U Ministru Pekcan hà annunziatu a transizione di camion è vagone cù u cummerciu senza cuntattu

U ministru Pekcan hà annunziatu u cummerciu senza cuntattu è i passaggi di vagone
U ministru Pekcan hà annunziatu u cummerciu senza cuntattu è i passaggi di vagone

U Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan hà dichjaratu ch'elli anu cuntinuatu cù successu a formula di "cumerciu senza cuntattu" iniziata in u cummerciu esteru contr'à u novu tipu di epidemie di coronavirus (Kovid-19), è hà dichjaratu chì u numeru di veiculi commerciali è vagoni chì passanu per a dogana hè aumentatu dapoi. March, quandu sta applicazione hè entrata in vigore.

Pekcan hà dettu chì prima di l'epidemie di Kovid-19, chì emerge in Cina è hà affettatu u mondu sanu, hè ghjuntu in Turchia, cum'è u Ministeru di u Cummerciu, anu pigliatu misure preventive à e porte doganali in coordinazione cù u Ministeru di Salute è Internu.

In questu cuntestu, Pekcan hà ricurdatu chì e porte di e fruntiere iraniane è irachene sò state chjuse à l'entrata è à l'uscita di i passageri, è hà dettu: "Continuemu cù successu e nostre pratiche di "cumerciu senza cuntattu", chì avemu implementatu per minimizzà l'impattu di u Kovid-19. pandemia, chì hà affettatu u mondu, nantu à u nostru cummerciu è di mantene u cummerciu esteru in modu efficace è cù una capacità alta pussibule ". disse.

Esprimendu chì "containers, trailers and drivers" sò stati scambiati senza cuntattu in a zona buffer in a Porta Doganale di Habur, chì hà apertu à l'Iraq in u quadru di sta pratica, chì anu realizatu per assicurà a continuità di u cummerciu esteru di Turchia in modu cuntrullatu. , Pekcan hà dettu chì ogni tipu di misure di salute è di disinfezione sò stati ancu pigliati durante e transazzione. Ellu disse chì hè stata presa strettamente.

Pekcan hà ringraziatu l'Associazione Internaziunale di Trasportatori è l'Associazioni di Esportatori di l'Anatolia Sud-Est, tutti i persunali doganali è i trasportatori per i so cuntributi à a realizazione riescita di u travagliu nantu à u cummerciu senza contactu, è hà dettu: "U nostru cunduttore lascia u veiculu in a zona tampone, u cunduttore vene è si piglia da u latu oppostu. I veiculi di ritornu sò ancu completamente disinfettati è l'ingressu hè fattu da i cunduttori turchi chì aspettanu in u nostru situ ". disse.

In questu cuntestu, Pekcan hà dichjaratu chì da marzu, quandu u cummerciu senza cuntattu hè statu iniziatu, 55 mila 208 camioni sò entrati è 50 mila 386 camioni sò surtiti da a Porta Doganale di Habur.

"Prima di a pandemia di Covid-19, u numeru mediu di u ghjornu di i camioni surtiti da u nostru Habur Border Gate à l'Iraq in ferraghju era 1613. U numaru di traversate hè diminuitu à 311 in a prima settimana dopu a chjusura di a porta di u cunfini, postu chì l'effettu di l'epidemie aumenta. U numeru mediu di uscite di ogni ghjornu hè aumentatu à 9 in u periodu 31-779 di marzu, è à 1 in u periodu 24-1249 d'aprile. Inoltre, u 18 d'aprile, u più altu nùmeru di uscite di u ghjornu di u 1576 hè ghjuntu in Habur. U nùmeru di veiculi cummirciali chì partenu da sta porta doganale era 24 u 1449 d'aprile. Cù stu numeru, simu assai vicinu à e cifre di ogni ghjornu in u periodu pre-pandemia ".

Pekcan hà dichjaratu chì u numeru tutale di camioni chì anu lasciatu a Porta Doganale Kapıkule da marzu hè di 43 mila 213.

Enfatizendu a necessità di fucalizza nantu à e ferrovie in u cummerciu cù i vicini di cunfini, chì sò i partenarii tradiziunali di a Turchia in stu prucessu, Pekcan hà dettu chì à a Porta Doganale di Kapıköy Railway, chì apre in Iran, u scambiu di merchenzie hè realizatu da vagoni senza cuntattu umanu. .

