U presidente Erdoğan: Impurtanza serà datu à u trasportu di merci in BTK Railway

U presidente Erdogan darà impurtanza à u trasportu di merci nantu à a linea ferroviaria btk
U presidente Erdogan darà impurtanza à u trasportu di merci nantu à a linea ferroviaria btk

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà assistitu à a riunione straordinaria di u Cunsigliu di Cooperazione di i Paesi di Parla Turca nantu à a cooperazione è a sulidarità in a lotta contru l'epidemie di virus corona. "Aspittà chì i nostri membri di u cunsigliu furnisce comodità in materia cum'è a quota di documenti di transitu, i pedaghji, i visi di cunduttori", disse Erdogan. disse.

I tituli di u discorsu di u presidente Recep Tayyip Erdogan sò i seguenti; Cum'è tutta l'umanità, simu attualmente in una guerra difficiule contr'à u nemicu invisibile. U Summit di u Cunsigliu Turcu rinfurzà a nostra sulidarità in a lotta contru l'epidemie di coronavirus. Credu chì avemu da esce da stu periodu difficiule più forte.

Avemu da implementà e soluzioni più pratiche pussibuli.

Cum'è Turchia, avemu implementatu e misure da u primu ghjornu chì u virus hà cuminciatu à sparghje. Grazie à l'investimenti chì avemu fattu in u campu di a salute in l'ultimi anni 17, avemu statu relativamente preparatu per l'epidemie. Ùn avemu micca avutu prublemi serii finu à avà. In più di risponde à i nostri bisogni, pruvemu à esse cù i nostri fratelli furzendu tutti i nostri bisogni. Cunsideremu e vostre richieste cum'è priorità. U Cunsigliu Turcu hà digià pruvatu à esse una piattaforma utile per fà a nostra cooperazione in questu campu più efficace. Pensu chì u nostru Ministeru di a Salute pò ancu sparte e so sperienze urganizendu videoconferenze se ne necessariu.

Semu di fronte à una crisa socio-ecunomica

À u listessu tempu, simu di fronte à una crisa socio-ecunomica glubale per via di l'impattu di l'epidemie. E misure chì pigliamu ponu affettà negativamente u cummerciu trà noi. Per quessa, avemu bisognu di implementà e suluzioni più pratiche u più prestu pussibule, tenendu in contu a salute publica in spazii cum'è u trasportu è u passaghju di cunfini doganali.

Travagliemu per trasportà 3 tunnellate di carica ogni ghjornu in più di a carica attuale nantu à a linea Baku-Tbilisi-Kars ". Ellu disse: "Spergu chì questi tempi turbuli finiscinu prestu, è ghjorni assai più brillanti è più paci ci abbracciaranu.

I sviluppi anu dimustratu una volta di più l'impurtanza di rinfurzà u corridore mediu di transitu Caspian. Mi aspettu chì i nostri membri di u cunsigliu di furnisce comodità in tematiche cum'è a quota di documenti di transitu, i pedaghji, i visi di cunduttori.

Cuntinuà u cummerciu internaziunale è u trasportu di carichi in u quadru di una cunniscenza libera, aperta è basata in regule hè vitale per a continuità di a catena di supply.

U settore di a cumunicazione hè ancu attraversu una prova impurtante cù questa epidemia. Credu chì u nostru cunsigliu pò ancu ghjucà un rolu in u sviluppu è l'implementazione di u fenomenu di cibersecurità.

Avemu da ancu preparà per a post-pandemia

Proponi chì i nostri Ministri di Trasporti è Cummerciu si riuniscenu per via di videoconferenza. Dapoi l'iniziu di l'epidemie, avemu assicuratu u ritornu di più di 64 mila citadini da 25 paesi. Avemu decisu di ùn impone penalità à i stranieri chì violanu visa è permessi di residenza durante e misure. Per permessu di Allah, vinceremu certamente a guerra contr'à u coronavirus. Allora avemu da affruntà a realità di un mondu novu. Per quessa, mentre cuntinuemu a nostra lotta, duvemu preparà per a post-epidemia. Duvemu avvicinà a salute, u cummerciu, l'ecunumia è a psiculugia suciale in modu olisticu, identificà e zone di cooperazione è pigliate rapidamente i passi necessarii.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*