A produzzione di massa serà principiata in u filtru di maschera domestica

A produzzione di massa serà iniziata in u filtru di maschera domestica
A produzzione di massa serà iniziata in u filtru di maschera domestica

2 prughjetti di R&D realizati simultaneamente à l'Istitutu di Materiali TUBITAK Marmara Research Center (MAM) è à l'Università Tecnica di Istanbul National Membrane Technologies Application and Research Center (ITU MEM-TEK) nantu à a localizazione di filtri di maschere medichi sò stati cunclusi cù successu.

A causa di u novu tipu d'epidemie di coronavirus (Kovid-19), chì hà affettatu u mondu sanu, i fabricatori di maschere anu sperimentatu disrupzioni in l'approvvigionamentu di l'arnesi è l'equipaggiu, mentre chì u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia accelerava i so sforzi per risponde à sta necessità. In questu cuntestu, i studii di R&D sò stati prioritari per a localizazione di filtri di maschere prufessiunale chì furnisce una alta prutezzione.

Fendu dichjarazioni nantu à i prughjetti in quistione, u Ministru Mustafa Varank hà dettu chì anu pigliatu l'azzione appena anu vistu a necessità.

Dichjarà chì anu riunitu i pruduttori di maschere cù a squadra chì localizzarà i filtri, Varank hà dichjaratu chì una distanza significativa hè stata ottenuta in a transizione à a produzzione di massa ottenendu risultati in pocu tempu. U Ministru Varank hà utilizatu e seguenti dichjarazioni: "Furnisce l'equipaggiu di benessere è assicurà a continuità di l'approvvigionamentu in a lotta contru l'epidemie di coronavirus hè statu u nostru scopu principale. In questa direzzione, avemu pigliatu l'azzione immediata per risponde à a dumanda di u mercatu di materiali basi cum'è disinfettante, colonia, maschere è apparecchi di respirazione lucali. Avemu cumandatu l'Istitutu di Materiali TÜBİTAK MAM per a produzzione domestica di filtri per maschere d'alta prutezzione chjamate N95 è N99. Avemu usatu per impurtà sti filtri da Germania è Francia prima. U prezzu di u kilogramu hè aumentatu da 14 euru à 50 euro. Tuttavia, cù a diffusione di l'epidemie, i dui paesi anu pruibitu a vendita di sti filtri à l'esteru. A nostra squadra di TÜBİTAK hà pruduttu filtri basati in nanofibra in pocu tempu cum'è 1 mese. I prucessi di prova funzionanu bè. Un altru sforzu cuntinueghja in u corpu di l'Università Tecnica di Istanbul MEM-TEK. Quasi tutte e tecnulugia sviluppate in stu Centru, chì hè statu stabilitu cù u sustegnu di u statu 10 anni fà, sò finanziati da u nostru Ministeru. I filtri N95 sviluppati da a squadra di ricerca quì anu passatu i testi ".

A PRODUZIONE MASSA hè assai vicina dopu à e prove

Varank hà dichjaratu chì dopu à e teste, a produzzione di massa serà iniziata, è chì i pruduttori di maschere chì utilizanu i filtri seranu cunsigliati per u trasferimentu di tecnulugia è u stabilimentu di l'infrastruttura.
Nutendu chì l'imprese ponu ancu prufittà di u KOSGEB di u Ministeriu è di l'agenzii di sviluppu durante u prucessu d'investimentu, Varank hà cuntinuatu cusì: "Cu l'iniziu di e linee di produzzione, a dependenza straniera in questa zona serà completamente eliminata. Aspittemu almenu quattru cumpagnie per acquistà capacità di produzzione di massa. L'investimenti chì avemu fattu in R&D, tecnulugia è scienza per anni anu ghjucatu u rolu principali in stu successu chì avemu ottenutu in pocu tempu. Cù una cuurdinazione rapida, avemu riunitu tutti i partiti inseme, agitu cum'è orientatu à u risultatu è cù l'aiutu di a dedicazione di i nostri circadori, avemu ottinutu ciò chì vuliamu. Cuntinuemu à fà a Tecnulugia Naziunale Move rapidamente in u campu di a salute. Travagliemu duramente per rinfurzà a forza di i nostri travagliadori sanitari, è aumentemu a nostra capacità di furnimentu di prudutti ".

"I FILTRI DI MASCHERA LOCALE SONT VANTAGGIOSI COMPARAU AI PRODOTTI DISPONIBILI"

Direttore di l'Istitutu di Materiali TÜBİTAK MAM Prof. Dr. Metin Usta hà dettu chì nantu à a dumanda di u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia, anu cuminciatu à travaglià nantu à i filtri di maschere di tipu N95 è N99.

