A cultura di l'imprenditorialità deve esse instillata in e scole

A cultura di l'imprenditorialità deve esse cuminciata à esse instillata in e scole
A cultura di l'imprenditorialità deve esse cuminciata à esse instillata in e scole

U prugramma Diamond Challenge, chì offre à i studienti di u liceu in u mondu sanu l'uppurtunità di sperimentà l'imprenditorialità di prima mano, è chì hè statu tenutu in Izmir in partenariatu cù l'Associazione Giovani Imprenditori di l'Egeu per a prima volta in Turchia quist'annu, hè statu in linea cum'è un A pandemia hè stata dichjarata in u scopu di Covid-19 è i voli internaziunali sò stati annullati. u 10 di ferraghju di u 2020 EGİAD Gruppu Ayes da u College Americanu, chì hè vinutu prima in a qualificazione di Turchia tenuta à a sede di l'associu, hà rapprisintatu cù successu a Turchia in a cumpetizione tenuta annantu à l'applicazione Zoom.

A Finale Diamond Challenge, chì hè stata tenuta in l'ambiente virtuale per via di l'epidemie di Covid-19, hà iniziatu cù 5 applicazioni, cumprese più di 766 mila studenti di u liceu. Quist'annu, una participazione record hè stata ottenuta in u prugramma Diamond Challenge, chì hà ricevutu circa 600 applicazioni finu à l'annu passatu. Primu classificatu in l'urganisazione mundiale cum'è un avvenimentu di sviluppu prufessiunale è di networking trà i licei, u Summit hà participatu 21 squadre da 18 paesi è 58 stati l'annu passatu, mentre chì 30 semi-finalisti da 18 paesi è 73 stati anu participatu questu annu.

A TURCHIA SIA RAPPRESENTATA PER A PRIMA VOLA

Ayes Group (American College), chì hè vinutu prima in i turni di qualificazione di Turchia, creendu una applicazione chì permette un accessu immediatu à l'electricità, l'acqua, u gasu naturale è i cunsumi sia in Android sia in Apple Stores, hà rapprisintatu cù successu Turchia in a finale in linea. U gruppu, custituitu da Selin Sayıner, Arda Akbulak, Yaman İldem è Eda Balcıoğlu, hà dettu chì sò felici di participà à a cumpetizione internaziunale di l'imprenditorialità di u liceu chì Turchia hà participatu per a prima volta. In una dichjarazione cumuna dopu u Diamond Challenge, a squadra hà dettu: "Hè statu un successu assai impurtante per noi. Hè stata una sperienza indimenticabile di rapprisintà u nostru paese in u Diamond Challenge urganizatu da l'Università di Delaware in i Stati Uniti, soprattuttu per esse sceltu 31st trà 1 gruppi. Mentre eramu sempre in u liceu, avemu avutu l'uppurtunità di sapè nantu à i blocchi impurtanti di a pianificazione cummerciale, cum'è l'usu di l'ecosistema imprenditoriale in modu efficace, l'analisi finanziaria, e fasi di fattibilità è l'analisi di u mercatu. ogni settimana per circa quattru mesi EGİAD Avemu assistitu à riunioni cù Durante e nostre riunioni, avemu passatu a nostra presentazione è hà travagliatu nantu à cumu furnisce u nostru pruduttu à l'utilizatori più facilmente.

In questu prucessu di sfida chì u nostru paese è u mondu sanu sò, avemu cuntinuatu à migliurà u nostru pruduttu è a presentazione ogni ghjornu, è avemu preparatu in u megliu modu per a finale di Diamond Challenge, chì hè stata per a prima volta in l'ambiente virtuale. In a finale, avemu avutu l'uppurtunità di prufittà di l'esperienze di l'imprenditori impurtanti di u mondu cummerciale cum'è Hazel Jennings, chì hè rispunsevule per i sistemi di cuncepimentu in Instagram, l'imprenditrice suciale Sarah Hernholm, è Mitchell Kick, u vicepresidentu di u Global Business Development. à SAP. A nostra applicazione mobile, chì permette à l'utilizatori di vede istantaneamente e so bollette d'acqua, di l'electricità è di u gasu naturale chì travaglianu cù contatori intelligenti, hè stata apprezzata ancu da a ghjuria. Eramu assai onorati di rapprisintà u nostru paese in u cuncorsu di l'imprenditorialità di u mondu per a prima volta. Cridemu chì sta cumpetizione, chì pensemu chì ci purterà un passu più in là, cumminciamu a nostra vita universitaria l'annu prossimu, ci hà datu una grande sperienza. A nostra scola Izmir American College è EGİADTi ringraziemu assai ".

A CULTURA IMPRENDITORIALE DEVE INIZIARE IN SCOLE

EGİAD U presidente di u Cunsigliu, Mustafa Aslan, hà dettu chì, cum'è l'Associazione Giovani Imprenditori di l'Egeu, mantenenu a questione di l'imprenditorialità à l'agenda dapoi u 2011 è hà dettu: "Ugemu à creà cuscenza è furnisce furmazione nantu à l'imprenditorialità aghjustendu diversi prughjetti ogni ghjornu. annu; Cuntinuemu à realizà attività destinate à sparghje i cuncetti di l'imprenditorialità è l'investimentu ange. U sustegnu statali per l'imprenditorialità hè aumentatu in l'ultimi anni. A cultura di l'imprenditorialità deve esse instillata partendu da e scole. Cum'è una ONG, simu cun piacè di impegnà stu compitu in parechje attività chì facemu. Realizà a tappa turca di un avvenimentu cusì grande ci hà ancu datu orgogliu per a nostra istituzione ".

AYES Group School Mentor İzmir American College Insegnante di Matematica Dr. Ceki Franko hà dettu ancu chì l'urganizazione di Diamond Challenge è cuncorsi internaziunali simili in u nostru paese cuntribuiscenu à u fattu chì i studienti diventanu scupertori, circadori è inquirers. I nostri studienti anu avutu l'uppurtunità di sperimentà cumu puderanu applicà e cunniscenze teoriche chì anu acquistatu à a scola in a vita di l'affari à a ghjovana età. Anu avutu l'uppurtunità di travaglià in partenariatu cù persone è imprese di punta in i so campi per realizà i so prughjetti chì puderanu esse cummercializati à longu andà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*