A distribuzione gratuita di maschere hà iniziatu nantu à i veiculi di trasportu publicu in Ankara

A distribuzione gratuita di maschere hà iniziatu in i veiculi di trasportu publicu in Ankara
A distribuzione gratuita di maschere hà iniziatu in i veiculi di trasportu publicu in Ankara

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà annunziatu chì e maschere gratuite seranu distribuite da a municipalità metropolitana dopu chì i citadini chì utilizanu u trasportu publicu sò stati obligati à portà maschere. E squadre di polizia informanu i citadini nantu à l'usu di maschere in quantu à l'applicazione lanciata in autobus EGO è Sistemi Ferroviari.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, chì hà spartutu un post nantu à i so cunti suciali dopu avè annunziatu a decisione di ùn permette micca i passageri senza maschere in u trasportu publicu, hà annunziatu chì e maschere gratuite seranu distribuite à i citadini.

I scatuli di maschere sò stati posti per i citadini chì utilizanu Sistemi Ferroviari (METRO E ANKARAY), in particulare autobus EGO.

A PULIZIA DI ANKARA INFORMA L'USU DI MASCHERA

Cù l'iniziu di a distribuzione gratuita di maschere, e squadre di u Dipartimentu di Pulizzia, chì inspeccionanu se e regule di distanza suciale sò seguite in Ankara, informanu ancu i citadini nantu à l'usu di maschere.

Mustafa Koç, Capu di u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana, hà enfatizatu chì dopu a decisione di impone un requisitu di maschera à i citadini chì utilizanu trasportu publicu, anu cuminciatu à distribuisce maschere gratuite, pensendu chì a ghjente di Ankara puderia esse chjappata senza fornitura, è hà dettu:

"Cù l'attitudine proattiva di u nostru presidente, u sgiò Mansur Yavaş, avemu piazzatu scatuli di maschere in tutti i veiculi di trasportu publicu di notte per chì i nostri citadini ponu aduprà per i so bisogni urgenti. I nostri citadini chì lascianu a so casa senza preparazione o ùn anu micca e so maschere puderanu piglià e so maschere da queste scatole è l'utilizanu quandu si mettenu in trasportu publicu. Vulemu chì i nostri citadini viaghjanu in u trasportu publicu purtendu una maschera. Tramindui e forze di sicurezza è i nostri agenti di polizia inspeccionanu questu. In fatti, durante queste ispezioni, i nostri citadini sò infurmati nantu à cumu a maschera deve esse purtata è sguassata. A cosa più impurtante per esse attente hè chì a superficia di a mascara usata ùn deve esse toccu è a mascara usata deve esse ghjittata in a basura più vicina. "Videmu una seria insensibilità annantu à questu prublema, e strade sò piene di maschere usate".

"SE FEMME A SPREAD RATE, SAREMU CAPACI DI PORTARLA SOTTU CONTROLLO"

Fornendu infurmazioni nantu à l'ispezioni in quantu à e misure di virus pigliate in i veiculi di trasportu publicu, Koç hà dettu: "I nostri citadini à volte forzanu i nostri cunduttori in quantu à e regule di seduta in i veiculi. Questa hè una regula assai impurtante per a salute publica generale è per prevene a diffusione di u virus. Invitemu i nostri citadini à ùn piglià stu risicu per ùn aspittà uni pochi di minuti per a prossima vittura. Hè di grande impurtanza chì siate solu in sedi doppie è chì i passageri si sentenu in diagonale, davanti è daretu. Pudemu una striscia protettiva in i nostri autobus per prutege i nostri cunduttori. Se fermamu u ritmu di diffusione, puderemu cuntrullà. "Speremu chì Ankara tornerà à i so ghjorni paci è fruttu u più prestu pussibule", disse.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*