U primu aviò di u prughjettu Meltem 3 hè ghjuntu à TAI

U primu aviò di u Prughjettu Meltem hè ghjuntu à TUSAS
U primu aviò di u Prughjettu Meltem hè ghjuntu à TUSAS

In u scopu di u Prughjettu Meltem 3, u primu aviò da esse furnitu à u Cumandante di e Forze Navali Turche, Turkish Aerospace Industries Inc. (TUSAŞ) facilità.

U cuntrattu hè statu firmatu in lugliu 2012 cù l'italiana Alenia Aermacchi SpA è Turkish Aerospace Industries Inc. U primu aviò da esse consegnatu à u Cumandante di e Forze Navali in u quadru di u Prughjettu "Meltem III" firmatu trà (TUSAŞ) è chì copre a cunversione di 6 ATR-72-600 in Avioni di Pattuglia Navale, sbarcò in strutture TAI per a finale. testi.

L'aviò di tipu Leonardo ATR-72-600, cunnisciutu oghje cum'è aereo di passageru, hè statu riprogettatu da ingegneri è tecnichi TAI in un cuncettu assai diversu cù l'integrazione di sistemi di radar cunnessi. L'aviò, chì farà attività di pattuglia marittima per u Comandante di e Forze Navali, pò esse usatu per missioni di ricerca è salvata, è ancu per missioni di guerra anti-sottomarina (DSH).

U primu ATR-751-72 Maritime Patrol Aircraft cù u numeru di coda TCB-600 serà consegnatu à u Cumandante di e Forze Navali Turche dopu chì i testi finali sò finiti.

Fonte: Industria di difesa ST

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*