DHMI annuncia u primu dannu di virus in l'aria

Dhmi hà annunziatu e statistiche di l'aeroportu per marzu
Dhmi hà annunziatu e statistiche di l'aeroportu per marzu

A Direzzione Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu hà annunziatu e statistiche di l'aeroportu per u periodu di marzu 2020.

I pisanti danni subiti da l'industria di l'aviazione, chì hà avutu un momentu difficiule per via di l'epidemie di virus corona chì hà affettatu u mondu, si sò ancu riflessi in i figuri.

Mentre chì ci hè una diminuzione di u numeru di aerei, passageri è carichi chì arrivanu in l'aeroporti, a situazione hè prevista per peghju per via di i voli domestici è internaziunali annullati in aprile.

Sicondu i dati di a Direzzione Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu, un totale di 56 mila 286 voli sò stati fatti da 943 aeroporti in Turchia in i primi trè mesi di l'annu à a fine di marzu. Paragunatu à u listessu mese di l'annu precedente, ci era una diminuzione di 8.8 per centu in u trafficu aereu.

In cunsiderà u numeru di passageri, 1 milioni di passageri 31 anu utilizatu l'aeroporti trà u 33 di ghjennaghju è u 554 di marzu, mentre chì una diminuzione di 18.8 per centu hè stata osservata cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente. Mentre u numeru di passageri domestici hè diminuitu di 20.9 per centu, a diminuzione di e linee internaziunali hè stata à 15.7 per centu.

13 milioni 930 mila passageri in ghjennaghju, 12 milioni 275 mila passageri in ferraghju è 7 milioni 347 mila passageri in marzu anu utilizatu aeroporti in Turchia. Hè nutate chì u numeru di passageri hè diminuitu di 40 per centu in marzu cumparatu cù ferraghju.

U REGRESS PIÙ ALTU hè IN IPARTA

Paragunatu à u listessu periodu di l'annu passatu, a più grande diminuzione di u trafficu di passageri hè stata vistu in Isparta Süleyman Demirel Airport cù 55 per centu, mentri Erzurum hà classificatu secondu cù 38 per centu, è Antalya Zafer Airport era terzu cù 36 per centu. Mentre u numeru di passageri in l'Aeroportu Sabiha Gökçen di Istanbul hè diminuitu di 12 per centu, sta cifra era di 28 per centu in Ankara Esenboğa.

3 MILIONI DIFFERENZI

Siccomu l'Aeroportu d'Istanbul ùn hà micca iniziatu cumplettamente e so operazioni in questu periodu l'annu passatu, un paragone di u numeru di passageri ùn pudia esse fattu. A marzu di u 2020, 12.2 milioni di persone anu utilizatu l'aeroportu di Istanbul da u principiu di l'annu. L'aeroportu di Atatürk, chì era chjusu, hà accoltu 15.2 milioni di passageri in u stessu periodu l'annu passatu.

CIRCUITÀ AEROVIA COMMERCIALE

In i primi trè mesi di u 2020, ci hè stata una diminuzione di 9.3 per centu in u trasportu di merci da l'aeroporti in Turchia cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente.

In u periodu ghjennaghju-marzu, un totale di 739 mila 850 tunnellate di trafficu di merci, cumprese bagaglii, carichi è mail, hè statu realizatu. U trafficu di l'aeronautica cummerciale, invece, hè diminuitu di 15.4 per centu in u periodu chjamatu è si ferma à 234 mila 136.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*