I Dispositivi Respiratori Domestici è Naziunali Faranu Respirare Grande Turchia

i dispusitivi respiratorii lucali è naziunali facenu a Turchia respira assai
i dispusitivi respiratorii lucali è naziunali facenu a Turchia respira assai

A prima consegna di 4 respiratori domestici è naziunali, chì hà righjuntu u stadiu di a produzzione di massa cù u travagliu di 100 cumpagnie turche, hè stata fatta à l'Hospital di a cità di Başakşehir. U Ministru Varank, chì hà scontru cù l'ingegneri è i funzionari di a cumpagnia: 5 mila pruduzzione serà fatta finu à a fini di maghju

In riferimentu à i studii realizati in u campu di a salute, Erdoğan hà dettu: "Faremu passi assai diffirenti à questu puntu da u mumentu chì diventemu u pruduttore di a nostra medicina". hà fattu una dichjarazione.

U PUTERE DI TURCHIA

U presidente Erdoğan hà assistitu à a Cummissione di a Prima Tappa di l'Hospital di a cità di Başakşehir è a Consegna di Dispositivi Respiratori Domestici via videoconferenza. Erdogan, chì hè statu informatu da u Ministru di l'Industria è di a Tecnulugia Mustafa Varank è u Ministru di a Salute Fahrettin Koca, hà dettu: "Attualmente, stu ospedale hà una capacità di letti di più di 1500. In un tempu quandu i sindicati, e strutture glubale è l'urganisazioni internaziunali stabiliti cù grandi ideali anu persu u so significatu, Turchia hà dimustratu u so putere standendu nantu à i so pedi. disse.

RISPONDEMU A TUTTE E VOSTRE ESIGENZE

Nutendu chì anu fattu un passu decisivu, Erdoğan hà dettu: "Custruiremu un ospedale chì hè separatu da un centru di cungressu da pannelli". ùn avemu micca dettu. "Custruiremu un hospitalu cù 45 letti in 1005 ghjorni in una parte di l'aeroportu di Yeşilköy". avemu dettu. A custruzzione di stu ospedale di una stanza cuntinueghja, basta chì hè custituita da a custruzzione in acciaio intensivamente in u mumentu. Custruemu un altru hospitalu cù u listessu numeru di stanze in Sancaktepe. disse.

DIAGNOSI DI COVID-19

Dichjarà chì a dispunibilità di u dispusitivu di tomografia computerizzata, chì hè assai impurtante in u diagnosticu di a malatia Covid-19, in Turchia hè più altu ch'è u numeru tutale in tutta l'Europa, Erdoğan hà dettu chì i normi di serviziu di l'ospedali chì ponu esse visitati solu da paghendu soldi seriu in altri paesi pò ghjunghje solu à u livellu di l'ospedali di cità in Turchia.

SPESE DI SALUTE

Esprimendu chì a quantità attribuita à e spese sanitarie da a Turchia ùn hà mancu righjuntu 2002 miliardi di lire in 19, Erdoğan hà dichjaratu chì oghje hè ghjuntu à 190 miliardi di lire.

PRODUZIONE VENTILATORE

Erdoğan hà dettu: "Attualmente, stu persunale, chì vedemu in u nostru paese, hà pruduttu 100 ventilatori, sia domestici sia naziunali. Hopefully, questu hè ciò chì anu prumessu à a fini di maghju; "5 per mese". Di sicuru, s'ellu ùn pruducenu micca 5 mila à u mese, anu da sapè chì li dumandemu di rende contu ". disse.

Spieghendu chì u mondu hà avutu parechje difficultà in u puntu di ventilatore, u presidente Erdoğan hà dettu chì cuntinueghja sempre à campà.