Pekcan hà dichjaratu chì l'operazioni sò state realizate per esse spinte da locomotive da Turchia è tirate da locomotive da l'Iran, è i carri vacanti sò stati disinfettati, è hà fattu a valutazione seguente:

"Prima chì a porta era chjusa, circa 261 camioni partevanu da l'Iran per ghjornu. A causa di u fattu chì avemu chjusu e nostre porte di cunfini terrestri in u scopu di e misure relative à a pandemia è chì ùn ci hè micca una zona tampone in e nostre esportazioni in Iran, a nostra Porta Doganale Ferroviaria di Kapıköy hè ghjunta in prima linea cum'è alternativa. In u periodu di ghjennaghju à ferraghju, u trasportu hè statu fattu nantu à sta linea cù una media di 289 vagoni per mese. In u scopu di u cummerciu senza cuntattu, 781 vagoni partianu da Kapıköy in marzu, mentre chì stu numeru duppiò à 24 vagoni da u 2 d'aprile. A quantità di carica trasportata hè aumentata da 1633 mila 27 tunnellate à 384 mila 41 tunnellate in questu periodu. L'aumentu di u nostru volume di transazzione cù i carri hè piacevule ".

Enfatizendu chì travaglianu per utilizà a linea Baku-Tbilisi-Kars più intensivamente, Pekcan hà dichjaratu chì u valore di u trasportu di merchenzie, chì era 121 vagoni è 4 mila 219 tunnellate in ghjennaghju, hà righjuntu 1 mila 24 tunnellate cù 344 vagoni u 10 d'aprile. 194.

Rimarchendu chì facenu ancu videoconferenze intensive è telefonate cù i contraparti azerbaigiani è georgiani, Pekcan hà dettu: "U prucessu attuale spinge tutti i paesi à travaglià per a continuità di u cummerciu in modi alternativi. Cerchemu di realizà ogni travagliu pussibule in coordinazione cù i nostri interlocutori per cuntinuà e catene di furnimentu è per risponde à i bisogni di ogni ghjornu in modu continuu è efficace ". usatu e frasi.

HalkalıSpieghendu chì cuntinueghjanu à travaglià per aumentà u numeru di frequenze di treni nantu à a linea Kapikule-Europe, Pekcan hà dettu chì u scopu di aumentà u nùmeru di spedizioni fatti da i vagoni da a Stazione Kapikule da 35 800 à 50 mila. Ministru Pekcan, in u scopu di u trasportu di rimorchi per ferrovia ÇerkezköyHà infurmatu ancu chì anu aumentatu u numeru di servizii di treni Plovdiv à dui da u 26 di marzu.

Pekcan hà dettu ch'elli piglianu ogni precauzione à e porte di u mare chì si apre à l'Europa, chì hè u più impurtante partner cummerciale di a Turchia, hà dettu Pekcan, navigendu in certi paesi, in particulare l'Italia è a Francia, utilizendu una nave Ro-Ro da Tuzla, Çeşme, Ambarlı, I porti di Mersin è Yalova, spiegò ancu chì cuntinueghjanu à spedinu camioni è rimorchi in modu sicuru è senza cuntattu.

Pekcan hà nutatu chì in 2019, 222 mila 951 veiculi sò stati trasportati da Turchia à i paesi europei via linee Ro-Ro, è 165 mila 74 (74 per centu) di questi trasporti sò stati fatti à u Portu di Trieste.

Enfatizendu chì implementanu strettamente i cuntrolli di salute è a disinfezione necessarii in questi prucessi, Pekcan hà dettu chì l'equipaggiu o u persunale incaricatu di u trasportu ùn sò micca permessi di entre in cuntattu cù a terra.

Dichjarà chì a prima nave nantu à a linea Constanta Ro-Ro hà ancu fattu un viaghju di prova u 2 d'aprile, Pekcan hà aghjustatu chì i viaghji regulari sò cuminciati, una volta à settimana, da u 15 d'aprile, è chì i sforzi sò stati fatti per aumentà à 4 viaghji à settimana. in un futuru vicinu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*