Zona di ghjoculi per i zitelli nantu à u Moda Ferry

zona cù ghjoculi per i zitelli nantu à u battellu di moda
zona cù ghjoculi per i zitelli nantu à u battellu di moda

İBB Şehir Hatları AŞ hà custruitu un parcorsu per i zitelli per a prima volta nantu à un battellu, cum'è un rigalu per u 100 anniversariu di a creazione di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia è u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli. I zitelli di Istanbul si scontranu cù i ghjoculi nantu à u Moda Ferry dopu à i ghjorni di coronavirus.

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul Şehir Hatları AŞ hè per finisce u mantenimentu è a riparazione di u storicu Moda Ferry. I zitelli ùn sò micca stati scurdati in i travaglii in corso à Haliç Shipyard. In u Moda Ferry, un parcorsu di ghjocu hè statu cuncepitu per i picculi passageri per avè un viaghju di mare piacevule è divertente. I ghjoculi di lignu è fatti à manu chì cuntribuiscenu à u sviluppu spirituale è mentale di i zitelli è alimentanu a so creatività sò stati accuratamente selezziunati è posti.

"AIAmu VOUSU SORPRESA I NOSTRI FIGLI"

Enfatizendu chì una zona speciale hè riservata à i zitelli nantu à un battellu per a prima volta, Şehir Hatları A.Ş. U direttore generale Sinem Dedetaş hà dettu ciò chì segue nantu à u campu di ghjocu:

"Quest'annu, a celebrazione di u 23 d'aprile hè ancu più significativa. 100 anniversariu di a creazione di a Gran Assemblea Naziunale Turca. A festa di i nostri figlioli chì cuntinueghjanu u nostru parlamentu è a demucrazia. Avemu vulsutu sorprenderà i nostri figlioli in stu bellu ghjornu. U nostru pianu era di scuntrà i nostri figlioli è u nostru battellu u 23 d'aprile. Tuttavia, per via di l'epidemie, ùn pudemu micca fà questu per ora, aspittemu i prossimi ghjorni cù a listessa eccitazione ".

Dichjarà chì anu u scopu di fà chì i zitelli amate u mare è u trasportu marittimu, Dedetaş hà dettu: "Vulemu chì i nostri picculi passageri scendenu da u nostru battellu cù boni ricordi è anhelanu di imbarcare di novu. Speremu chì li piacenu i so ghjoculi quandu u vedenu ".

U EMEKTAR STEER SERA FABRICATU

U veteranu Moda Ferry, custruitu in u 1986 à u cantiere navale Haliç, cù una capacità di passageri 500, hè stata completamente rivisionata. Tutte e parte di u battellu, chì cunta i ghjorni per scuntrà i Istanbuliti, da u ponte principale à u ponte di a terrazza, sò stati rinnuvati cù 36 tunnellate di lamiera. Tutte e sala di i motori è e machini sò stati mantinuti. I sistemi di timone sò stati rivisiuti. L'acciaio di a carcassa, i dutti di ventilazione, l'insulazioni, i cornici di vetru, i rivestimenti di l'arburi, i spazi viventi di u persunale di tutti i saloni sò stati ricustruiti. Hè stata custruita sguassendu u tettu è i plinti di u muru. Decking di legnu nantu à i ponti esterni è aperti è i posti interni è esterni sò stati rimpiazzati.

U COLORE DI U SEDIU SCEGLIU DA POPLU ISTANBUL

İBB Şehir Hatları AŞ hà dumandatu à a ghjente di Istanbul in una indagine nantu à u culore di i posti in Moda Ferry è u culore borgogna era preferitu. I toilette per disabili Vapura rinnuvate, a rampa per disabili è l'area di cunnessione di u carru à roti sò stati ancu aghjunti; Inoltre, un parcu di bicicletta hè statu piazzatu.

zona cù ghjoculi per i zitelli nantu à u battellu di moda
zona cù ghjoculi per i zitelli nantu à u battellu di moda

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*