Esprimendu chì anu sopravvissutu cù successu à u prucessu, Erdoğan hà dettu: "Attualmente, 115 ventilatori di u nostru Hospital di a cità di Başakşehir sò ghjunti, 100 sò stati consegnati oghje, è alcuni di elli venenu è venenu gradualmente. Chì significà questu? In altre parolle, u nostru ospedale di a cità di Başakşehir ùn hà micca è ùn averà micca un tali prublema. Per d 'altra banda, speru chì Yeşilköy entra in ghjocu cù 1005 camere. Sancaktepe entra in ghjocu in u listessu modu cum'è 1005 camere. È quì, tutti i nostri bisogni sò digià stati soddisfatti. Questu mostra chì Turchia hè autosufficiente. Semu abbastanza per noi. Se ci cunsulidamu à questu puntu, in particulare in l'industria farmaceutica, spergu chì avemu da piglià passi assai diffirenti in questu puntu da u mumentu chì diventemu u pruduttore di a nostra medicina.

Ringraziendu à Arçelik, Aselsan, Baykar, Biosys è u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia è u Ministeru di a Salute per esse u coordinatore, Erdoğan hà dichjaratu ch'elli anu da cuntinuà a corsa in queste zone.

SCONTU INGEGNIERI TURCHI

U Ministru Varank hà consegnatu i dispositi di terapia intensiva à u Ministru di a Salute Fahrettin Koca è hà scontru cù l'ingegneri turchi chì anu pruduttu i dispositi. Nutendu chì unu di i bisogni più critichi in u novu tipu di epidemia di coronavirus (Covid-19) hè i respiratori di terapia intensiva, Varank hà dettu chì l'inventariu di u Ministeru di a Salute hè ancu forte in termini di respiratori.

U PRIMU DISPOSITU RESPIRATORIU DOMESTICU È NAZIUNALE INTENSIVA

Ricordendu u travagliu fattu in u campu di i respiratori, Varank hà dettu: "E nostre cumpagnie domestiche anu iniziatu una mobilizazione naziunale per cunvertisce rapidamente l'opere in produzzione di massa. Decine di ingegneri si sò riuniti, anu travagliatu ghjornu è notte, è cun grande devozione, anu pigliatu i primi ventilatori di cure intensive domestiche è naziunali fora di a linea di produzzione di massa in solu 14 ghjorni. utilizatu l'espressioni.

5 XNUMX DISPOSITIVI FINU A FINI DI MAI

Nutendu chì alcuni di i prudutti chì e teste sò state cumplete sò stati consegnati à u Ministeru di a Salute, Varank hà dettu: "Sperendu, 5 mila dispositi seranu pruduciuti à a fine di maghju. Tutti i nostri sforzi sò di cuntribuisce à i sforzi superumani di i nostri prufessiunali di a salute, ancu s'ellu solu un pocu ". disse.

VENTILATORE DOMESTIQUE È NAZIUNALE

U Ministru di a Salute Fahrettin Koca hà dettu: "Avemu 155 ventilatori installati in 155 unità di terapia intensiva, chì avemu apertu avà. In questu periodu epidemicu, in particulare in l'unità di cure intensive è di cure intensive, chì sò i più problematici in u mondu, i ventilatori, chì chjamemu respiratori, sò stati. hà fattu una dichjarazione.

Indittendu chì i ventilatori domestici è naziunali sò pruduciuti è pronti per l'usu, Koca hà dettu: "Vogliu sottolineare i ventilatori chì sò stati sviluppati da una cumpagnia prototipu sottu a guida di u nostru Ministeru di a Salute, seguita da Baykar, u sustegnu intensivu di u nostru. Ministeru di l'Industria, è pruduciutu da ASELSAN è Arçelik in questu periodu. In altre parolle, u nostru ventilatore domesticu è naziunale hè statu pruduttu è preparatu per l'usu da oghje. disse.

U Manager Tecnicu di Baykar è u Presidente di a Fundazione T3 di u Cunsigliu di Fiduciari Selçuk Bayraktar, in quantu à i respiratori domestici, chì a produzzione di massa hà iniziatu, hà dettu: "Spergu chì ci sarà una scintilla in i dispositi medichi d'alta tecnulugia, sta trasfurmazioni continuerà cù u Movimentu Tecnulugia Naziunale è u nostru paese vene à u locu chì si merita. Oghje, avemu digià pruduciutu u dispusitivu, chì u mondu hà difficultà in a produzzione è furnisce, in u locu, finu à i cumpunenti chì ùn ponu micca furnitu da fora ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*