Usta hà dichjaratu chì a pruduzzione è e teste di filtri in nanofibra sò realizati in i laboratori di l'istitutu è ricevenu supportu da MFA Mask in a realizazione di teste di resistenza di fughe è di respirazione secondu i standard europei pertinenti, è hà dettu: "Cù a tecnulugia di nanofibre electrospin avemu usu in a pruduzzione di filtri di maschere di classi N95 è N99, Avemu riesciutu à pruduce filtri di maschere cù alta impermeabilità è bassa resistenza di respirazione cù un materiale sottile è ligeru à una scala di laboratoriu. Queste maschere offrenu vantaghji significativi in ​​termini di alta prutezzione è facilità d'usu cumparatu cù i prudutti cummirciali esistenti in u mercatu.

DAILY 150 MIL CAPACITÀ OBIETTIVI IN FILTRI DOMESTICI

Dichjarà chì u travagliu cuntinueghja à risponde à l'ultimu criteriu determinatu da u standard europeu in quantu à a resistenza respiratoria, Usta hà dichjaratu chì dopu à a fine di questi, i filtri in nanofibra chì seranu pruduciuti in una scala pilota da TÜBİTAK MAM seranu integrati in maschere da MFA Mask.

Dichjarà chì i testi di cunfurmità seranu realizati di novu immediatamente dopu l'integrazione, Usta hà spiegatu chì dopu à i risultati riesciuti di e teste, u supportu tecnicu necessariu serà furnitu à MFA Mask per a produzzione di massa, è chì travaglianu simultaneamente per determinà i necessarii. i costi di l'infrastruttura.
Dichjarà chì a cumpagnia hà u scopu di pruduce almenu 150 mila maschere per ghjornu per risponde à i bisogni di Turchia in questu campu, Usta hà dettu: "A produzzione domestica di filtri di maschere N19 è N95, chì avianu una carenza di fornitura per via di u Kovid globale. -99 epidemia, hè diventata una necessità. In u risultatu di u prugettu chì avemu realizatu, a tecnulugia di produzzione di filtri basata in nanofibra hè stata acquistata ". hà fattu a so valutazione.

TRAVAIL ACCELERATU PER L'EPIDEMIA

Direttore ITU MEM-TEK Prof. Dr. İsmail Koyuncu, enfatizendu chì a pruduzzione domestica di maschere hà guadagnatu più impurtanza di pocu tempu, spiegò chì anu acceleratu i so prughjetti di R&D in u sviluppu di filtri per maschere di tipu N95-N99, chì anu iniziatu uni pochi anni fà, per via di u focu Kovid-19.

Koyuncu hà dichjaratu chì, dapoi a prima settimana di marzu, anu sviluppatu 100 percentu di materiale di filtru di maschere N95 lucali in cunfurmità cù i normi internaziunali è e teste sò realizate in laboratori accreditati, è hà infurmatu chì a produzzione hè realizata micca solu in u laboratoriu, ma ancu. in a stallazione pilotu è in scala reale.

Dichjarà chì i so prughjetti sò supportati da ITU Arı Teknokent è TÜBİTAK, Koyuncu hà dettu: "Avemu prima sviluppatu a tecnulugia di produzzione di nanofibra in u scopu di u prugettu è cuminciatu à pruduce filtri maschera di selezzione N95 / FFP2-FFP3. Avemu sviluppatu una idea unica micca solu per u filtru di maschera, ma ancu per a macchina chì pruducerà tali cose, è simu in u prucessu di deposità e nostre applicazioni di patenti ". disse.

Koyuncu hà enfatizatu chì anu ancu iniziatu a produzzione in massa di i filtri chì anu sviluppatu per prevene u prublema di fornitura di filtri di maschere è per cuntinuà a produzzione di maschere in Turchia, è hà spressione chì sò fieri di esse unu di i pochi squadre chì ponu pruduce una scala industriale.

Dichjarà chì anu l'infrastruttura per pruduce filtri di maschere cù caratteristiche N10 / FFP20-FFP95 trà 2-3 mila ogni ghjornu, Koyuncu hà dichjaratu chì anu u scopu di aumentà sta cifra à 500 mila ogni ghjornu per risponde à i bisogni di tutte e cumpagnie di fabricatori di maschere.

REUNIONE CU N95/N99 MASK MANUFACTURES

Dichjarà chì anu tenutu una riunione cù tutti i fabricatori di maschere N95 / N99 in u paese sottu a guida di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, Koyuncu hà dettu: "Avemu dichjaratu chì pudemu purtà sta tecnulugia à l'infrastrutture di i fabbricanti di maschere participanti. Avemu principiatu u nostru travagliu per portà l'infrastruttura di produzzione à parechje cumpagnie di fabricatori di maschere, serà finitu in u più tardi un mese, è i fabricatori di maschere ùn dipenderanu più di i paesi stranieri per i filtri di maschere N95. A mo squadra è eiu facemu u nostru megliu per aiutà u nostru paese à passà questi tempi difficili, ghjornu è notte ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*