì tutte e imprese ponu applicà.

Dichjarà chì più applicazioni sò state fatte per l'indennità chè in l'ultimi 15 anni, Selçuk hà dichjaratu chì anu ricevutu una media di centu mila richieste per ghjornu.

Dichjarà chì e misure facilitanti sò state pigliate per fà i pagamenti in questu prucessu, Selçuk hà dichjaratu chì cù l'ultime regulamentu legale, anu lasciatu u prucessu di determinazioni per post-pagamentu, cusì accelerà i pagamenti. Selçuk hà dichjaratu chì anu cumpletu i pagamenti dovuti per u mese di marzu.

Ricordendu chì un regulamentu hè statu fattu per limità a terminazione di i cuntratti di u travagliu per prutege i travagliadori è l'impieghi, Selçuk hà nutatu chì quandu i roti cumincianu à vultà à a so vechja velocità, l'imprese si adattanu à a produzzione più facilmente senza perde alcunu travagliadori.

Rilevando chì cù a restrizione di terminazione, u sustegnu di u salariu in cuntribuzione senza pagamentu hè statu introduttu durante u periodu pandemicu è chì i primi di l'assicuranza generale di salute di quelli chì ne beneficianu sò stati coperti, Selçuk hà dettu chì u sustegnu di u salariu minimu di 75 lire continuerà per questu annu. , furnisce cusì un sustegnu vicinu à 7 miliardi di lire sopra u salariu minimu.

Selçuk hà dettu: "U mondu sanu prova di cumbatte u prucessu di pandemia. Attualmente eseguimu u prucessu cù successu cù e misure chì avemu pigliatu in quantu à a salute, l'ecunumia, a vita di travagliu è a vita suciale da u principiu. Pruvemu di eseguisce rapidamente. Questu succede cù u vostru sustegnu in u campu ". disse.

Nutendu chì i travagliadori, i patroni è u statu superanu stu prucessu cù u spiritu di mobilizazione naziunale, Selçuk hà dichjaratu chì crede chì a produzzione cuntinueghja più vigorosamente quandu l'ecunumia rinasce.

U Ministru Selçuk hà dettu: "U nostru unicu scopu ùn hè micca di lascià i nostri impiegati senza supportu di redditu. Questa era l'istruzzioni chì avemu ricevutu da u nostru presidente ancu. Staremu à fiancu à i nostri impiegati, prutegemu l'impieghi è rinfurzà a resilienza ecunomica è finanziaria di e nostre imprese, posti di travagliu è cumpagnie ". disse.

"Credemu chì l'impieghi aumenterà"

U Ministru Selçuk hà rispostu à e dumande dopu à e so dichjarazioni. "Tutti i settori beneficianu di l'indennità di travagliu di cortu tempu?" Nantu à a quistione, Selçuk hà ripetutu chì ùn ci hè nisuna restrizione di settore in questu sensu è chì qualcunu pò applicà. Dichjarà chì cercanu l'elegibilità in l'applicazioni, Selçuk hà dettu chì a cumpagnia hà i criteri per fermà completamente l'opere o per travaglià à un ritmu di 3 in 1.

Enfatizendu chì u Fondu d'Assicuranza di Disoccupazione hè di aumentà a resistenza di l'impiegatori è di prutege l'impieghi di l'impiigatu in questi ghjorni, Selçuk hà pigliatu a prumessa da i patroni di aumentà l'impieghi dopu à u passatu di l'epidemie di coronavirus.

Selcuk, u mondu di Turchia, "Tu dui avemu sopravvissutu à u prucessu pandemicu è chjusu quist'annu aumentendu l'impieghi". Hà dichjaratu ch'ellu hà cridutu chì ellu trasmette u so missaghju, è chì a dirigenza di TOBB era impurtante in questu.

"Dopu à u Pagamentu di Determinazione di Conformità"

À u patronu in quantu à l'indennità di travagliu di cortu tempu, "A vostra dumanda hè stata accettata". Selcuk hà dichjaratu chì un missaghju hè statu mandatu è hà dettu: "Tranderemu a determinazione di eligibilità in post-pagamentu. In questa tappa, u nostru scopu più impurtante per aprile-maghju hè di cunsegnallu rapidamente ". disse.

U presidente di TOBB, Rifat Hisarcıklıoğlu, hà dichjaratu chì trasmetteranu l'indagine ch'elli farà trà i patroni à İŞKUR è u Ministeru di a Famiglia, u travagliu è i servizii suciali.

À a fine di u prugramma, u Ministru Selçuk hà celebratu u 23 d'aprile u ghjornu di a Sovranità Naziunale è u Ghjornu di i zitelli è hà dettu: "Avemu cumpletu un periodu seculu. Spergu chì assisteremu à un periodu più prusperu, più dinamicu è produttivu in Turchia in u prossimu periodu ". disse.

Selcuk, chì vole rispettà a regula di distanza suciale, stà in casa contr'à l'epidemie durante u Ramadan, hà dettu chì in questu prucessu, i patroni è l'impiegati anu dimustratu chì Turchia pò superà e difficultà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*