Modificazione di u Regolamentu di Implementazione OIZ

Cambiamentu in u regulamentu di l'applicazione OSB
Cambiamentu in u regulamentu di l'applicazione OSB

U Regolamentu nantu à l'Emendamenti à u Regolamentu di Implementazione di a Zona Industriale Organizzata hè entrata in vigore dopu esse publicatu in a Gazzetta Ufficiale. U cambiamentu di regulamentu hà per scopu di eliminà i prublemi scontri in a pratica. Cù u regulamentu, parechji passi sò stati fatti in spazii cum'è l'aumentu di u precedente, a creazione di un stabilimentu di pruduzzione di l'electricità per u participante OIZ per i so bisogni, a creazione di una facilità di riciclamentu è l'eliminazione di i grievances affrontati da l'industriali.

Cù l'emendamentu, u regulamentu in quantu à a vendita di terreni in munita straniera in OIZ hè statu abulitu, è a tarifa di l'allocazione di u pacchettu hè stata determinata cum'è u limitu superiore in u calculu di u prezzu per esse pagatu in l'annullamentu di a terra è i rimborsi. In u scopu di i sforzi per riduce a burocrazia è simplificà a legislazione, a sottumissione di u titulu di titulu ùn serà più necessariu in e dumande per a creazione di un OIZ privatu, postu chì l'attu di titulu è l'infurmazioni catastrali sò in l'archiviu publicu.

Dichjarà chì i cambiamenti fatti sò stati furmati in linea cù e dumande è i bisogni attuali di l'industriali, u Ministru Varank hà dichjaratu chì anu fattu passi impurtanti in favore di l'industriali. U Ministru Varank cuntinuò e so parolle cusì.

PRECEDENT AUMENTATA

"Avemu cumpletu u cambiamentu di regulamentu cù i mo cumpagni di squadra dopu un prucessu meticuloso di valutazione è analisi. U nostru desideriu maiò hè chì tutte e decisioni chì facemu tornanu un valore aghjuntu à a nostra industria. Cù u regulamentu, avemu aumentatu a capacità di usu di l'area di custruzzione nantu à i parcelle industriali. In e regioni induve i spazii d'usu cumuni sò attribuiti almenu 10 per centu di a dimensione di l'area tutale, u precedente pò esse stabilitu cum'è 1.00 per i parcelle industriali. Avemu ancu permessu à i participanti di l'OIZ di stabilisce facilità di produzzione di l'electricità basate nantu à l'energia eolica è solare per i so bisogni.

EMI PREVENTU VITTIME

"Avemu intesu e dumande da l'industria di riciclamentu. U riciclamentu è l'eliminazione ponu esse stabiliti in e zone di l'infrastruttura tecnica di l'OIZ. Per impediscenu chì l'industriali sò vittime, avemu lasciatu a decisione finale nantu à e facilità chì ùn sò micca permessi di stabilisce in l'OIZ à u Ministeru. Avemu ancu inclusu i participanti chì anu ricivutu un permessu di custruzione, ma ùn anu micca ancu ottenutu una licenza di cummerciale o di travagliu in l'applicazione di cuncede una estensione di tempu. Avemu fattu arrangiamenti in i duveri è u funziunamentu di i corpi OIZ. "Avemu andatu à a digitalizazione in u funziunamentu di l'OIZ è a simplificazione in a burocrazia".

A SALUTE DI I TRAVAGLIARI DEVI ESSERE CONSIDERATE

"L'industrializazione pianificata hè di grande impurtanza per a crescita sustinibili. Spergu chì e decisioni chì facemu seranu benefizii à u settore industriale, chì hè a spina di l'ecunumia. In questu periodu difficiule chì sperimu per via di COVID-19, i nostri industriali anu grandi duveri. Cerchemu di facilità a so carica per assicurà a continuazione di a produzzione. A nostra aspettativa da i nostri industriali hè chì prutegge i nostri travagliadori maximizendu a sicurezza di u travagliu in e so strutture. Avemu trasmessu à e strutture industriali e regule chì devenu applicà durante stu periodu. "A prutezzione di a salute di i nostri travagliadori, cume a continuità di a produzzione è di l'impieghi, hè unu di i duveri più critichi di i nostri industriali".

A ZONA DI COSTRUZIONE AUMENTATA

Cù u cambiamentu, a capacità di l'area di custruzzione in i parcelle industriali di OIZ hè stata aumentata. In e regioni induve i spazii di usu cumuni sò riservati per almenu u 10 per centu di a dimensione di l'area tutale, hè pussibule stabilisce u precedente per i parcelle industriali à 1.00. Inoltre, elementi cum'è u primu pianu di u sotano sotterraneo è un solu mezzanine sò stati esclusi da u calculu di u precedente, sempre chì u tutale di u sotano è i piani di mezzanine non paragunabili ùn anu più di u 30 per centu di l'area cumparabile tutale di u pacchettu.

A STRADA APERTA PÀ A PRODUZIONE DI ENERGIA

Una di e comodità furnite à l'OIZ era di apre a strada per a generazione di l'electricità da l'energia solare è eolica. Cù u cambiamentu, u participante hè statu permessu di stabilisce e instalazioni di produzzione di l'electricità basatu nantu à l'energia di u ventu è di u sole, chì sò necessarii per i so bisogni, in i parti vacante di u pacchettu di supportu industriale è di serviziu in l'OIZ. E strutture di produzzione di energia elettrica basate nantu à l'energia solare è eolica seranu valutate in u scopu di l'unità di supportu di u participante.

IMPIANTO DI RICICLAGGIO PER OSB

Inoltre, in linea cù e dumande da u settore di riciclamentu; Hè stata permessa di stabilisce strutture di riciclamentu è di eliminazione in l'OIZ, sempre chì si trovanu in l'area di l'infrastruttura tecnica di l'OIZ è una decisione hè presa da u cumitatu d'imprenditori OIZ o l'assemblea generale.

A BUROCRAZIA SIA RIDOTTA

I cambiamenti sò stati ancu fatti in u regulamentu in u scopu di riduce a burocrazia è simplificà a legislazione. A presentazione di l'attu di titulu ùn serà più necessariu quandu si sottumette e dumande per a creazione di un OIZ privatu à u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia. L'OIZ anu ancu permessu di fà donazioni, basta chì u Ministeru li appruva.

L'OIZS sò prevenuti da danni

Cù a mudificazione fatta à u Regolamentu di Implementazione, u regulamentu in quantu à a vendita di terreni in valuta straniera in OIZ hè statu abolitu. A causa di l'aumentu di i tassi di rivalutazione, a tarifa di l'attribuzione di i pacchi hè stata determinata cum'è u limitu massimu in u calculu di u prezzu da pagà in annullamenti di terreni è rimborsi. Cusì, l'industriali ùn sò micca vittime è l'OIZ ùn anu impeditu di incurrenu pèrdite. Inoltre, i regulamenti sò stati fatti in quantu à l'implementazione di e prucedure di licitazione è i principii di l'istituzione di prestitu in l'offerte di travagliu di custruzzione OIZ, induve u prestitu di u Ministeru hè furnitu da finanziamentu esternu in u quadru di accordi internaziunali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*