L'applicazione ufficiale hè stata fatta per a 3a pista di l'aeroportu di Istanbul

L'applicazione ufficiale hè stata fatta per a pista di l'aeroportu di Istanbul
L'applicazione ufficiale hè stata fatta per a pista di l'aeroportu di Istanbul

Purtendu a Turchia in cima in l'aviazione, i travaglii di a 3a pista di l'aeroportu di Istanbul cuntinueghjanu à piena velocità. U 18 di ghjugnu 2020, a dumanda per a 3a pista indipendente per esse pronta per u volu hè stata ufficialmente presentata à a Direzzione Generale di l'Aviazione Civile.

I preparativi per a 3rd pista di l'Aeroportu di Istanbul, chì hè un hub glubale in u primu annu apertu cù a so architettura unica, infrastruttura forte, tecnulugia superiore è sperienza di viaghju di altu livellu, sò ghjunti à a fine. Cù a 18a pista indipendente da esse messa in serviziu u 3 di ghjugnu, l'aeroportu di Istanbul serà u primu aeroportu in Turchia à fà operazioni parallele indipendenti cù stu numeru di piste, è u sicondu aeroportu in Europa dopu l'aeroportu di Amsterdam Schiphol.

Cù l'attivazione di a 3a pista, situata à l'est di u Terminal di l'aeroportu di Istanbul, i tempi di taxi esistenti per i voli domestici diminuiranu di circa 50 per centu. Sicondu e simulazioni, u tempu mediu di sbarcu di l'aeronave serà ridutta da 15 minuti à 11 minuti, è u tempu mediu di decollo di l'aeronave serà ridutta da 22 minuti à 15 minuti. A seconda "End-Around Taxiway", chì hà per scopu di allevà a congestione in l'aeroporti cù trafficu aereu pesante, serà ancu messu in serviziu cù a nova pista. Cusì, ùn ci sarà micca restrizioni à i movimenti di l'aviò in terra à l'aeroportu di Istanbul, induve l'atterrissimu è u decollo sò fatti à u stessu tempu.

Quandu a terza pista, chì servirà cum'è CAT III (categoria 2) cum'è l'altre 3 piste indipendenti, diventa operativa, l'aeroportu di Istanbul averà 3 piste indipendenti è 5 piste operative cù piste di riserva. Grazie à a nova pista, a capacità di u trafficu aereu aumenterà da 80 decogli è atterraggi di l'aerei per ora à un minimu di 120, mentre chì a flessibilità di slot di e compagnie aeree aumenterà. Cù a nova pista, serà pussibule ghjunghje à una capacità media di più di 2 800 decogli è sbarchi à ghjornu.

Travagliemu constantemente per migliurà l'esperienza di viaghju in l'aeroportu di Istanbul ...

Enfatizendu chì a 3a pista di l'Aeroportu d'Istanbul serà pronta per u volu u 18 di ghjugnu è dendu infurmazioni nantu à l'opere, Kadri Samsunlu, Presidente di u Cunsigliu Esecutivu è Direttore Generale di l'Operazioni di l'Aeroportu İGA; "Avemu un annu duru per l'industria di l'aviazione, ma vedemu sta pausa cum'è una opportunità per maximizà l'esperienza di viaghju in l'aeroportu di Istanbul. Prevemu chì supereremu rapidamente a stagnazione chì avemu avutu in l'ultimi mesi. Quì, a nostra nova pista ci sustene ancu. Avemu presentatu a nostra dumanda à a Direzzione Generale di l'Aviazione Civile chì a nostra 3a pista serà pronta per u volu u 18 di ghjugnu 2020. Cum'è in tutti i prucessi di custruzzione, simu fieri di compie sta fase à tempu. Ci saranu riduzioni seri in i tempi di taxi domestici, chì avemu statu criticatu durante l'operazione. Cusì, tutti i nostri passageri avranu una sperienza di u cliente impeccabile in l'aeroportu di Istanbul. Piglieremu a nostra qualità di serviziu di serviziu à u cima cun cunfortu è risparmiu di tempu. In particulare, vogliu sottulineà una volta di più chì ; L'aeroportu di Istanbul hè u più grande investimentu infrastrutturale in a storia di a Republica è u più impurtante attivu ecunomicu di u nostru paese. Serà a forza motrice in u sviluppu di u nostru paese ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*