U Ponte Ferroviario Eurasiaticu da esse stabilitu trà a Cina è a Germania

U ponte ferroviariu eurasiaticu serà stabilitu trà a Cina è a Germania
U ponte ferroviariu eurasiaticu serà stabilitu trà a Cina è a Germania

U Ministeru di i Trasporti tedescu hà da travaglià per creà una spezia di "ponte ferroviario" per portà vestiti protettivi / tute è maschere respiratorie da a Cina à a Germania.

Sicondu a nutizia di l'Agenzia di Stampa Tedesca datata l'11 d'aprile è basata in Berlinu, u Ministeru di i Trasporti tedescu hà da travaglià per creà una spezia di "ponte ferroviario" per portà vestiti protettivi / tute è maschere respiratorie da a Cina à a Germania. Sicondu a nutizia spartuta da China Radio International per mail, un ufficiale di u Ministeru di i Trasporti tedescu hà dettu à u publicu chì vulianu portà 20 tunnellate di maschere è 40 tunnellate di materiali protettivi à settimana per ospedali, case di cura per anziani è tutti i trattamenti. istituzioni, in più di u ponte aereo esistente. I funzionari di u Ministeru dissi à u ghjurnale Bild am Sonntag chì l'iniziativa in quistione puderia esse chjamata una spezia di "Ponte Ferroviario Eurasiaticu".

Questi treni parteranu da a Cina ogni settimana è ghjunghjenu in Kaliningrad in Russia via Kazakistan. Da quì, u materiale da carricà nantu à a nave ghjunghjerà à u portu tedescu di Rostock via u Mari di u Nordu. A durata tutale di u viaghju hè prevista per esse 12 ghjorni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*